2020-11-04, 22:52
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Betvivlar på att Donald kommer göra det rätta och ringa och gratulera Joe! för att sedan ta tag i sig själv och vara med i tv "The Biggest Looser!" och fixa bort hans grava fetma!

Trist så kommer det nog bara bli ett jävla gnäll tills Januari och sedan skillsmässa kort därpå och en ny bok från importfrun.

Det där gnället kommer Trump att tappa på, inte Donald själv men hans söner. Sönerna är vältaliga och intelligenta. Ser bra ut, arbetsamma och har kampanjat ensamma för fadern. Om de skulle ha lust.., så finns chansen för politisk karriär där.

Men om fadern tänker bli obstinat och riva ner bygget.., då blir det svårare. Melania skilsmässa..? Nej säger jag. Jag spelade inte på valet, men kan nog sätta några hundra på att hon blir kvar !

Bok.., när högdjuren gifter sig så är det ju med många klausuler etc.., blir nog ingen bok..
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta

...
Samtidigt så har man gapat länge om att det skulle finnas en risk att Trump inte skulle godta valresultatet

Han har ju själv sagt att han kanske inte skulle hedra valet om han förlorade. Så.....
Senast redigerad av James-Michael-Michaels 2020-11-04 kl. 22:52. Anledning: g
Medlem
seaworthys avatar
Varför i hela fridens namn fuskar inte republikaner om det nu är så lätt och även påverkar valet?

Är det Trumps heder som hindrar dom? 😆
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag såg ett betydligt större försprång och några antydde att Trump inte skulle ha en chans i tätare områden. Nu avgörs kanske valet av vilka postsäckar som räknas och vilka som bränns upp.

Mitt minne säger att Biden ledde större tidigare.
Du kan ha rätt, eller om jag har det. Sak samma. Avståndet är litet nu.

Jag är inte mycket för spekulationer om valfusk, typ efter riksdagsvalet i Sverige sist, men den här gången undrar man ju... Inte för att resultatet inte går Trumps väg, utan för att det drar iväg rätt extremt för Biden på vissa håll utan normal ökning i motsvarande hastighet för Trump.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Vilken fars.

Trump-kampanjen utlyser ensidigt att man har vunnit i Pennsylvania.

Helt barockt. Detta spårar helt.

Trump kommer nu ÄVEN gå till historien som sämsta förloraren i USAs historia.... Dåligt rykte
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Vad är det som enas? Ca 50% kommer fortsätta hata Biden även när han blir president.

Snarare 25 - 30 procent eller däromkring. Tänk på att även om valdeltagandet verkar vara högre än vanligt är det jävligt få som röstar i USA.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Det är väl det starkaste kortet trump harn u, är det inte 6% som han har i ledning där? Det äter man inte upp på någon timme
NC
Trump 50,1
Biden 48,7
Skiljer 77000 röster
5% av röster kvar att räkna.
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Ska bli jävligt fint att pedofilen får ordning på Coronan nu.
Vinner Biden så har nog coronapsykosen fullgjort sitt uppdrag och före nyår är viruset glömt.
2020-11-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Viruset är farligt för äldre och sjuka personer, Trump har valt ha skolorna öppna och skydda äldre på hem och liknande.

Att fullt friska människor skall låsas in i "lock down" är vansinne och särskilt i USA, 1000% mer människor skulle dö av droger, alkohol, våld i hemmet, självmord än av Covid-19.

Sven Wolther har Covid-19 nu och är nästan 90-år, han lever!
Vem har sagt att de ska låsas in i lock down? Jovisst, en och annan Trump-supporter här på forumet ville att vi skulle göra just detta, samtidigt som man låtsas som att det regnar när Trump spelar på en betydligt farligare planhalva. Det går att ha samhället öppet men man behöver ju för den sakens skull inte medvetet verka för att smitta fler människor och få vården till att gå på knä ytterligare.
Medlem
hahahaa rena rama komedi showen det här med Trump alltså... de vägrar alltså att acceptera förlusten och påstår att inte poströster ska räknas efter dom förlorat hahahahah!! fyfan roliga är att alla trump fanatiker som dyrkar han tror på varenda ord som kommer från hans smutsiga mun
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tack!

Oj vad många Cry babies!!

"Buhu, vi vill inte erkänna oss besegrade"

Varför inte ta det som en man och gå vidare i livet, Trump kan göra mycket även efter sin presidentperiod, och republikanerna ges tid att bygga upp nästa kandidat.
Medlem
Fanndiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Jaja. USA, se nu för helvete till att till nästa val skaffa ett vettigt system där ni SNABBARE och säkert kan räkna rösterna
Jag undrar just, vad är det som orsakat denna långa försening? Jag trodde det skulle vara avgjort när jag klev upp vid åttatiden i morse. Så var det vid förra amerikanska valet, det minns jag tydligt. Morgonen efter valnatten klev jag upp, körde till jobbet genom ett ovanligt tidigt snölandskap och möttes av kollegor som antingen störtgrät eller firade "Uncle Dons" seger. (Ja, detta var i Sverige.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in