2020-11-04, 22:25
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Så allt hänger bara på Nevada nu.

Vad tror ni?

Jag tror den går till Biden.

Rättsprocesser kommer komma så det blir utdraget.
https://nypost.com/2020/11/04/trump-campaign-files-suit-to-halt-counting-of-michigan-ballots/
Medlem
EnGodForlorares avatar
Med MI så behöver Biden antingen PA eller både AZ och NV. NV rapporterar inte förrän imorgon och AZ gör det nångång runt tretiden inatt. I PA ligger Biden 300k röster efter med 20 % kvar att räkna...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Pennsylvania har 20.

Ja, förutsatt att Biden vänder där så räcker det. Vilket han mycket väl kan göra. Men hursomhelst, Bidens vägar till Vita Huset är fler än Trumps.

Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Inte alls biff. Trump kan vägra lämna ifrån sig makten.
Nej, det kan han inte. Det funkar inte så i USA. Då kommer militären och släpar ut honom om så behövs.

Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Promenadseger för Sleepy Joe. Donald är nu gjord till åtlöje inför hela världen!

Så härligt. Han kommer att gå till historien som en av de absolut värsta presidenterna i USA:s historia.
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Skall bli underbart att se hur negerkvinnan skall hantera Covid, arbetslöshet, Putin å dom andra grabbarna.

Trump kommer sitta som en kung och kommentera allt. Hoho...

Kommer bli magiska 4 år.

Det kommer bli 4 intressanta år definitivt
Medlem
Bum1s avatar
Citat:

Vad tror ni?

Biden vinner på brevrösterna.
Bannlyst
Senast 14 december måste det vara klart.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
De där 8000 i Nevada har inte rört sig sedan 05:45 ET hos CNN
Som jag fatta det så kommer inget ut från Nevada innan allt var färdigräknat och det var för ca 1,5tim sedan på CNN, Men men återstår att se vad som händer detta blir intressant ända in i slutet!
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nu är det bara Arizona och Nevada kvar. Vinner han dessa (som allt tyder på) så är det klart, han har 270.

Då blir det väldigt kul att se vad som händer med Trumpen. Kommer han erkänna sig besegrad (som alla Pro-Trumpers här hävdar att han gladeligen gör om han förlorar), eller kommer han att bråka och vägra erkänna sig besegrad (som jag tror).

Vi får se.

Det bästa vore att få det prövat i domstol. Finns ingen anledning att inte pröva det när det är så otroligt jämnt och om minsta frågetecken finns. Har allt gått rätt till så vinner Biden i vilket fall som helst.
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
NEJ DET GÖR HAN INTE

Han säger bokstavligen att han INTE kommer i talet att utropa sig själv som vinnare, jag kollar på cnn as we speak!

Det han sa är att de TROR på att de kommer vinna.

Brukar väl vara kutym i jänkarnas val, att motkandidaten ringer upp vinnaren och erkänner sig besegrad. Men hur det blir med den saken i år, står väl skrivet i stjärnorna..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Hade seriöst kunnat ställa upp med en vägkon och denna hade fått samma antal röster som Biden. Ingen röstar på Biden, de röstar mot Trump.
Sant.
2020-11-04, 22:26
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Skall bli underbart att se hur negerkvinnan skall hantera Covid, arbetslöshet, Putin å dom andra grabbarna.

Trump kommer sitta som en kung och kommentera allt. Hoho...

Kommer bli magiska 4 år.

Kommer han få använda internet på Sing-Sing?
2020-11-04, 22:26
Medlem
Korders avatar
Citat:

Vad tror ni?

Att Biden vinner Nevada och därmed valet, i alla fall preliminärt. Har mycket svårt att se hur återstoden av rösterna i de två viktigaste distrikten i Nevada - Washoe och Clark - ska svänga över till Trumps favör. Möjligt, men osannolikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in