2020-11-04, 22:17
Medlem
Ducadreams avatar
Det här skulle nog beskriva hur glad jag är:

https://mobile.twitter.com/allreactionvids/status/1324095863380156417?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1324095863380156417%7Ctwgr% 5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fif rame%2F2%2Ftwitter.min.html1324095863380156417

Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miamiboy
har trump förlorat?

Nej, men det är väldigt lite som tyder på att att han kommer vinna. Hans egentligen enda chans nu är att de kvarvarande rösterna i Washoe och Clark (de två största valdistrikten i Nevada) är övervägande republikanska. Något som tycks osannolikt då de röster som hittills räknats varit tydligt till Bidens favör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
BIDEN UTROPAR SIG TILL VINNARE!

Enligt Expressen. Men vete fan! Det verkar inte så i hans tal även om han är segerviss.
I sitt tal betonade han att han inte gör det.
2020-11-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Nej jag tror faktiskt inte det. Inte många har tidigare haft ett ego lika stort som solsystemet och varit beredd på att gå över så många amerikanska lik för att behålla makten. Jag kan köpa att man gillar Trump och att han gjort en del bra saker med ekonomin. Men att försvara hans nonchalans mot smittspridningen och bristfälliga arbete med covid är rent vidrigt. I synnerhet när många av de som trumpetar ut försvaret nyss stod och ylade om att svenska regeringen och Tegnell lät folk få alldeles för mycket frihet.

Trump har sagt som i Sverige, skydda de äldre och de med kroniska sjukdomar. I övrigt skall samhället vara öppet, vill du sitta inspärad i ditt hem som en fånge?

Covid-19 är inte farligt för barn och friska vuxna, har själv haft det. var som en influensa. Låsa in vuxna människor i sina hem på grund av det är sinnessjukt och påminner om kommunismen och hur de behandlar fria människor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Hur fan är det ens möjligt för någon utomstående att sno poströster och bränna dessa? Har dom inget system i Amerikat?

I USA är det antagligen jätte enkelt att sno poströster ifall man har röstlängden och kontroll över saken.

Tänk så här:
ett distrikt 100K potentiella väljare. 50K registreras som väljare på egen hand.

Bland övriga 50K är troligen trivialt att registrera dem som väljare och sedan rösta för dem på distans. Troligen går det att registrera folk som inte finns, folk som bor i andra stater, utlänningar, sällskapsdjur m.m.

Den främsta risken att åka dit är att någon kontrollera röstlängden, dvs. att ungefär som i en opinionsundersökning ringa upp dem och kolla ifall de registrerat sig, ifall de röstat och fråga om vad de röstat.

En annan grej är ju exempelvis ifall personen går och röstar i anslutning till valdagen och då blir nekad att rösta, eftersom den redan röstat, då finns det lite olika varianter på att lösa frågan;
1. Låtsas att det är slarv och låt personen rösta. Mr. Ray Bandana, the name that had voted was Ray Bandanna, ok Mr. Bandana proceeed to vote.
2. Säg att personen är en valfuskare och lås in den.
3. Övriga metoder
För att undvika risken att åka dit för fusk måste sådana additiva fuskröster adderas alldeles i anslutning till valdagen.

Sedan finns ju andra trix, som felröstning, röstutbyte, röstmakulering, m.m. De har säkert god koll på sådant där.
(detta var min present till rösträkningssystemet)

Nu är det färdig flashbackat för gott.
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Senile Biden fyller 80år om 2 år, han kommer ligga i ovala rummet och sluddra ut orders, Joe är en sjuk gammal man. Han ser mer död ut än levande.

Harris kommer bli president, det var väl uppenbart ganska tidigt.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
NEJ. Han säger att han INTE utropar sig till segrare, men att han är på väg att vinna. Han vill låta alla röster räknas

Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Njae, han sa ju ordagrant att han INTE gör det, men att det mesta tyder på att han kommer vinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
Nej, det gör han inte.

Han håller precis tal där han just sa att han inte utropar sig till vinnare

Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Källa?

Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Trump utropade sig till vinnare före.

Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Skitsnack. Han sa ordagrant att han inte utropar sig till vinnare, men att de har god anledning att tro att det kommer att bli så.

Det var den jäkla nyhetsflashen från Expressen som sa det ordagrant. Men sen när jag kollade på vad han sa, så var det ju rent önsketänkande fån Expressen.
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brottarboris
Många funderar huruvida Biden vinner presidentvalet eller inte. Detta är inget val mellan Trump och Biden, utan ett val mellan Trump och extremvänster-falangen med Kamala Harris:co i spetsen. Biden är en svag marionett. Sitter knappast ämbetsperioden ut.

Ser nog ut som att Biden vinner primärt, får se sedan hur det går i rättsprocesserna.

Blir intressant att se hur det går i senaten och kongressen. USA mister sin demokrati ifall demokraterna tar senaten, kongressen och presidenten. En klick i extremvänster-falangen styr då hela skutan, Biden bugar och bockar och är tacksam för att han får vara med i spelet.
Ett land som USA med en klick extremvänster-folk som despotiskt styr enväldigt torde sluta i våldsamma sammandrabbningar på sätt eller annat. Patriotiska, laglydiga jenkkare ser knappast med blida ögon på en sådan fars. Militären, polisen och räddningsväsendet som ser verkligheten och förstår hur världen fungerar utgörs också troligen till största del av konservativt och patriotiskt folk. Tror inte det är svårt att gissa vilken sida de väljer.

Du får inte glömma globalisterna som står bakom dom där extrema vänster dårarna. Det gör dom även här i Europa.

Vi kan alltid hoppas, politikerna och globalisterna måste förstå att man inte kan göra vad man vill mot laglydiga och skötsamma medborgare utan konsekvenser.

Men vi får väl se, demokraterna kanske gör en upprensning a la sossarna inom polis och militär.
Medlem
Den här Biden han pratade så filosofisk och sa djupa meningar så att jag blev helt paff !
Varför pratade han inte så under sin kampanj?
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
God bless you all! Effin idiots!

Hahaha!!! Som jag sade till min Chef (Jankare) nar jag sade upp mig for massa ar sedan, jag kan inte ha en Chef som gar till kyrkan pa Sondagar, jag ar ledsen, spelar ingen roll hur mycket ni betalar mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Michigan till Biden enligt CNN.

Och med Arizona och Nevada blir det 270. WIN!
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Just nu snackar Biden just om Michican (??)

Enligt Fox återstår 15% i Kent och 5% i Wayne.

Det borde strax vara färdigräknat i MI.

Konstigt att ingen "called" MI för Biden än??

Precis nu gjorde CNN det.

Tror detta gjorde det omöjligt nu för Trump.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in