2020-11-05, 02:16
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Slängde nyss in 5lax till 6 gånger pengarna. Hoppas Trump krigar ihjäl sig nu.
Jag tänker lite så här. Trump går till totalangrepp med sina advokater och hävdan om att ta hela valet till scotus.

Med tanke på att han i första hand är en stenhård affärsman så skulle han nog inte agera som han gör, om han inte hade belägg för sina anklagelser. Han drar inte igång denna process bara på tom luft.

Detta kan bli århundradets bomb.
2020-11-05, 02:16
Medlem
DaEzzs avatar
Nu sjönk oddsen för Biden att vinna Georgia som en sten, ger 1,2 ggr pengarna mot 2,4 för Trump.

Nu får vi se om det tar abrupt slut för Trump de närmaste timmarna.
2020-11-05, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Du uppmanade mig att granska i ditt förra inlägg, lol. Har du lärt dig ljuga av Trump eller
Haha jag har inte uppmanat dig att granska något
Medlem
v.uljanovs avatar
Vad jag förstår, har Trump inte vunnit några fler elektorer på över ett dygn. Han står och stampar på sina 214 medan Biden sedan dess ökat successivt hela tiden och snart har nått majoriteten av dem. Skulle inte förvåna mig ett smack om han tar hem hela resten. Och ett resultat på 324-214 vore just en sådan jordskredsseger som vi alla vettiga människor i hela världen hoppades på (och vissa analytiker som fick klä skott igår, förutspått).
Heja Sleepy Joe!
Medlem
Germanen.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är som i framtidsromanen "Brave New World", där alla hade blivit så hjärntvättade att svart hade blivit vitt och vitt hade blivit svart...
Haha ja men exakt är ju helt sjukt, är på riktigt rädd vad som ska hända om Biden och sen Harris blir president. Riktigt rädd..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är väldigt mycket lättare att rösta om du inte behöver stå i långa köer på en arbetsdag, detta ovanpå att bägge sidor har hamrat om att det är USAs viktigaste val någonsin

Men din PK hora. Inte nånstans i världen har valdeltagandet nått den höjden. Men just i Winconsin av alla delstater i USA, just i det tillfällen, så händer det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Berätta gärna om du blivit klokare och inte dummare av att diskutera med Trump-humpers...helt ärligt alltså, för jag kan nästan lova att jag själv blivit ett par snäpp trögare de senaste månaderna med anledning av det.

Jag har fått ont av att rynka ögonbrynen så hårt. Vad som är lustigt nu att allt var så himla bra tills Trumps siffror började dala då VET de att det är fusk. Och förklaringarna till det är inte att leka med. Den ena påståendet mer galet än ett annat. Kunskapsnivån är så oerhört låg och förmågan att klura ut något är som bortblåst. Om Trump eller någon ska prata om röstfusk måste denne ha något konkret att peka på för att det ska bli något av det. Det går inte för Trump att bara peka på stater och tro att en domstol kommer att lägga sig i utan orsak. Kanske något sådant kommer fram, eller så inte.

Ah det mest utmärkande för dem är det här med att de tror att det de vill ska hända bara för att de vill. Det låter som ett skämt men så uppfattar jag dem.
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Du har fel om och om igen. Alla blåa stater som polls ska skulle vinna har dom vunnit.

Alla swingstates där det är så jämnt mellan partierna att det är innanför felmarginalen har också visat sig vara toss-ups.

Så opionsundersökningarna har haft rätt.
Syftar helt enkelt på nationwide där Både biden och Clinton skulle vunnit med flera % enligt många.
2020-11-05, 02:18
Medlem
kato85s avatar
Trumpister idag:
https://imgur.com/gallery/TscpUwx
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:

Du har is i magen som ingen annan.
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:

Pic or it didnt happen
2020-11-05, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Jag tänker lite så här. Trump går till totalangrepp med sina advokater och hävdan om att ta hela valet till scotus.

Med tanke på att han i första hand är en stenhård affärsman så skulle han nog inte agera som han gör, om han inte hade belägg för sina anklagelser. Han drar inte igång denna process bara på tom luft.

Detta kan bli århundradets bomb.

Finns det ens något som talar för valfusk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in