Citat:
Ursprungligen postat av
AlfaKennyBody
Du tycker att det är fel o säga att man tycker att ens dotter är vacker?
Dessutom får du tänka på att han satt bredvid Melania när han sa det där. Så oddsen lutar emot att han sagt det där bara för o charma lite på henne.
Det där var ingenting han sa direkt till den som intervjuade bara. Infact. När han sa det där så slutade han prata med den som intervjuade o tittade in i ögonen på sin fru.
Läste du mina citat? Har du helt tappar läsförmågan eller är du hög?

För jag kan för mitt liv inte få de två citaten i mitt inlägg att handla om Melania. 1) Han pratar om Ivanka och 2) han pratar bara om Ivanka. Du får gärna berätta om hur det egentligen handlade om Melania. Är Melania hans dotter? Har han skapat Melania genom sex? Tror inte det, för då blir det ju ännu konstigare, eller hur!
Det ena citatet handlade om Ivanka och vad han skulle tycka om att hon vek ut sig i Playboy. Vad har det med Melania att göra?
Då sa han:
Although she does have a very nice figure. I’ve said that if Ivanka weren’t my daughter, perhaps I’d be dating her.”.
I det andra pratade han om att han skapat Ivanka (spermie) och att hon har den vackraste kroppen i världen. Vackrare än Melania underförstått.
“You know who’s one of the great beauties of the world, according to everybody? And I helped create her. Ivanka. My daughter, Ivanka. She’s 6 feet tall, she’s got the best body.”
Det märks att du är man för jag har svårt att tro att många döttrar skulle se det som en komplimang att pappan säger att dottern har en av de snyggaste kropparna. Dvs att han spanat in den. Och att han gärna skulle ta på den kroppen om hon inte var hans dotter.
Men uppenbarligen är det vad en del fäder eller blivande fäder i tråden tycker är helt normalt att säga till sina döttrar och kanske sina söner också när de vill ge en komplimang. ”Du är så fin så jag skulle hångla med med dig eller knulla dig om du inte var min dotter.”
Nu verkar ju Ivanka tycka om den typen av komplimanger, men tro mig, de flesta döttrar tycker det är pinsamt att deras pappa skulle spana in deras kropp och fundera på att dejta dem ifall de inte var släkt.
Sånt kanske styvpappor håller på med. Men inte pappor. Eftersom du tycke det är helt vanliga citat sagda av en pappa, så får du gärna citera andra kända personer och politiker som gjort likadana uttalanden om sina barn.
Så nej, jag tycker varken Trump eller Biden har alla hästar hemma sexuellt. Men det verkar höra till i USA bland många politiker. De har ju haft ett antal skandaler bland högprofilerade politiker. Så ingen höjer väl längre på ögonbrynen.