2020-11-05, 03:13
Medlem
Hivmannnens avatar
Alla vet att Trump egentligen vunnit, Synd att det ska fuskas bara
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Din slutledningsförmåga tycks tyvärr stå i paritet med en gravt senildement binnikemasks. Du har genomgående i tråden kläckt ur dig det ena befängda påståendet efter den andra (som en blind man med ögonbindel skulle kunna genomskåda på millisekunder), allt ackompanjerat av dessa urlöjliga emojis och versaler. Hur länge har du egentligen tänkt fortsätta sätta krokben för dig själv?

Han är antingen psykiskt labil eller så trollar han. Oavsett vilket är det rätt menlöst att ens svara på hans bisarra inlägg.
Medlem
Tänk ifall Trump vinner Georgia, North Carolina, Pennsylvania och Nevada då får han prick 270 elektorer. Bidén kan inte komma ifatt då.
Medlem
Jirens avatar
Ju mer man tänker på Trump VS Biden, desto osannolikare känns valresultatet. Särskilt när man kollar publiksiffrorna som Trump drog till alla sina rallyn innan valet.

Typ denna.. https://www.liveleak.com/view?t=6O6h_1604255731 .. Som en rock-konsert.

Och så jämför detta med Bidens små skaror på mellan 20 - 200 pers.
2020-11-05, 03:14
Medlem
odds för trump är 6 nu, kommer trump vinna?
2020-11-05, 03:14
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Din slutledningsförmåga tycks tyvärr stå i paritet med en gravt senildement binnikemasks. Du har genomgående i tråden kläckt ur dig det ena befängda påståendet efter den andra (som en blind man med ögonbindel skulle kunna genomskåda på millisekunder), allt ackompanjerat av dessa urlöjliga emojis och versaler. Hur länge har du egentligen tänkt fortsätta sätta krokben för dig själv?

Läste ett par ord i ditt inlägg, det blir ett perfekt "på tal om inget" inlägg;

https://mkecitywire.com/stories/564495243-analysis-seven-milwaukee-wards-report-more-2020-presidential-votes-than-registered-voters- biden-nets-146k-votes-in-city

Analysis: Seven Milwaukee wards report more 2020 presidential votes than registered voters; Biden nets 146K votes in city

Tror inte alla MSM hus fick "the memo"?
2020-11-05, 03:15
Medlem
Ja! Trump 2024, det är honom vi vill ha! Då är han ju lika gammal som Biden (vilken han har åldersmobbat) så kan han använda sin ålder som argument för att han ska bli vald... Trump är ju känd för att vara den största hycklaren vi har sett på bra länge.

Nej ni, jag bryr mig inte om ni är lågintelligenta, lättmanipulerade och allmänt misslyckade. Känslostyrda är ni i alla fall och ni projicerar alla era misslyckande på alla andra. Var rasister, var kvinnohatare och var för fan för ett hårt samhälle men gör det med ärlighet och med någon originell ide och verksamhet, inte genom att gå på en idol vilken lovar allt, precis såsom alla andra misslyckade jävlar i historien har gjort.

Losers!
Senast redigerad av Flashbacksuger4 2020-11-05 kl. 03:19.
2020-11-05, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Ju mer man tänker på Trump VS Biden, desto osannolikare känns valresultatet. Särskilt när man kollar publiksiffrorna som Trump drog till alla sina rallyn innan valet.

Typ denna.. https://www.liveleak.com/view?t=6O6h_1604255731 .. Som en rock-konsert.

Vad menar du? Att Biden inte kunde dra mer än 200 pers?
Du tror inte att låga antalet va för att hans kampanj valde det?

(OBS: jag menar inte att Biden kunde nå i Trump-siffror. Tror Trump drar fler. Bara menar att det är FÅNIGt att ens nämna de siffror du gör. Det är väl ganska givet att Biden kunnat nå upp i ett par tusen varenda möte om man så velat)
Senast redigerad av MarcoBolan 2020-11-05 kl. 03:19.
Medlem
Trump har ju hur som helst lyckats stjäla rampljuset även om han förlorar. Det är inte Bidens vinst det kommer pratas om efteråt direkt. Inte dåligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Nej, ni hoppas på en framgång eftersom att det varit en total brist med den varan för vänstern de senaste åren. Att ni skapar oheliga allianser med era egentliga fiender gör ni för att på något sätt kunna känna att ni vunnit något.

Frågan du mig så är det fullständigt patetiskt att vänstermänniskor gläds över en nyliberal president. Men å andra sidan, vad ska vänstern glädjas åt annars? Så visst, det är väl mänskligt I guess...

du är verkligen totalt oförmögen att ta in vad andra människor säger.
jag hade kunnat säga ayy jag var amerikan och röstade trump å du hade ändå:
"ja, ni vänsterextremister som älskar biden gagagaga"

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Alla såg vad som komma skall långt i förväg.

Trump drar gigantisk publik, folk är entusiastiska för han, rekordmånga gick man ur huse på valdagen och röstade på han.

Han var påväg att vinna en bokstavlig jordskredsseger sen står allt stilla i några timmar mitt på natten.. och det vänder till Bidens fördel..

Demokraterna försökte spela "ärligt" till en början men när de såg att latinos/svarta röstade i rekordnivåer på Trump så blev det "Plan B".

Fast jag tvivlar, jag är övertygad om att Trump var påväg mot 400+ Elektoral röster egentligen, PedofilBiden är en meme i Amerika

ingenting tyder på valfusk. han började dra detta kort för veckor sen när han insåg att folk ogillade biden, men hatade honom. desperata halmstrån från en liten pojke med stortego och som håller på att bränna sina absolut sista broar.
2020-11-05, 03:17
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:

Det är ju därför folk är helt till sig just nu, det var så jävla "out of nowhere" att valet ens skulle bli "jämt" eller att Biden skulle vinna..

Trump ledde på många platser med uppemot 1 miljon röster och Biden inte bara kommer ikapp men även går om..

Fake News!
2020-11-05, 03:17
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:

Hahaha! Ja, hur ynkligt är det inte när man redan börjar drömma efter tiden då coronafester var det coolaste som hänt under solen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in