2020-11-05, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Nästan 90% som röstar och den stora procentuella ökningen sedan förra valet ser väldigt skumt ut.

Ja, det ser märkligt ut. Vet inte hur det ser ut i övriga stater, men +20 % låter lite väl mycket. Samtidigt är det extrema tider och förtidsröstningen kanske bidrar till högre valdeltagande.
2020-11-05, 00:43
Medlem
0rganets avatar
Kommer Donald gå tillbaka till TV-såpor för att försöka tjäna pengar igen nu när han är rätt unik i modern tid att vara en gigantisk förlorare och bara Bush d.ä. kan vara nästan lika dålig?

Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Tänk att Biden sa rakt ut att han vill lägga ner hela oljeindustrin. Och Trump förlorar ändå mot honom??!!?!

Detta är "bomben" nr 1 enligt mig..

Och på andra sidan.., om Biden hade vart tyst om det.., hur vore röstsiffrorna då ?

Well, det var covid som beseglade Trumps återval.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det spelar ingen roll. Det betyder att han anser sig vunnit och kommer därmed inte att avgå. I USA måste presidenten erkänna sig besegrad och avgå frivilligt. Det kommer han inte göra, det finns inget Biden kan göra mer än fortsätta smutskasta med media, vill han kriga så blir det inbördeskrig men Trump vinner.
Det kvittar. HD kommer inte hjälpa honom och då tvingas han erkänna sig besegrad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Jag kan föreställa mig hennes ökända hånleende.

"Execute order 66". Sen avrättas alla vita män.
Då får hon avrätta sin egen man först. Harris är en opportunist som legat sig till toppen. Klart hon gifter sig "vitt" för att kunna låta lite "vitt priviligeium" smitta av sig på henne.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Tänk att Biden sa rakt ut att han vill lägga ner hela oljeindustrin. Och Trump förlorar ändå mot honom??!!?!

På grund av valfusk i så fall:

"Omfattande valfusk bland somalier i USA – "skördar" röster åt Demokraterna"
https://www.friatider.se/omfattande-valfusk-bland-somalier-i-usa-skordar-roster-demokraterna
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Ja?

Sluta älta AZ!

Nevada är Trumps sista hopp då?

Jag följer Pennsylvania nu. Gapet minskar hela tiden så där pågår räkning i detta nu iallafall och dom rapporterar siffror. Om Biden snor Pennsylvania av honom så är det ju fett game over då dom har 20 elektorsröster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troy_mclure
Den kvinnliga-skaran som är för abort är jävligt roliga.

"hej, vi vill knulla män men blir vi gravida då tar vi bort de." just de män håll er borta från oss, vi Hatar er!! 💁‍♀️

Hoppas dom själv dör för att dom kommer inte att skapa barn endå 👍

Fan snackar du om? Är du en av de där grottmänniskorna som är emot aborträtten?
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Trump kommer inte ta Nevada. För starkt demokratiskt fäste i storstadsområdena.
Det är inte över förrän det är över!

Störde mig bara på att folk påstod att Trump skulle ta AZ när AZ varit klart rätt länge (?!)!
2020-11-05, 00:44
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrufwin
Troligen det bästa inlägget i tråden. En gång i ungdomen trodde man att internet skulle vara bra för samhället men istället har vi fått ett överflöd av religiösa fanatiker, höger/vänstertroll med ett ordförråd från ”Livets Hårda Skola”, antivaccinförespråkare, konspirationsteoretiker , QAnon, fan och hans moster. 😂

Jag var med under BBS-eran och tänkte redan då hur jävla fantastiskt det skulle bli med att söka information.
Trodde ju aldrig att vi skulle sluta bli tänkande individer.
Nu ges den informationen som vi en gång sökte och det är det flödet vi blir matad med. Fan va galet det blev?
2020-11-05, 00:44
Medlem
H.G.s avatar
I flera timmar så har Michigan haft 99% räknade röster och nu från ingenstans så har de bara 98% räknade röster?...

Skumt...
2020-11-05, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
nej då tar man natta då...
Får se detta forts i morgon och se har det hänt ngt fram till 07:30-08:00 då man brukar kliva upp som regel....
Forts likt detta så kanske PA fallit över till Biden som kommit i kapp genom poströster, Kan Arizona räknats klart och resultatet står sig...
Intressanta frågor att se på i morgon!

Ja valvaka är överskattat.

För att citera Eddie: " ...men har jag gått och lagt mig så har jag gått och lagt mig!"

https://www.youtube.com/watch?v=3nB2VNuQIw8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in