2020-11-04, 21:41
Medlem
fixxxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Varför skulle det vara fishy? Att han fick röster? Bilden är helt tagen ur sitt sammanhang. Du behöver ja screenshots före och efter också. För att kunna visa på något fishy. Till off med Facebook varnar för bilden när jag öppnar den. "Faktagranskad och tagen ur sitt sammanhang. Kan vilseleda"

Det jag vill du ska visa är den screenshot där Trumps röster registreras utan att Bidens ökar alls. Kan du inte visa det så svara inte.
2020-11-04, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Är det Biden som är kommunist? Så absurt.

Biden leder. Väck med Trump och in i fängelset med han.

En del av de som stöder demokraterna i USA är kommunister, Biden och hans korrupta familj är köpta av Kina via mutor.

Biden och han knarkande perversa sexfreak till son (Hunter) är de som kommer sitta inne när utredningen är klar.
2020-11-04, 21:42
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Haha är du rolig eller? Det har inte ens gått ett dygn sedan valdagens slut. Senaste gången man räknade röster flera dagar efter valdagen var 2016.

Rösterna i amerikanska val är ALDRIG färdigräknade på valdagen. Det dröjer alltid dagar, ibland veckor, innan allt är klart.

Rolig? Nä, snarare dum.
Men tack för upplysningen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Varför pensionerar man folk som fyllt 65 i Sverige, när dom i USA blir presidenter?
Har man ingen respekt för äldre i Sverige?

Hånar dom som är sjuttio med formuleringar att vi ska vara RÄDDA OM DOM. Som om dom vore sjukliga, svaga och hjälplösa.
Gör som i USA och låt dom styra oss.

problemet är att politikerna i sverige pensionerar sig själva vid 50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
?
Vad snackar du för strunt?

Det handlar snart om att Trump måste acceptera en förlust och lämna Vita Huset , har han / ni heder ? jag tvivlar, ni är dåliga människor.
Clinton accepterade förlusten och höll ett tal , kommer Trump att acceptera en förlust? jag tror inte sen halvgalne narcissisten kan det .

Jag tycker tveklöst att Trump bara borde avgå. Det är inte värt mödan att bli smutskastad av sinnessjuka människor som du och alla andra djävulsdyrkare inom media.

Trump har gjort sitt. Han har sett till att det kommer att vara en överväldigande republikansk majoritet på högsta domstolen i årtionden framöver. Detta innebär att demokraterna inte kommer komma åt folkets vapen, precis i enighet med konstitutionen. Dessutom kommer man ta tag i abort frågan (barnmördarfrågan) en gång för alla.

Jag hoppas att Trump bara avgår. Han behöver inte göra så mycket mer, han har styrt landet åt rätt håll för årtionden framöver.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
?
Vad snackar du för strunt?

Det handlar snart om att Trump måste acceptera en förlust och lämna Vita Huset , har han / ni heder ? jag tvivlar, ni är dåliga människor.
Clinton accepterade förlusten och höll ett tal , kommer Trump att acceptera en förlust? jag tror inte sen halvgalne narcissisten kan det .
"Clinton accepterade förlusten", hysteriskt roligt!Har du levt under en sten i 4 år?
Medlem
Pennsylvania rött
Medlem
Sorkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Ni som vill se att Trump förlorar, varför vill ni det? Vad är det som gör att folk avskyr han?

Han säger vad han tycker?
Han får saker gjorda han pratar inte bara?
Han vill inte ha in massa invandrare?

Säkert sista punkten.

Trump har gjort mer för USA än någon annan president
För att han är labil och inkompetent. En starkare ledare, med samma åsikter, hade kunnat åstadkomma mycket mer för USA.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Orsaken är att detta är ganska små delstater med några miljoner röster. Men de hamnar plötligt i rampljuset och avgör hela detta superjämna val.

Då lär de räkna extremt noga, och antagligen räknar de om allt de redan har rapporterat också. Sitter gissningsvis i grupp och räknar röstsedel för röstsedel, noggrant granskande.

Jag VET att det finns alltid ett intresse att smussla med valsedlar från båda hållen. Därför säger jag att valfusk kommer, eller har skett.
2020-11-04, 21:43
Medlem
Trumps bästa chans är att stoppa räkningen så fort som möjligt och sen bara repetera "we have a very good, very well and very great resultat right around the quorner, it probably comes next week" sen kan han fortsätta säga så månad efter månad eller år efter år egentligen
Medlem
brutalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Okej du tänker på Obamacare? Men varför stödjer då arbetarklassen i USA Trump om de förlorar på det?
Nej jag tänker på att det privata sjukvårdssystemet är svindyrt, det har blivit lite 'bättre' för de fattigaste med Obamacare men jag tror folk drömmer om Allmän sjukvård som i Europa med Demokraterna.

Jag tror många arbetare röstar Republikanskt för att dom är rädda att dom ska bli av med sina vapen plus att dom inte vill ha massvis med invandrare som kommer söderifrån.
Medlem
Inom 30 minuter har Biden över 270 elektorsröster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in