Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Helvete, detta twittrar USA's president:
We have claimed, for Electoral Vote purposes, the Commonwealth of Pennsylvania (which won’t allow legal observers) the State of Georgia, and the State of North Carolina, each one of which has a BIG Trump lead. Additionally, we hereby claim the State of Michigan if, in fact,.....
Trump går full Trump.
Han bara sitter och skriver att "jag har vunnit denna stat, och denna stat, och denna stat..."
Detta är helt utan motstycke i amerikansk politisk historia. Snart måste det komma män i vita rockar och hämta honom. Går han på droger?
Trump behöver vare sig droger eller män i vita rockar, även om det inte skulle förvåna mig om DNC försöker sig på att dra fram det gamla kortet att Trump är gaaaaaalen. Det enda Trump behöver är en offentlig analys och omräkning av poströsterna. Den juridiska processen kommer exponera DNC:s massiva valfusk och Trump kommer sitta fyra år till. Det finns naturligtvis mängder av poströster som kommer ogiltigförklaras under en grundlig och opartisk analys. Låt mig ge dig några exempel:
Poströster med obefintlig eller oläslig poststämpel
Poströster med signatur som inte liknar originalet (exempelvis det som finns på diverse federala och statliga dokument
Poströster som försvunnit och tillhör Trump
Ogiltigförklarade röster in persona som tillhör Trump
Med mera.
Detta val kommer inte avgöras av rösträknare. Det kommer avgöras av SCOTUS och Senaten. Trump sitter säkert. Det gör däremot inte USA:s demokrati och stabilitet. Detta land håller på att falla sönder. Med Biden vid rodret skulle det gå mycket fort. Målet är ju inlåsning av folket, fattigdom, massiv migration, gratis sjukvård till migranter - högre kostnader för medborgare. Skyhöga skatter och frisläppta mördare och andra hemskheter.