Nu är det bara Arizona och Nevada kvar. Vinner han dessa (som allt tyder på) så är det klart, han har 270.
Då blir det väldigt kul att se vad som händer med Trumpen. Kommer han erkänna sig besegrad (som alla Pro-Trumpers här hävdar att han gladeligen gör om han förlorar), eller kommer han att bråka och vägra erkänna sig besegrad (som jag tror).
Sorgligast med alla som tror att någon lyckats sno åt sig oräknade röstsedlar, sjävklart bara valsedlar med Trump-röster, pricken över i:t att personens sen eldar upp valsedlarna, FILMAR det hela och DELAR på Twitter.
Om alla stater håller färgerna dom har nu så ser det ut som det är Nevada som avgör nästa president. Som det ser ut nu leder Biden och jag har känsla att det fortsätter.
Nej, Trump poströstade inte. Han förtidsröstade, vilket är en helt annan sak. Förtidsröstning görs i vallokal och man måste identifiera sig. Poströstning innebär att man slänger in en röst i en låda ”på stan” efter att ha rekvirerat kuvert och valsedel.
I Sverige har vi inte poströstning och vad jag gissar inte heller andra moderna länder, där ordentlig folkbokföring existerar.
Men jag tror inte något fuskande har påverkat utgången.
Om du nu skriver ett så urbota vänsterkorkat inlägg vilket går rakt emot fakta, är det minsta man kan begära någon form av "sensationsfakta"..
Inte undra på att världen ser ut som den gör...somna om nu..
Nä poppar lite mer popcorn och följer bittra Trumpisar!