2020-11-05, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwieback
Men folk som röstar på Demokraterna tycker inte i lika hög utsträckning om att flocka sig och sjunga ramsor. Högerfolk har alltid gillat sånt men vänsterfolk är mer "coola" och inte lika attraherade av flockmentaliteten.

Nej, för det var ju ingen flockmentalitet när man slog sönder städer, plockade ner statyer och bajsade på polisbilar och annat över att en fullblodskriminell knarkande neger dog i somras, en som hotat en gravid kvinna till livet och varit in och ut ur kåken i två decennium och övergett sina barn. "mUUUH systematisk rasism muuh orange man jätte dum muuh".

Du skulle testa att ge dig ut i verkligheten lite istället för att sitta som en tangentbordskrigare utan erfarenhet av världen därute. Jag har varit på torgmöten med vänstern inblandad, alltid en stor skara nosringar, rosa hår, palestinasjalar, tatueringar överallt och kvinnor med penisar och diverse andra freaks som sjunger och ramsor i NPC-anda. Jättecoolt.
2020-11-05, 06:14
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Synd att Trumps barn är gifta med Judar och att han hittills gjort allt han kan för Israel bara. Men han kanske måste spela spelet så och förhoppningsvis ändå är sin egen man och inte deltar i nå fakkade ritualer o grejer.
Vad tror du om de?

Jo, han spelar ett bra spel. Vill tänka det bästa om alla, i början. Men han börjar nog koppla nu. Det tror jag. Han förstår nog vart det verkliga hotet är. Han har varit för inriktad på Kina tidigare, så han missade vem som stod bakom honom med en vässad kniv. Men jag tror han är arg nu. Tror inte du?

Som stålmannen när han blir av med kryptoniten han har burit runt sin hals.
2020-11-05, 06:15
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Det är inte BLM som står med vapen utanför lokalen i Arizona...
Det är inget olagligt med att bära vapen öppet i Arizona.

Till skillnad från upplopp, plundring, mordbränder, skadegörelse och våld mot ordningsmakten. Samtliga är vänsterns / BLM:s paradgrenar. Det vet alla, du också.
Senast redigerad av Jiren 2020-11-05 kl. 06:17.
2020-11-05, 06:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det är inte så det funkar när man uppskattar effekten av icke-räknade röster i ett country. Man antar att de icke räknade rösterna har samma fördelning Dem Rep som ställningen är i den countyn. Så Maricopa kommer att ge Biden ett nettotillskott.

Hur fungerade ditt antagande i natt? Trump hämtade in 14 000 röster i Maricopa inatt. Han fick ytterligare 44 000 röster mot Bidens 30 000. För att vända staten behöver Trump vinna 59% av de återstående rösterna där. Intressant nog så blir 44 000/74 000= 59,5%. Så om trenden håller i sig vinner han Arizona.
Medlem
xXoyKillSss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
https://media.thedonald.win/post/03wqUuPX.jpeg

138.000 Röster. 0, Noll på Trump eller någon av de andra kandidaterna. ALLA 138.000 på Joe Biden.

Get the fuck outta here!!

4 more years (minst) 4 more years (minst) 4 more years (minst) 4 more years (minst)

Är de så svårt att acceptera att i ett land med ca 150 miljoner röstare, att 138.000 av de går till respektive kandidat, ett land med tvåpartisystem, ett land som hatar sin president om man inte e inavlad redneck
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Nej, för det var ju ingen flockmentalitet när man slog sönder städer, plockade ner statyer och bajsade på polisbilar och annat över att en kriminell neger dog i somras, en som hotat en gravid kvinna till livet och varit in och ut ur kåken i två decennium och övergett sina barn. "mUUUH systematisk rasism muuh orange man jätte dum muuh".

Du skulle testa att ge dig ut i verkligheten lite istället för att sitta som en tangentbordskrigare utan erfarenhet av världen därute. Jag har varit på torgmöten med vänstern inblandad, alltid en stor skara nosringar, rosa hår, palestinasjalar, tatueringar överallt och kvinnor med penisar och diverse andra freaks som sjunger och ramsor i NPC-anda. Jättecoolt.

Ja men det är ju just det jag menar; det där är den absoluta yttersta extremistvingen hos vänstern. Vanligt liberalt folk går inte på massmöten och skriker. T.ex. kan du aldrig samla ihop en publik på 50.000 vanliga knegare (liberaler) som skriker på massmöten. Men du kan göra det med folk som röstar på republikanerna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Ja, det där är nog en ren gissningslek. Jag tror definitivt att det kan bli protester och demonstrationer, men knappast mer än så.

Vinner demokraterna så VET vi ju att deras bundsförvanter BLM och Antifa kommer löpa amok. Det är lika säkert som amen i kyrkan.

och vinner biden så kommer det väsnas somfan av 20 stolta nazister och den här snubben:

https://www.youtube.com/watch?v=zHrGthrQYC4

vill trump ha inbördeskrig eller varför håller han på såhär?
inget kommer va helt säkert på åtminstone en dag, så varför börja hota med att inte acceptera valutgången redan nu. räknar man om räknar man om, men just nu är inte läge att börja bråka och skrika och hota.
2020-11-05, 06:17
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Det är inget olagligt med att bära vapen öppet i Arizona.

Till skillnad från upplopp, plundring, mordbränder, skadegörelse och våld mot ordningsmakten. Samtliga är vänsterns paradgrenar. Det vet alla, du också.
Nej, men det borde vara olagligt att tro Breivik-manifestot gör till god läsning som du verkar.

Skillnad på mord och protester...förstår man inte skillnaden så kanske man inte borde få äga ett tangentbord eller få tala med en röstassistent.
2020-11-05, 06:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Du glömde länka till länken jag bl a hänvisade till...orkar inte bry mig, du får väl tro att allt är fantastiskt med Trumponomics din j*vla analfabet.
Nej, jag glömde inte "länka till länken", utan jag sket i det eftersom det visade sig att du inte kan ta en seriös diskussion.
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
Är de så svårt att acceptera att i ett land med ca 150 miljoner röstare, att 138.000 av de går till respektive kandidat, ett land med tvåpartisystem, ett land som hatar sin president om man inte e inavlad redneck

Gråt!

Din senilepedofile Sleepy Joe Biden blev caught live on TV!!

Fyfan vad du och ni kommer gråta i 4 år!

"HAN FUSKADE!!!!!!"

This IS TRUMP 2020 BITCH
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Folk som bor i städer är djur som inte kan leva självständigt. Det är därför 99/100 invandrare i Sverige drar sig till storstäderna, för de är bevisat lågIQ, vad säger det om vänstersmutset som även bor i städer?

"Flockmentalitet"? HAHAHA

Jag förstår högerfolk med bra jobb som tvingas jobba i städer, men de är i minoritet.

Jävla pajas IQ65

Donald J. Trump - President of America 2020 - 202x!

Det är städerna som drar in mest skattepengar och storstäder är nationers drivkraft.
Medlem
Ingen har väl trott att Trump var en god förlorare? Han är ett förvuxet barn som alltid har fått eller kunnat köpa sig vad han velat ha. Och nu leker han med tändstickor i en explosiv miljö.

Que Sera, Sera!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in