2020-11-04, 21:19
Medlem
Nimars avatar
Project veritas avslöjade för drygt en månad sen att Ilhan Omars medarbetare åkte runt och köpte röster. https://www.projectveritas.com/news/ilhan-omar-connected-cash-for-ballots-voter-fraud-scheme-corrupts-elections/

Finner det väldigt besynnerligt att man inte behöver identifiera sig när man röstar. I förra valet så röstade både döda och husdjur, illegala bussades runt för att rösta flera gånger.
Säkra val måste väl vara det absolut viktigaste i en demokrati så varför stod inte det högst upp på dagordningen när Trump flyttade in i vitahuset?

Tidigare i tråden så stod det om någon delstat eller var det distrikt? där det lagts fler röster än det fanns röstberättigade.
Hittar det inte igen, stämmer det? vart var det isåfall? och kan nån vänlig själ länka?
2020-11-04, 21:19
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Du tycker att det är fel o säga att man tycker att ens dotter är vacker?

Dessutom får du tänka på att han satt bredvid Melania när han sa det där. Så oddsen lutar emot att han sagt det där bara för o charma lite på henne.

Det där var ingenting han sa direkt till den som intervjuade bara. Infact. När han sa det där så slutade han prata med den som intervjuade o tittade in i ögonen på sin fru.

Läste du mina citat? Har du helt tappar läsförmågan eller är du hög? För jag kan för mitt liv inte få de två citaten i mitt inlägg att handla om Melania. 1) Han pratar om Ivanka och 2) han pratar bara om Ivanka. Du får gärna berätta om hur det egentligen handlade om Melania. Är Melania hans dotter? Har han skapat Melania genom sex? Tror inte det, för då blir det ju ännu konstigare, eller hur!

Det ena citatet handlade om Ivanka och vad han skulle tycka om att hon vek ut sig i Playboy. Vad har det med Melania att göra?

Då sa han: Although she does have a very nice figure. I’ve said that if Ivanka weren’t my daughter, perhaps I’d be dating her.”.

I det andra pratade han om att han skapat Ivanka (spermie) och att hon har den vackraste kroppen i världen. Vackrare än Melania underförstått.

“You know who’s one of the great beauties of the world, according to everybody? And I helped create her. Ivanka. My daughter, Ivanka. She’s 6 feet tall, she’s got the best body.”

Det märks att du är man för jag har svårt att tro att många döttrar skulle se det som en komplimang att pappan säger att dottern har en av de snyggaste kropparna. Dvs att han spanat in den. Och att han gärna skulle ta på den kroppen om hon inte var hans dotter.

Men uppenbarligen är det vad en del fäder eller blivande fäder i tråden tycker är helt normalt att säga till sina döttrar och kanske sina söner också när de vill ge en komplimang. ”Du är så fin så jag skulle hångla med med dig eller knulla dig om du inte var min dotter.”

Nu verkar ju Ivanka tycka om den typen av komplimanger, men tro mig, de flesta döttrar tycker det är pinsamt att deras pappa skulle spana in deras kropp och fundera på att dejta dem ifall de inte var släkt.

Sånt kanske styvpappor håller på med. Men inte pappor. Eftersom du tycke det är helt vanliga citat sagda av en pappa, så får du gärna citera andra kända personer och politiker som gjort likadana uttalanden om sina barn.

Så nej, jag tycker varken Trump eller Biden har alla hästar hemma sexuellt. Men det verkar höra till i USA bland många politiker. De har ju haft ett antal skandaler bland högprofilerade politiker. Så ingen höjer väl längre på ögonbrynen.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2020-11-04 kl. 21:23.
2020-11-04, 21:20
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Joe Biden har alltså slagit alla rekord. Ingen kanditat har någonsin fått så många röster som Joe Biden. Han är mer populär än Obama. Det trodde man inte på förhand!

Nja, han är mer populär än Trump, det är vad det handlar om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Republikanerna har lagt in en stämningsansökan i Michigan om att de inte fått tillräcklig insyn i räkningsprocessen.
Detta kommer att gå till Supreme Court.
6-3 republikaner i SC.

så mycket va trump en outsider med etablissemanget emot sig...
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Trump tar Nevada och Pennsylvania, sen behöver han två till.

Biden vinner i Nevada. Däremot så kommer det att bli rättsliga åtgärder kring flera andra delstater som Biden har vunnit.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Men tänk efter, inte en enda röst. Det är omöjligt. Nåt jävligt skumt har skett. Det går inte att förneka.

Det är absolut inte omöjligt, det är osannolikt men med tanke på hur Trump har hammrat in att poströster inte är pålitliga osv så är det inte alls omöjligt att republikaner har lyssnat och gjort som Trump har sagt
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D0npabl0
Din lilla provocerare, inte ens du själv kan tro på detta😂

Det är ju sant!

Konstigt är det dock.
Bannlyst
En tanke som slog mig:

Om det slutar 270-269, vad händer om en elektor från Biden är "otrogen" och röstar på någon annan? Då blir det ju 269-269.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
Valet 2020 är inte mellan Trump vs Biden utan det står mellan Trump vs Media.
Biden är en bifigur.
Oavsett vilken sida man står på så ska inte twitter, facebook blocka inlägg från en folkvald president.
Det spelar ingen roll om det är demokrat eller republikan.
Twitter/facebook står inte över demokratin.

Man kan ju undra vad som hände med landet. Två presidentkandidater som hade kunnat vara huvudrollsinnehavare i en animerad komedi för barn. Den ena klarar inte av att öppna käften utan att ljuga och den andra lyckas radera sitt eget minne efter varje steg den tar. Dessutom är det snudd på två lik som slåss om makten den korta tid de har kvar av sina liv. Vad de båda dock verkar ha gemensamt är att ingen av dom är kapabla att styra ett land utan att ha andra som sköter tankearbetet. De är bara två tomma skal som är roliga att se på.

Och så har vi dessutom människor här hemma i Sverige som seriöst står på sina knän och ber för att någon av dessa två kandidater ska kamma hem vinsten. Världen har blivit bra sjuk.

Det har ju blivit bra mycket roligare underhållning att följa Trumps styre än vad det en gång var att följa Linda Rosings blogg. Tänk att det har kunnat gå så jävla illa för det landet.
Senast redigerad av RollonHomie 2020-11-04 kl. 21:24.
2020-11-04, 21:21
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Nja, han är mer populär än Trump, det är vad det handlar om.

Han har fått fler röster än Obama fick både 2012 och 2008.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Men för helvete. Är det Twitter bilden du är helt insnöad på? Du tror inte att den är liite vinklad? Man utelämnade när Trumps del av Milwaukee rösterna lades in och screenshotade bara när Bidens röster lades in. Det är ju helt uppenbart och genomskinligt så att inte ens Fox news jobbar på denna storyn.

Ok, var hittar man diagrammet med bild på kurvan efter att Trumps röster lagts in? Någon som har en bra länk?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brutalare
Biden är mer en proteströstning mot Trump.

Vad protesterar man emot??? Biden-väljare måste tro på klimatkrisen eller något? Samt gilla hbtq och rasism mot vita. Sådana saker, sjuka och onda. Biden själv är för att vita blir minoritet i USA.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in