2020-11-05, 03:17
Medlem
Jirens avatar
Hur länge till tror ni det dröjer innan något börjar hända? Kommer det att vara meningslös pajkastning i den här tråden hela natten, eller kommer situationen att utveckla sig åt något håll? Känns som att allt står stilla just nu (även om det givetvis råder fullt krig under ytan).
2020-11-05, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Alla såg vad som komma skall långt i förväg.

Trump drar gigantisk publik, folk är entusiastiska för han, rekordmånga gick man ur huse på valdagen och röstade på han.

Han var påväg att vinna en bokstavlig jordskredsseger sen står allt stilla i några timmar mitt på natten.. och det vänder till Bidens fördel..

Demokraterna försökte spela "ärligt" till en början men när de såg att latinos/svarta röstade i rekordnivåer på Trump så blev det "Plan B".

Fast jag tvivlar, jag är övertygad om att Trump var påväg mot 400+ Elektoral röster egentligen, PedofilBiden är en meme i Amerika

Är Biden pedofil? Vad menar ni där?

Har inte följt hela valvakan, hur mycket ledde Donald Trump med då?
2020-11-05, 03:18
Medlem
styckets avatar
Redan i sommras visste trump att biden skulle fuska med brev inröstning. Då han tweetade:

Citat:
Donald J. Trump (@realDonaldTrump)

"RIGGED 2020 ELECTION: MILLIONS OF MAIL-IN BALLOTS WILL BE PRINTED BY FOREIGN COUNTRIES, AND OTHERS. IT WILL BE THE SCANDAL OF OUR TIMES!"

06/22/2020

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1275024974579982336
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Ja! Trump 2024, det är honom vi vill ha! Då är han ju lika gammal som Biden (vilken han har åldersmobbat) så kan han använda sin ålder som argument för att han ska bli vald... Trump är ju känd för att vara den största hycklaren vi har sett på bra länge.

Nej ni, jag bryr mig inte om ni är lågintelligenta, lättmanipulerade och allmänt misslyckade. Känslostyrda är ni i alla fall och ni projicerar alla era misslyckande på alla andra. Var rasister, var kvinnohatare och var för fan för ett hårt samhälle men gör det med ärlighet och med någon originell ide och verksamhet, inte genom att som alla andra misslyckade jävlar i historien hoppa på en easyfix.

Losers!
Ibland kan det helt enkelt vara så att det finns viss information man saknar själv... som man behöver för att kunna förstå...
https://youtu.be/sb9jRqgDOJ8
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoBolan
Kollar på Fox News.
Sean Hannity har ju rätt i att de flesta polls va rejält fel denna gång igen.

Dock förstår jag inte kritiken - vadska en poll göra egentligen utöver att fråga folk vad de ska rösta på, och skriva ned detta. Om Trump-röstare ljuger - vad fan ska pollen göra åt det? Höfta till ett antal procent lögnare?

Å ena sidan tycker jag att hans argumentation kring hur det går i valet är genomskinligt som satan för en Pro-Trump kampanj. Att han gnäller på röstsystemet och hävdar att det är för långsamt och krångligt och för hög risk att en inlämnad röst inte blir räknad, samtidigt som han hävdar att demokrater är för slappa med att vilja låta folk rösta med körkort som ID - det är skenhelight som fan.

Kritiken som ofta framförs brukar bottna i att vissa demografiska grupper är överrepresenterade i opinionsundersökningarna.

Det är ju inte konstigt att republikaner kritiserar att det inte krävs photo-ID när man ska rösta. I teorin kan samma person gå och rösta för ett helt kvarter om de är registrerade.
Senast redigerad av RaddarenIRoven 2020-11-05 kl. 03:30.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Ja. Han luktar småtjejer i håret och annat läskigt. Och sonen är minst lika sjuk och äcklig.
2020-11-05, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Trump har ju hur som helst lyckats stjäla rampljuset även om han förlorar. Det är inte Bidens vinst det kommer pratas om efteråt direkt. Inte dåligt.

exakt. att skaka hand och gratulera till vinsten och säga att man respekterar folkets röst hade inte vart en rättvis sorti med tanke på hur han skött ämbetet senaste åren.
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Pfft...Bevis. Något får mig att tro; att en haschrökande molly-tryckare som du, är mer lättlurad än Teletubby:n Lasse-Gurra Aktersnurra.

Fortsätt samla in bevis från Twitter du. Det är säkert väldigt givande.

(FB) Presidentvalet 2020

Nu får du sluta skjuta knark i röven.
Du skämmer ut dig själv i tråden.
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Har inte följt hela valvakan, hur mycket ledde Donald Trump med då?
Trump förlorade popular vote med ca. 7 miljoner baby!
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniqed
Ni som har bättre koll än mig på det här, vilka rutiner finns för att förhindra att personer som poströstat inte kommer och röstar en gång till på valdagen i en vallokal?
Det är säkrat genom att de har registrerade röstare och koll på när en sådan har avgett sin röst. Skulle någon dubbelrösta, går det ändå att se i efterhand. Samma som om någon poströstare skickar in två röster.
2020-11-05, 03:20
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hivmannnen
Alla vet att Trump egentligen vunnit, Synd att det ska fuskas bara

Ja tänk vad svårt det är att se verkligheten. Att inte acceptera...
Och när det inte blir som man vill måste det vara underbart att kunna, likt en religion, se det som något annat?

Kom ihåg som barn när mamma tröstade mig. Gulligt <3

Ta en varm mjölkchoklad med grädde så blir det nog bättre.
2020-11-05, 03:20
Medlem
xXoyKillSss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Trump har ju hur som helst lyckats stjäla rampljuset även om han förlorar. Det är inte Bidens vinst det kommer pratas om efteråt direkt. Inte dåligt.

Aldrig i livet att Bidens vinst hade varit en snackis oavsett vad Trump gjort eller inte. De kommer snackas om Trumps förlust, säkerligen vad han kommer göra efter. Inte en kotte bryr sig om Biden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in