2020-11-04, 22:05
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ok, jag beräknar inte att Trump plockar 70 procent av dessa.

Om vi tar exempelvis Maricopa (det överlägset största) så ligger det just nu på 52 procent för Biden, 46 procent för Trump. Det är ungefär i paritet med 2016, då Clinton hade 703K röster, Trump 746K.

Du måste även lägga till vilka röster detta är. Alla dessa är enligt uppgift Early In Person Votes, dvs precis då Republikanska röster släpptes på alla "sprang" till lokalen för att Trump skulle hämta in "gapet" som Biden skapat med poströster och alla kunde läsa online. Dvs de bästa Trumpröster du kan köpa för pengar ;-) Dessa är garanterat nånstans kring 70%.

Notera att när förtidsröstningen slutade i Arizona så ledde Trump med 42.204 röster, även Maricopa. Detta gap skapades av dessa röster. Att det därefter kom ett stort antal Republikaner som röstar på valdagen skall inte kunna förändra detta.

Avslut förtidsröster Arizona (post och person)
https://www.saguarostrategies.com/arizona-ballot-returns
2020-11-04, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Jo jag vet om karavanerna, ironiserar lite över att du ser detta som något stort och avgörande. ISIS har också feta karavaner.

Ska du fortsätta påstå att han ignorerades så fram med lite siffror, mycket snack och lite verkstad på dig. Hur kan det vara så svårt att få fram något som enligt dig är så allmänt erkänt och fakta? Jag låter avsaknaden att siffror tala för sig självt, räknar inte med att du kommer leverera tyvärr.

Ha ha och jag låter din lathet och okunnighet tala för dig.

varför ska jag mata dig? Jag försöker inte övertyga dig. Jag trodde att vi skulle kunna dilla om det amerikanska valet. Och en sak som jag tyckte var märkligt är att Biden slår rekord i antalet röster då han inte engagerar.

Man kan tycka vad man vill om om Obama, men han engagerade väljarna. Men inte alls lika mycket som Biden. Tydligen...
2020-11-04, 22:06
Medlem
Detta måste ju varit århundradets spännande resultat.

Och vilken republikan som efterträder Trump om han förlorar kan bli jävligt tufft att hitta. MAGA-orden kommer att eka i evigheter!
2020-11-04, 22:07
Avslutad
Är det kört för Trump nu eller finns det fortfarande en chans att han vinner tror ni?
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Här försöker ett gäng trumpnissar på egen hand stoppa rösträkningen i Michigan: https://twitter.com/PattersonNBC/status/1324086177885003778
Ja nu tar dom till alla metoder för att sabotera.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Ett stort och genomtänkt valfusk visar sig mer och mer bla genom privatpersoners youtubekonton etc.

Kommer de verkligen att komma undan med detta?

Låter bra. Trump fuskade till sig segern 2016 med ryssarna. Och Republikanerna har visat att dom abusat makten dom haft maximalt. Dags att Demokraterna slår tillbaka med samma mynt.
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Ja, väldigt konstigt att alla påstår att vara republikanska inspektörer !

Man ser ju 100-tals fotografer i rösträkningslokalen.
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Tycker du verkligen inte det?
Det har inte kommit in någon rapport om några betydande problem som på något vis skulle påverka rösträkningen/resultatet. Vad jag vet har ingen valobservatör varnat för oegentligheter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Har du missat att det pågått en pandemi under 2020? Dock verkar Trumpsupportrarna fullständigt skita i det, vilket väl speglar deras verklighetsfrämmande världsbild rent generellt.

Men på internet borde det vara hyfsat säkert? även om Biden ibland hade mask på sig framför skärmen. För säkerhets skull.

Men inte ens på internet ville folk logga in för att lyssna.
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troy_mclure
Detta måste ju varit århundradets spännande resultat.

Och vilken republikan som efterträder Trump om han förlorar kan bli jävligt tufft att hitta. MAGA-orden kommer att eka i evigheter!

Republikanerna kommer inte behöva ställa upp i några fler val.
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Ett stort och genomtänkt valfusk visar sig mer och mer bla genom privatpersoners youtubekonton etc.

Kommer de verkligen att komma undan med detta?

Kan du förklara hur eller vill du bara informera mig om att du brukar titta på Youtube?

Exakt vad gav din postning här?
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
Biden tar Michigan, Wisconsin och Arizona. Trump tar Georgia, North Carolina och Pennsylvania.

Allt handlar om Nevada nu. 8000 rösters ledning Biden. 14% kvar att räkna.
Flesta rösterna i Vegas brukar vara demokrater, men Las vegas har drabbats hårt och kommer att drabbas hårt av ökade lockdowns.
Finns inte mycket annat att göra ute i öknen än att blåsa rika turister.

Galet att valet avgörs av en massa gamblers, horor och lånehajar.

DÄR!
Exakt samma analys gör jag också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in