2020-11-04, 19:08
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Vinner Biden kommer installationen av USAs 46:e president ske på ett demensboende i scranton, sen när en tandlös Joe dör tar den piggare Jimmy Carter över presidentpinnen

Nä, har kanske sett fel klipp på Biden men de jag har sett är verkligen inte förtroendeingivande, ha ha.
Som gamle farfar som sitter i ett hörn och babblar strunt och alla har svårt att låta bli att fnissa åt i smyg.
2020-11-04, 19:08
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag vet inte... Det känns för bra för att vara sant. Trump sa ju bokstavligen att han vill stoppa valet för att han inte vill att det dyker upp röster kl 4 på morgonen. Vad bevisar egentligen att det finns poströster i bilen o att den inte bara patrullerar?

Trump har ju sagt sedan länge att demokraterna kommer fuska. Han visste såklart det, då de har spioner på alla sidor. Det går inte att hålla sådant hemligt.
2020-11-04, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Min prediktion Biden 2021

Som ni alla vet så predikterade jag för några dagar sedan att Biden skulle vinna mot Trump, oavsett fusk eller inte.
O, det var grandiost! Jag visste inte det, men nu vet jag. Tack.
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Tror jag det!!!
Sånt uppenbart valfusk har man väl aldrig sett förr? Man ser på skalan att de två kandidaterna går och tuggar på i samma takt hela tiden, med liten ledning för Trump.
Ooch helt plötsligt så får de in 100.000 röster extra från ingenstans - ALLA såklart till Biden.

Det var någon anställd som försökte göra denna kupp på i en annan stat tidigt imorse, men det har de rättat till i efterhand. De såg att 100 000 röster kom in "på ett bräde" till Biden, samtidigt som Trump fick en röst.

Ansvariga kollade och tog bort det för att de såg att det var fel. Förmodligen blir också den anställde av med sitt jobb där.

Njäe, inte riktigt så va? Det ventilerades tidigare idag här i tråden. Helt legit.

Du får byta din signatur om några timmar
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Dom skulle tydligen inte räkna mer i dag utan fortsätter först i morgon!? Av någon jävla anledning.

Mm, därför att poströsterna som postades i tid igår är på väg in. Har repeterat det några ggr men det svämmar över av annat.
Medlem
Corona-Chans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Det kommer svänga!

"Fairfax County (D.C. area) just reported that they accidentally gave Biden and extra 100,000 votes"

https://twitter.com/AZInformer/status/1323876527801397249

Detta i kombination med att bara 86% är räknat och det mesta resterande är från starka Trumpfästen är en riktig plot twist så här dags i valvakan!

Arizona kanske byter färg.
2020-11-04, 19:10
Medlem
Har en teori. Procentangivelserna på FOX grafik gäller antalet färdigräknade distrikt, inte totala antalet röster. Någon?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Jag tycker det är ganska sjukt att ett land med 328 miljoner människor är så jävla exakt kluvet på mitten. Hur är det ens möjligt att ett val med så många väljare och olika folkgrupper blir exakt 50/50?

Det är orimligt.
Valfusk
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jobola
Vad är det just i år som gör att det ska finnas problem med poströstning? Det har ju gått att poströsta tidigare år också utan problem. I år är det av förståeliga skäl fler som poströstat. Det har varit välkänt inför valdagen och kan knappast komma som en överraskning. Frågan är seriöst ställd. Är det något kring poströsterna i år som skiljer mot tidigare val?

Nej, det är ingen skillnad. Det som stör dem så mycket är att en majoritet av poströsterna går till Biden, och det är ju ett bakslag för den store ledaren. Så kan man ju inte ha det.
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Tja, de högintellektuella av rent själviska orsaker (skattesänkningar) och bönderna för att de högintellektuella har blåst skjortan av dem. Men jag tycker mig aldrig ha kunnat se några större begåvningar hos SD, dessa hamnar väl snarare hos M om de har höga löner.

Ptja. Att som framgångsrik gå ut som SD-röstare i Sverige är justitiesjälvmord.

Men lovar att lärda herrar som t.ex Tino Sanandaji och Jens Ganman håller på SD i smyg.

Personligen ger jag inte mycket för SD men bristen på alternativ som kan komma nån vart är ju kruxet...
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Kommer aldrig hända, senast en republikan vann popular vote var 2004 och innan dess 1988 tror jag. Finns inget incitament att ändra systemet.

Orättvist är bara förnamnet! USAs grundare snurrar för fullt i deras gravar. En evighetsmaskin!!
Medlem
Blot-Svens avatar
Vad händer i Nevada, om jag får fråga? Har inte kommit nya siffror sen tidigt, tidigt i morse.

Även i Georgia tycks det vara stiltje. Skuuumt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in