2020-11-04, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Jag vill inte att Hillary hade såna här presskonferenser där hon hävdade att hon vunnit icke färdigräknade stater. Eller att hon hade en arg gråtande advokat som skulle stämma hela landet.

Donald, lugna dig.
Skillnaden är att denna gången har poströster använts i nästan alla fall och som omgärdas av en hel del suspekta omständigheter.

Hade det varit ett helt vanligt val, utan pandemi, utan en massa poströster, och där Biden hade vunnit på valnatten/morgonen så hade Trump accepterat förlusten.
Medlem
mr.demons avatar
Vart det inte en snubbe i denna tråd som skrev att han hade kört in 100 000 på Trump. Undrar hur han mår nu?
Medlem
BonerBatmans avatar
Pennsylvania kommer att gå till Biden. Återstår 900k röster. 75% av dessa kommer tillfalla Biden med tanke på distrikten och även då de till stor del handlar om poströster. Det kommer bli en klar seger på flera % för Biden där. Detta tar hnm 273. Spelar ingen roll vad som händer i övriga delstaterna. Men sannolikt är att Biden kommer landa på 290 sammanlagt. En klar seger. Hade varit kul om det fortfarande funnits spänning men ju mer man ser på det desto klarare blir det att valet redan är avgjort och att det inte blir lönt att gå till domstol. Bättre att gå i pension för Trumpeten!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Bland det mes bisarra jag någonsin har sett som ändå inkluderar något så när kända personer. Det är ju inte Whiskey-Alex Jones som sitter och hostar i någon källare. Detta är ändå högt uppsatta personer som skämmer ut sig så totalt.

Vad tycker du som kvinna om att biden och hans son är pedofiler?
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Nejmen berätta vilka konkreta åtgärder Trump har tagit mot IS som inte tagits tidigare? Kan ju inte vara så svårt eftersom du andör det som ett argument menar jag.
Ser du några IS halshuggningar av amerikaner i TV som du gjorde förut? Långa parader av Toyota landcruisers med IS krigare åka genom öknen? Personer som bräns och dränks i burar? Nej inse att kalifatet är utrotat. Och det är därför vi ser gråtande fruar till IS krigarna som vill tillbaka till europa. Exakt vad Trump har gjort vet jag inte. Vad jag vet är att han har förintat IS kalifat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
LÖGN OCH FAKE!

Hur vet vi? Du presenterar inte länkar till vad som är offentliga uppgifter utan till en BILD..

SKÄMS!
Såklart det är lögn, allt som inte är förenligt med den rätt politisk värdegrund är lögn och kan bortses från.
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Nej men det kommer aldrig hända om det inte finns fog för att misstänka valfusk.

Om det gör det dock borde demokraterna ändå inte ha några som helst problem med omval eftersom de är helt oskyldiga?
Så du tror moderaterna(borgarna) skulle gå med omval eftersom man har rent mjöl i påsen om man vinner 2022 med 51% vs 49% mot sossarna(rödgröna)? Bara för att liksom.
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Nä det har vi inte din lilla prinskorv. Minst 4 länder har högre.

Jag tjänar 45k som kontorsråtta och har ut 35. Då bor jag iof i Österåker som har lägst kommunalskatt i Svedala.

Men US klarar ej av detta, där kan man öka taxeringen (som Harris vill) men det kommer ej synas i nån bättre service.
OT: Vi är garanterat etta med det samlade skattetrycket, du betalar t ex 14000 i arb avg innan du betalar skatt på de 45. Och nej, med 45tkr har du passerat gränsen för att få ut något.

OnT:
Republikanerna tar nu avstånd från Trump, de kommer börja jobba fram en vettig kandidat som kan sopa mattan med Kamala Harris nästa val.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vart det inte en snubbe i denna tråd som skrev att han hade kört in 100 000 på Trump. Undrar hur han mår nu?
Han mår nog likadant som innan eftersom han helt säkert ljög, som 90% av alla andra som snackade om stora bettingsummor.
2020-11-04, 23:23
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Vad tror ni, att ni kommer få läsa i CNN om Bidens utbredda fuskande? Trump kommer aldrig segra detta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
Nevada tycks gå till trump

Senaste 24 åren har Nevada röstat demokrat så med absolut största sannolikhet blir det så även nu. Kustborna har en tendens att vara mindre redneck och mer bildade än mittenskräpfolket.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Haha, bara greppa efter halmstrån nu. Vilket huvud är åklagare menar du? Det stavas "huvudåklagare", din obildade troll-maskin.

Efter Trumps segertal, så kom valfusket igång kl 04.00.precis som Trump sade i talet

Har aldrig varit media ett tydligare valfusk. 169000 vips till Biden i Wis. Vips 138000 till Biden.. Biden skall inte komma undan med valfusk. Tur att Trump har HD på sin sida. Bör bli en lätt match.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in