2020-11-05, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Det vet jag väl? Ditt problem om du tvekar.

Såg bara konversationen ni hade. O den du citerade påstod ju att det var en löjligt slutsats att dra av dig.

O den slutsatsen har ju folk här i Sverige dragit förut. Det är för att ni litar på aftonbladet för mkt.

Sätt dig o kolla på hela den presskonferensen själv så kommer det han sa förmodligen att klarna.

Men lilla Kenny, jag såg presskonferensen när det begav sig. Finns ingen anledning att se hela igen. Han pratar om så mycket annat där också förstår du som inte har med det här att göra.
Jag minns mycket väl segmentet om att injicera desinfektionsmedel och behandla covid med extremt starkt ljus. Det är liksom svårt att glömma. TV-historia.

Ska vi säga så och avrunda här? Tror du att du kan somna nu? Känns allt lite bättre eller vill du att jag ska klia dig på ryggen?
Senast redigerad av Promeneramera 2020-11-05 kl. 01:13.
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det har du helt rätt i.

För Trump var alltid "katten bland hermelinerna". Det vet du själv.

Nå väl, njut utav Biden vinsten. Väl unnat, är inte här för att tjafsa.

Väl unnat? Det är ju voter fraud, och det kommer komma fram.

https://www.youtube.com/watch?v=tIs4y4ryDJ0&fbclid=IwAR1uEqwx9zXNLZzXhUTWW d11aTRKj1lAH3zL4lhaWol3maJrzNF42BEV2O8
Senast redigerad av carminaburana 2020-11-05 kl. 01:06.
Medlem
Ska Biden knipa Georgia också? Inte omöjligt.
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Exakt, det är inte logiskt. Fusk alltså. Vilket det dessutom finns otaliga bevis för.

Är det inte FANTASTISKT att Joe! är den mest önskade presidenten NÅGONSIN i USA!!!

Sjukt kul!!

Medlem
eatshiets avatar
Allting landar på Nevada. Nevada har stängt sin rösträkning tills Torsdag (idag). Frågan är då hur lång och utdragen denna processen kommer till att bli med att få in alla poströster och samtidigt och dubbelriktad dem.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overnaut
Helt klart, det kommer följa honom livet ut med garanti. Älta älta älta..

Det spelar ingen roll i sammanhanget. Han är med detta världens mest kända loser. Första presidenten som inte fått sitta två perioder. Inga pengar kan bota den förlusten.
Det finns flertal presidenter som bara suttit en period.
Trump har skött sig bra.
2020-11-05, 01:05
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Vem tror ni tar Pennsilwania?

Kanye ?
Medlem
H.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Vart får du det från? Tar gärna en titt på den källan då Michigan har över 8 miljoner röstberättigade. Och typ 5,3 miljoner röster räknade.

Var en som länkade till en Twitterlänk som jag har för mig handlade om Michigan där man hade 7,8 miljoner berättigade röstare och 8,5 miljoner + registrerade röster.

Kan ha rört sig om en annan stat men såg detta på Twitter för bra många timmar sedan och vill minnas att det var just Michigan.

Oavsett vilken stat det faktiskt rörde så finns ju möjligheten till att byta ut riktiga röster mot fake-röster om man har tillgång till fler röster än det finns röstberättigande. Kan sedan bli svårt att bevisa vilken röst som är legit och vilken som inte är det. Ev. valfuskutredningar efter det preliminära valresultatet får ju säga sitt...
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tojo
Vad får du det ifrån? 71% valdeltagande i Wisconsin. Inte 89%.

Läs Wall Streets Eminente Kimberely Strassel. Wisconsins skall ha ökat på sin regsitrerade röstbas med ca 30% på ett dygn. Det har aldrig hänt och definitivt inte i Wisconsin.
https://twitter.com/KimStrassel/status/1324093624611532800
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThunaGretberg
Om jag har förstått det rätt så behöver Trump vända Nevada där han ligger under med 8000 röster och 75% räknat samt vinna Georgia, North Carolina och Pennsylvania där han leder med 97%, 94% och 88% av rösterna räknade.

Inte omöjligt, right?

Inte omöjligt men just nu osannolikt.
Demokraterna i USA är inte helt efterblivna och tror på att Corona faktiskt kan smitta så andelen poströster från denna grupp är mycket högre än republikanernas. Därför kan vi räkna med att poströsterna till största fördel går till Biden.
2020-11-05, 01:06
Bannlyst
Trump har spenderat 7 månader med att skrika att poströster är fusk.
Och uppmanat sina väljare att rösta på valdagen.

Republikanska delstater har drivit igenom lagar för att se till att poströster öppnas dagen efter vallokaler stängt.

Nu skriker Trump "fusk, jag leder och sen dyker en massa röster upp från ingenstans"

Ni kan väl se vad han och GOP håller på mig ?

De lägger grunden för 4 år av sabotage mot Biden. Ifall Biden och demokraterna lägger fram ett harmlöst lagförslag om att byta namn på ett postkontor,så kommer the GOP att obstruera,skrika att Biden inte är legitim president, och sedan köra filibuster i 4år i sträck.

Republikaner är färdiga med Trump. De fick sina skattesänkningar och sina federala domare på plats. Nu tänker de göra för Biden vad de gjorde för Obama mellan 2012-2016. Sabotage i senaten .dag ut och dag in
2020-11-05, 01:06
Medlem
Många ställen på kartan blir helblåa när andra ställen där det finns lika mycket röster kvar och skillnaden mellan partierna är likadana men ändå inte blivit helröda, så det ska se så fint ut för biden men frankly trump won this election boys, snart kommer segern och firandet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in