2020-11-04, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NONVIOLONCE
jag lägger upp den snart så att ni får en läsning till i kväll , jag missade min buss:-)

Du kanske ändå blir årets flashbackare
Hoppet lever vidare
Citera
2020-11-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Fup aktbilaga 155. Ang rån och mord.

https://forumfiles.com/RaR4D4mep7/Attunda_TR_B_1652-20_Aktbil_155_pdf

Tack o bock !! Trevlig läsning allesammans!
Citera
2020-11-04, 21:37
Medlem
T34Panzers avatar
Med tanke på skoavtrycket som fanns på Suzannes rygg/axel- har Victor stått och och dragit åt skärpet och försökt framtvinga uppgifter inför överföringen...?

Sid 64
” Runt halsen och delvis ovanpå plastfolien satt det ett tight åtdraget brunt bälte. Bältet hade trätts genom spännet men var inte låst med spännets lås. Det satt således runt halsen likt en snara. ”
Citera
2020-11-04, 21:59
Medlem
De avlyssnade samtalen är GULD!!!
Citera
2020-11-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Med tanke på skoavtrycket som fanns på Suzannes rygg/axel- har Victor stått och och dragit åt skärpet och försökt framtvinga uppgifter inför överföringen...?

Sid 64
” Runt halsen och delvis ovanpå plastfolien satt det ett tight åtdraget brunt bälte. Bältet hade trätts genom spännet men var inte låst med spännets lås. Det satt således runt halsen likt en snara. ”

Det var det jag tänkte. Men samtidigt sattes plasten innan skärpet. Vidrigt oavsett.

De babblar satan i telefon med varann. Helt galet. Och lämnar spår precis överallt.

Öhman brände 45.000 i en affär för att han glömde att det var Euro där så frågar han
-”är jag korkad eller något. Har det hänt dig?”

Nej Öhman, du är jättesmart verkligen
Citera
2020-11-04, 22:03
Medlem
Längtar redan till dagen som dom här två jävlarna döms tills livstid.
Citera
2020-11-04, 22:11
Medlem
Tlagnojs avatar
CÖ verkar halvt leva i någon form av fantasivärld. Se konversationen mellan honom och den nya spanska donnan (som är en hora från rumänien egentligen som sålt sig i Hässelby) på sida 1298 och framåt i aktbilaga 5. Han låtsas att han är någon storkriminell och ska köpa och investera i fastigheter nere i Spanien och hotar en "lasse" genom att skicka sms till sig själv för att skärmklippa till bruden. Riktigt störd. Jag skäms fan när jag läser det så pinsam han är.
Senast redigerad av Tlagnoj 2020-11-04 kl. 22:18.
Citera
2020-11-04, 22:44
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det var det jag tänkte. Men samtidigt sattes plasten innan skärpet. Vidrigt oavsett.

De babblar satan i telefon med varann. Helt galet. Och lämnar spår precis överallt.

Öhman brände 45.000 i en affär för att han glömde att det var Euro där så frågar han
-”är jag korkad eller något. Har det hänt dig?”

Nej Öhman, du är jättesmart verkligen

Påtänd av kokain dygnet om verkar det som.

Japplika korkad som Gyllensvaan.
För det är så jäkla likt Mantorpmordet. Känns som man var tillbaka i samma kök.

Förnekar mord gör dom.
Varför finns Öhmans dna på täcket som lagts ovanpå Lars?
Är det ”Mattias o Elias” som varit i farten igen eller...och Christoffer bara gör det anständiga och täcker kroppen (ungefär om när Madsen gav Kim en ”havsbegravning”)..?

” 2020-5000-BG6779-8, 5313/2571-20/G095 Täcke. Köket, ovanpå den avlidna mannen.
I ett undersökt område (c.) påvisades DNA. Analysen visar en blandning av DNA från minst tre personer. Resultaten talar extremt starkt för att del av DNA:t kommer från Öhman (Grad +4),”
Citera
2020-11-04, 22:47
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Dumheter och trams. Du vet inte vad du talar om. Möjligen kan en klient fråga om det är ok att säga så, men en advokat skulle aldrig RÅDA en klient på det viset.

Kan garantera dig att advokater gör just detta då det hänt mig själv. Min advokat tipsade mig hur jag skulle svara med ganska exakt formulering och vad jag skulle undvika att säga.

Finns säkerligen advokater som undviker just detta men du kan omöjligt svara för alla brottsmåladvokater i hela Sverige. Eller kan du det?
Citera
2020-11-04, 23:23
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
CÖ verkar halvt leva i någon form av fantasivärld. Se konversationen mellan honom och den nya spanska donnan (som är en hora från rumänien egentligen som sålt sig i Hässelby) på sida 1298 och framåt i aktbilaga 5. Han låtsas att han är någon storkriminell och ska köpa och investera i fastigheter nere i Spanien och hotar en "lasse" genom att skicka sms till sig själv för att skärmklippa till bruden. Riktigt störd. Jag skäms fan när jag läser det så pinsam han är.

På s3340 framkommer det även hur CÖ leker flera medlemmar i det "gäng" han och VK är inblandade i. Han hittar på friskt på sidorna därefter om folk i Bulgarien och allt möjligt. Han verkar vara helt verklighetsfrånvänd.

Och detta fortsätter på s3451 där han skickar sms till sig själv som medlem i Hells Angels. Det här börjar allt mer likna det där skeva mordet på transan några år sedan om ett gäng muppar som fantiserar om att de är med i Hells Angels efter att ha sett för mycket på Sons of Anarchy.
Senast redigerad av Tlagnoj 2020-11-04 kl. 23:32.
Citera
2020-11-04, 23:45
Medlem
Stort tack för fup!

Detta måste väl ändå nu kopplas samman med försvinnandet/mordet på bl.a Paolo i Vallentuna. C skriver ju till V något i stil med ”du har dödat förr”.

Otroligt ändå att C lyckas hitta något slags hantlangare som är en jätte och får honom att utföra precis allt åt honom...
Citera
2020-11-04, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Det där är vad advokaterna sagt till dom att säga.
Alltid så att dom erkänner att dom varit på plats men inte begått något brott.

Garanterat att det blir livstid. Kan ju förstås ha fel, jag trodde på livstid i fallet Wilma men så blev det inte.
Nu blir det livstid. Vad deras små fästmör/eller sambon ska känna sig stolta nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in