2020-11-04, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Gary Peters (D) från Michigan som först såg ut att förlora ser ut att bli omvald till senaten enligt CNN. Kanske demokraterna lyckas ta kontroll över senaten trots allt, särskilt om Susan Collins (R) inte klarar 50%-tröskeln i Maine.

Det vore väldigt olyckligt med tanke på Biden troligen snart är avpolletterad och USA då står med en rent farlig president som har stöd av typ 5% av demokraterna
2020-11-04, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Även om Biden blir vald, så har jag ingen illvilja mot er Trump anhängare. Så att ni vet.

Men Biden kommer vinna.

Så klart, jag förväntade mig det med det enorma valfusk som demokraterna planerat under flera år. Till och med senile Joe Biden råkade försäga sig och erkänna valfusk på en presskonferans helt öppet.

Sen hur länge korrupte Biden kan sitta som president innan han låses in på ett hem för demenssjuka är frågan, ger det max 2 år. Då är åldringen 80 år.
2020-11-04, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
håler mig dig men det blir trump jr som ställer upp, killen hade lika många besök på sina möten än vad alla bidens ihop

Njae. Trump är Trump. Renlevnadsmänniska sen dag1. Tror han byter ut stiffa Melania och fixar sig nån 23-24 årig Anna Nicole Smith lookalike och sopar hem valet -24 like a mother.

Han är 74. Finns ingen svensk man som hade klarat av det han gjort senaste 4 åren.

Super Alpha Male
Senast redigerad av Hitler.was.a.vegan 2020-11-04 kl. 19:33.
2020-11-04, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Jasså? Han verkade ju så bombsäker på att han vunnit
Precis, han behövs inte längre, nu tar andra över
2020-11-04, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Trump kommer att bli åtalad för skattefusk och sexuella övergrepp om han förlorar. Just nu leder Biden.

Om Trump vinner är väljarna dummare än jag trodde och då hoppas jag att illuminati tar över snart.

Joe Biden och han nerknarkade korrupte son Hunter kommer åtalas för sina kriminella affärer med Kina, Ukraina och andra skurkstater. Vi ser fram emot ett nytt Watergate.
2020-11-04, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orten19
Valfusk ska inte förekomma, det strider mot allt vad demokrati innebär, oavsett vem som vinner.
Bra, det är vi helt eniga om. Misstänkt valfusk ska givetvis utredas.
2020-11-04, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Nej, din idiot, omräkning görs av valkommissionen i respektive delstat, inte av någon domstol och särskilt inte av amerikanska HD.

Vet jag väl. Men HD beslutar vilka röster sin skall räknas, vilka som skall räknas bort, om ett val är legitimt osv..och INGEN kan överklaga deras beslut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Ni? Vi bor väl inte i USA?

Invandrare är annars poppis hos dom flesta amerikaner eftersom dom sköter deras, hus, jordbruk, trädgårdar och passar barn.

Biden är liberal en röst honom är en röst på något liberalt parti i Sverige eller i Europa. Lever du under någon sten?

Och invandrare är inte poppis där heller 😑
Medlem
Ganska konstigt att bidenfolk tar ut segern nu då de skiljer mindre än 1% med röster kvar att räkna i både Michigan Wisconsin och Nevada och i Nevada är de 67% av rösterna som räknats. Nå väl, det är lika dumt att ta ut segern nu som de som tog ut segern i natt när Trump vann en del swings. Visst man får spekulera men vafan, de blir ganska tröttsamt att läsa. Tråden tappas och springer iväg i tusentals sidor. Spännande är det, och ännu mer spännande vad som händer när allt är klart, blir det protester på gatan eller ?
Medlem
winningfeasts avatar
Det ser ut som att Arizona kan komma att återigen utmanas av Trump, verkar som att man har felberäknat antal lagda röster i Arizona.

Citat:
Arizona’s top election official, a Democrat, cautions against rush to call races:

”There are still hundreds of thousands of ballots left to count in Arizona ... [so] I would advise caution in terms of celebrating victories right now”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Illvilja`? e väl bara att glädjas att krigshärjaren Trump nu stoppas i mellanösterna och att Biden skapar fred där, samt att fred med nordkorea skapas, samt att relationen med Putin och Turkiet nu normaliseras och att Kina nu slutar med sina utsläpp och att Hongkong Taiwan och Xinjang blir fria. Samt att Europa äntligen blir enat. Det finns bara glädje med Bidens vinst

man undrar vilken verklighet vissa av er lever i . om nåt så har trump aldrig startat ett krig och försöker medla fred i Mellanöstern. fast jag förstår att för åsnor som inte fattar skillnaden så är det en och samma sak
2020-11-04, 19:34
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
https://youtu.be/sZJDYlxkM-c
Den ska jag spela igen om Trump vinner på högsta volym. haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem