2020-11-04, 22:41
Medlem
winningfeasts avatar
Då blir det intressant vid 03:00 inatt, om inte Trump kampanjen kan vinna Arizona då är det officielt kört för honom om man inte kommer någon vart i dem kommande domstolsbesluten. Jag ser inga andra vägar, såvidare han inte vinner Nevada men jag tycker det ser bättre ut i Arizona än vad det gör i Nevada.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LelandPalmer
Nixter, bara att hoppas att du får rätt. Snygg call vad gäller Florida får man säga Där hade du helt rätt. Bara att hoppas att du har rätt vad gäller detta också.

Tack. Arizona är för mig tydlig vinst för Trump, därför kändes resultatet som presenterades nästan overkligt fel, vi har ju fått siffrorna fram till valdagen. Att man dessutom markerade det blått för att sen notera att man räknat fel, för att sen inte vända tillbaka den till öppen är mycket märkligt för att säga det snällt.

Jag har därför avvaktat lite, inväntat mer info. Arizona känns just nu mycket bra. Dessutom med alla dessa röster som inte räknats (?) så förklarar det ju ett och annat, speciellt om dessa är IPEV dom går ju nästan oavkortat till Trump. Arizona är ju styrt av Republikaner och nu med en arme av advokater från Team Trump tror jag att vi kan få ett resultat. Noterade att man tror sig presentera Maripoca om ca 3 timmar.

Med Arizona i ryggen kommer Trump kunna brotta ner dessa valfuskare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Ett land på kollapsens kant. Folk har snart knappt råd plugga, bo eller bli sjuka.

Rekordåren på börsen tillhör väl förresten Obama.

Det gör de sannerligen enligt vilken nationalekonom som helst värd namnet. Arbetslöshetssiffrorna beror till 78% på infrastruktursatsningar finansierade med lån. Lån, lån, lån. Melodin de senaste 4 åren. Hoppas det får ett slut nu innan det brakar fullständigt. Skadan Trump har gjort kommer att ta många år att reparera.
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Vinner Trump PEN NC OCH GA har han 265 elektorsröster och då räcker det med Arizona eller Nevada
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Vem kan överklaga valet/rösträkningen i en stat. Vilken medborgare som helst, Trump eller republikanerna?

Vill republikanska partiet att Trump överklagar, eller skadar de mer än vad de vinner?

Advokater är redan på väg till bland annat PA. State attorney i AZ har påbörjat utredning. Mer kommer ske.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Största vinnarna är ändå Putin och Xi Jinping.

De skrattar gott just nu.
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Hur är det uppenbart?

Uppenbart och systematiskt enligt vittnen som försökt rösta men fått felaktiga pennor. Har de tagit med egna kulspetspennor så har man handgripligen slitit dem ur händerna på dem.

https://www.youtube.com/watch?v=N0Gq3b3W5-I&ab_channel=WalrusRider&fbclid=IwAR0PrFLAOEHWFoEz 0m1Y2EgT0F35I5CmhjbP2AyGSrjtEYg8B7Ip-Vn8X4c

Dessutom florerar video på hur man bränner stulna valsedlar men jag kan inte uttala mig om äktheten. Bara att det är ungefär exakt vad jag förväntade mig.

Vänstermedia kommer fortsätta köra narrativet att det är Trump som vägrar konstatera förlust, istället för att försöka reda upp i den faktiska skandalen.
Medlem
Kul givetvis ifall Biden vinner. Men, han kommer nog inte bli en stark president. Då han har republikaner emot sig i senaten. Detta kommer påverka vår världsekonomi åt det sämre hållet. Minns, var ni läste detta. Tack från mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
320 000 röster är grymt många. Om du inte menar punkten bokstavligt som en punkt, dvs 320 röster.
Då håller jag med dig.

Näe, Pennsylvania må vara Bidens hemmaplan, men där verkar Trump vara poppis.
Ett svaghetstecken att hemmasonen nobbas.

North Carolina kommer gå till Trump likaså.

Nu visar det sig att Biden sensationellt tar Wisconsin och Michigan, vilket nog är nyckeln till en ponerad seger.

Att Biden också tog Arizona betyder 11 starka röster till Biden.
Om jag har räknat rätt, så räcker det för Biden att ta hem Arizona, Michigan, Wisconsin - som han i princip redan har gjort - samt Nevada, så kan trump inget göra. Biden kommer då att ligga på 270 elektorröster - prick! Mer dramatiskt kan det inte bli.
320000 är många röster men hon från Michigan påstod på CNN att det är typ 1 miljon röster kvar att räkna.
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Herregud er och vår hit och dit. Ni är svenskar för helvete.
Haha eller hur, så sjukt patetiskt
2020-11-04, 22:42
Medlem
Ducadreams avatar
Biden har 264 elektorer nu. Behöver bara 6 till!
2020-11-04, 22:42
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Att tro att folket i Pennsylvania skulle rösta bort sin egna jobb är nonsens, de vill inte ha Bidens "Green new deal" som gör de flesta arbetslösa i Pennsylvania. Trump hade enormt stöd i Pennsylvania, Bidens valmöten var ett total fiasko.

Det stinker av valfusk. 100% fusk.
Dags att du förstår lite nu för dessa röster som kommer nu är från starka demokratiska fästen i och utanför Pittsburgh & Philadelphia som utgör en större dela av Pennsylvania är lands byggd där arbetarna finns som är Trumps fäste, Sedan nu så kommer dem poströsterna och som förutspådd att krympa avstånden mot Trump och det är inget valfusk hur än mycket du vill få det till!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in