Om Biden vinner, blir det första gången vi ser en rabiat svart kvinna i maktposition sen Sydafrikas Vinnie Mandela? Är detta lite som att i Sverige låta Afrosvenskarnas Riksförbund få makten?
Jag tror inte att de flesta av amerikanerna inser vad de har ställt till med och vad som verkligen väntar framöver. Bara för att vänsterliberal media har manipulerat stora delar av befolkningen till att hata Trump så är det en halvdöd senildement idiot och en identitetpolitisk vänsteradikal negress som kommer leda landet.. Helt fantastiskt!
Om Biden vinner, blir det första gången vi ser en rabiat svart kvinna i maktposition sen Sydafrikas Vinnie Mandela? Är detta lite som att i Sverige låta Afrosvenskarnas Riksförbund få makten?
Nej, det är inte första gången en svart kvinna haft en hög position i USA.
Du måste helt ha glömt bort Condoleezza Rice. Hon var utrikesminister år 2005-2009 i George W Bush regering.
Lilla Sverige tror sig vara en pekpinne och en stormakt i världen. Om svt skulle titta på det land dom verkar i stället för USA. Lyser igenom hur mycket dom hatar Trump kan ingen släcka ner den där sosse kanalen för gott.
Det är lite komiskt att folk kallar Trump för "rasist" när det har kommit fler mexikaner till USA under Trump än vad det gjorde på sammanlagt 8 år under Obama
Trump har inte gjort ett jävla skit för att stoppa invandringen.
Vad vidriga de är, kubanerna + andra latinos i Miami. Feta som grisar. Och där var det full karneval med dans och flaggor. De tror att Trump redan har vunnit. Kan de inte sitta som normala människor i sina hem och titta på tv? Måste man dansa när det är presidentval? Tänk om jag skulle gå ut och dansa när vi har val i Sverige, och innan man ens vet resultatet.
Senast redigerad av afvongreve 2020-11-04 kl. 20:37.
Är det säkert?
Är du säker på att man inte har "hittat" hundratusen extra Biden-röster i Arizona och "hittat" hundratusen extra Biden-röster i Michigan också?
Klart jag inte är säker men man måste ju vara positiv och hoppas på det bästa för världens skull.
Många diskussioner om valfusk
Wisconsin ska tydligen ha lämnat
fler röster,än registrerade röstare
vet inget om trovärdigheten i detta https://forumbilder.com/i/rqhb