2020-11-04, 21:50
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Tror inte många gillar Biden. Det är nog fler som ogillar Trump

Ja, jag tror också det är så. Biden är i brist på annat. Som jag skrev i ett tidigare inlägg - man röstar ut Trump, inte in Biden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Mja, att det hux flux dyker upp 150 000 röster från ingenstans som alla är 100% Biden-röster är ju onekligen liiiite fishy och helt korrekt att sådant utreds. Men Demokraterna kommer säkerligen svara med samma mynt beträffande Georgia, North Carolina och Pennsylvania, så vips har vi dragit igång en djäkla karusell. Frågan är ifall detta blir avgjort tills januari eller om USAs första kvinnliga (om än tillförordnade) president heter Nancy Pelosi?

Pelosi är också ett gammalt vrak, inte i form av att ta några beslut, dement som Biden, behöver pensioneras ASAP.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Synd bara att det är på grund av hatet för Trump.
Hade så gärna velat se Tulsi Gabbard på den platsen istället för Creepy Joe

Jag tror att merparten röstar på Biden för att de tror att han har bättre förmåga att ena landet och reparera den skada Trump orsakat. Under sin valkampanj har han flera gånger upprepat meningen ”If I’m president, there will be no red states or blue states. Just the United States.” Det är något som skiljer de båda kandidaterna åt markant.

Men ja, jag gillade faktiskt Tulsi. Synd att det inte gick bättre för henne.
Medlem
fittslems avatar
Jag kommenterade tidigare att jag var förvånad över att börsen inte tok-dök. Dessutom har jag alltid trott att marknaden hellre ser Trump mer än Biden pga lägre skatter.
Kan jag ha haft helt fel här? Kanske är det Biden som marknaden och storföretagen vill ha?
Medlem
Kedoxs avatar
Okej. Om apelsinen nu förlorar, vad är det första Kina kommer ändra i sin nya "puppet-state" ?
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Hahahahhhahahaha dåliga människor?!!?!? Ja, för Hillary tog ju förlusten bra. Skyllde på manipulation och Ryssland som anledning att hon förlora. Trump blev ju anklagad för detta år efteråt och har fått utstå hat i 4 år när han slitit för arbetarklassen.

De enda dåliga människorna här är såna som du. Psykiskt sjuka, verklighetsfrånvarande galningar.

Ni rånar, ni vandaliserar, ni tar över städer med våld, ni mördar, ni HATAR mer än vad det gjorts i historien.

Skaffa ett jävla jobb och familj så kanske du får lite sunda värderingar. Det är ju också din kära lilla Biden pro för.

Aborter och sexuellt horeri. Skapar ju ungefär individer som du.

Somsagt, psyksjuka. Jag hoppas fler och fler som är normala, hårt arbetande människor som sköter sitt, förstår att det inte går att diskutera med liberala demokrater. Att försöka resonera med psykiskt sjuka människor är omöjligt.
Du snackar vara skit ,Clinton höll ett acceptence- speech.
Hon accepterade förlusten .

Att kalla sina politiska motståndare för psyksjuka.. du behöver ett ligg , men får väl aldrig nåt.
2020-11-04, 21:51
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Man accepterar av en förlust om det har varit "fair play".

Du menar att det inte är rent spel bara för att Trump påstår det? Tänk vad lätt det är nuförtiden att ifrågasätta allt som går en emot.

För egen del ser jag det som en tämligen ointressant fråga vem som vinner eftersom det inte kommer att någon betydelse. Biden kommer emellertid att vinna och det helt enkelt för att flest personer har röstat på honom.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4D1
Trump går nu totalt ner mot sin undergång. Hans grav står vidöppen och redo!

Snart kommer han hålla käften och vi alla kommer slippa hans förgängliga korkade CP uttalanden. USA går mot en bättre karaktär.
Ja det ska bli riktigt skönt, han är hemsk, så hemsk att det inte ens går att skämta om honom.😀
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Varför har Trump kommit ikapp så mycket i Nevada? Skiljer bara 8000 röster där. Om den flippar rött så behöver Biden mer än michigan och wisconsin.

Anledningen är att i storstadsregionerna är det relativt jämnt mellan Biden och Trump. Det finns möjlighet att Nevada går till Trump fast jag tror det är osannolikt.
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Detta ständiga dravel. Vad fan kunde någon göra mot smittan? Det var ju för fan vänsterblivna ute och förstörde gator och torg och höll inte avstånd alls.

Då kritiserade ni att han skulle gå in hårt med national guard, vilket han inte gjorde, så ni fick fel även där.

Hur han än gör är det inte bra, erkänn bara!

Han skulle inte ha ljugit och förminskat viruset offentligt medan han visste hur farligt det var och det behövdes nationella lockdowns i längre perioder med seriösa stimulus checks.

Med det sagt så, som Trump en gång sa innan han glömde bort det, ligger ansvaret på den som är högst upp. Om det händer så är det ditt fel, om det inte händer så är det ditt fel < nästan ordagrant citat. Det var t.ex. inte enbart Bushs fel att ekonomin kollapsade inför 2008, men det var han som fick skulden eftersom han satt vid rodret.
Medlem
Emolls avatar
Ändå rätt sjukt att över 70 miljoner amerikaner röstat på en super korrupt pedofil
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Ta inte i så du spricker, gubbstrutt!
Det ska gnidas in i er , ni är varelser utan heder och ära
Tvärtom det ni inbillar er att ni står för

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto