Citat:
Ursprungligen postat av
thelastkingofscotland
Nej, ni hoppas på en framgång eftersom att det varit en total brist med den varan för vänstern de senaste åren. Att ni skapar oheliga allianser med era egentliga fiender gör ni för att på något sätt kunna känna att ni vunnit något.
Frågan du mig så är det fullständigt patetiskt att vänstermänniskor gläds över en nyliberal president. Men å andra sidan, vad ska vänstern glädjas åt annars? Så visst, det är väl mänskligt I guess...
du är verkligen totalt oförmögen att ta in vad andra människor säger.
jag hade kunnat säga ayy jag var amerikan och röstade trump å du hade ändå:
"ja, ni vänsterextremister som älskar biden gagagaga"
Citat:
Ursprungligen postat av
Daniel501
Alla såg vad som komma skall långt i förväg.
Trump drar gigantisk publik, folk är entusiastiska för han, rekordmånga gick man ur huse på valdagen och röstade på han.
Han var påväg att vinna en bokstavlig jordskredsseger sen står allt stilla i några timmar mitt på natten.. och det vänder till Bidens fördel..
Demokraterna försökte spela "ärligt" till en början men när de såg att latinos/svarta röstade i rekordnivåer på Trump så blev det "Plan B".
Fast jag tvivlar, jag är övertygad om att Trump var påväg mot 400+ Elektoral röster egentligen, PedofilBiden är en meme i Amerika

ingenting tyder på valfusk. han började dra detta kort för veckor sen när han insåg att folk ogillade biden, men hatade honom. desperata halmstrån från en liten pojke med stortego och som håller på att bränna sina absolut sista broar.