2020-11-04, 22:30
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Röstfusket verkar ju systematiskt med att man medvetet gett felaktiga pennor till de som ska rösta Trump och brännt stulna Trump-röster. Vad mer?
Framtrollade poströster ur tomma intet på Bidén.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorku
Fyra års historik på @realDonaldTrump talar för sig själv. Ser du inga brister i hans presidentskap så har vi inget mer att diskutera, för då lever du i en egen drömvärld.
Baserar du din fakta på vad Svt och aftonbladet talat om för dig att du ska tycka?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Ett väldigt bra tal. Statsmannamässigt, ödmjukt och uppmaning till ett enande mellan demokrater och republikaner. Snart kommer Trump och ska göra den totala motsatsen.
Ja, han kommer och bara säga löjliga saker.
Jag är glad för amerikaner att fått en värdig president.
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Låter ju mer som ett problem för Deutsche Bank än Donald Trump...

Ja och visar väl lite att han har mycket skulder. Dessa lån ska omförhandlas inom 2 år men Deutsche Bank vill förskynda detta och allra helst bli av med denna börda så snart som möjligt läste jag.

Trump fick ju lånen under falska premisser (när han ljög till Forbes om sin förmögenhet), precis som han fick hjälp av maffian med att vara den enda byggherren som skattebefriats i New Yorks historia nör han byggde Trump Tower.
2020-11-04, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Biden är både och. Trump är "bara" narcissist.
Jo mycket möjligt. Det bekymrar mig att så många amerikaner röstar på en pedofil. Då vet jag vilket land man ska undvika i framtiden.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
När börjar inbördeskriget tror vi?

Nu kommer Trump prata snart tror jag? Chans för han att dundra på rejält.
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Jaja. USA, se nu för helvete till att till nästa val skaffa ett vettigt system där ni SNABBARE och säkert kan räkna rösterna
Har nog inte så mycket med systemet att göra i detta fallet. Det handlar om det rör sig om enorma mängder poströster som resultat av en pandemi. Utan Covid hade det nog varit klart nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Jepp, Trump är en idiot, postchefen har ju tappat bort 300k röster som aldrig skickades.

tyvärr funkade inte plan a, då tar han till plan b, grina å kräva omräkning.
funkar inte det har han plan c, kompisarna i domstolen.
men hans parti börjar redan nu försöka sätta munkavle på honom, tror fan inte dom vågar tappa mer trovärdighet på den här pajasen.

fan va jag myser. att först få se trump genomgå förnedringen av att torska mot en kandidat som biden.
och sen skämma ut sig på det här sättet.
rena rama julafton.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
BREAKING: Trump-kampanjen ställer in sin presskonferens i Pennsylvania där de skulle tala om "valfusk".

Vad händer??!?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Trump har uppvisat en nonchalans från dag 1 av sällan skådat slag mot det här viruset, trots att mängder av människor dör och vården har svårt att hänga med. I detta läge är det inte lämpligt att skapa enorma folksamlingar. Det är något man ska undvika till varje pris om man vill begränsa smittspridningen även om man i övrigt har landet öppet. Dylikt agerande är något som är helt otänkbart i de flesta andra civiliserade länder. Det är faktiskt helt bisarrt hur man kan sitta och försvara detta om man inte lider av grava empatistörningar.

Jag köper Sveriges strategi rakt av och har inte kritiserat den även om mycket mer kunde gjorts i förberedande syfte. Det jag däremot inte köper är de hycklare, där en betydande del verkar vara pro-Trump, som alldeles nyss stod och vrålade hur dåligt det var att regeringen gav folk så mycket frihet här och inte istället stängde ner landet.

Han samlar rallyn med tusentals människor på liten yta och skryter om det vitt och brett. Han är en mördare vilket majoriteten insett. Youre FIRED!!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Grejen är ju att en stämning inte räcker för att stoppa räknandet som jag förstår det, är rösten inlämnad i tid så ska den räknas oavsett vad orangutangens advokater säger. Det sa dom på ABC i alla fall

Kan det bevisas valfusk i en grad som kan påverka utgången av någon delstat som i sin tur påverkar hela slutresultatet kommer det bli omval. Det är ganska enkelt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
För att Sveriges val är lätta att fuska i, anmäl dig till valräkning så kommer du märka själv. Inte minst alla poströster som förvaras hos Länsstyrelsen i en platspåse med ett sigill som många på Länsstyrelsen har tillgång till och kan ersätta.

Röstar du SD så rösta på valdagen!
Det är i princip omöjligt att manipulera röster i Sverige i någon större omfattning. Det är för decentraliserat och skulle kräva en enorm konspiration. Har dock dålig koll på poströsterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in