2020-11-04, 18:10
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Philadelphia var en av ställena där US Post inte kunnat leverera alla poströster i tid.

För att Trumps postmästare sket i ordern från domaren. Hearing kl 12 DC tid om det av en domare.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av joepeshi
Typiskt Trump att försöka fuska men misslyckas, hahah. Håller helt med dig vad pinsamt.

Men det är ju demokraterna som bevisligen fuskar. Varför tror du de poströstar i mycket högre grad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Det är inte trams, av de röster som nu räknas i Arizona går 3:1 till Trump. God sannolikhet att Trump tar den.

Varför har den utropats till biden på google då? Skriv Arizona election Count på google.
Avslutad
Låt USA och världens ekonomi kollapsa med Bidens som president, då får vi det kommunistiska samhället alla drömmer om i Sverige.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Projekt veritas, de har aldrig haft fel och aldrig förlorat en rättsprocess.

De har med största sannolikhet inte fel denna gången heller.

Haha, lilla sorgliga Lasse.
Project Veritas är ökända för sina konspirationsteorier och lögner.
https://www.businessinsider.com/james-okeefe-project-veritas-sting-fails-2017-11?r=US&IR=T
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Börsen verkar prisa in en solklar vinst och en snabb lösning på valet eller hur ska man tolka dagens rally? S&p 500 upp 3%.

Kan ju inte vara handla om glädje över kommande skattehöjningar iallafall ..

Börsen är glad för att vi har ett tydligt utslag där Biden verkar kunna utropa sig till ny president inom kort, samt att Trump genom sina bisarra tweets verkar ha gett upp "på Trump-vis"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Det här är nog slutet för allt right-högern och hela den våg som dragit över världen. Det som man trodde skulle befria världen från vänster, hbtq och feminism.
Nu har jag tappat hoppet. Globalistvänstern har vunnit.

Tänk tvärtom och tänk positivt. Nu har många sett vad man kan göra på bara 4 år: mindre krig, mer fredsprocesser och ekonomisk utveckling.

Vinner Biden så kommer det inte att funka i längden och det kan vara positivt för att kunna attrahera nya väljargrupper. Ska det gå att få någon varaktig förändring så måste även minoriteter börja rösta mer konservativt. För att lyfta dem från fattigdom så funkar inte bidrag långsiktigt. Det är bättre utbildning och möjligheter till jobb eller starta företag som fungerar. Gäller även i Sverige! Man måste tänka positivt, blir en spännande tid framöver hur som helst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Varför vill man vara president en period till? Tjänar man bra eller är det andra förmåner med jobbet tro?
Trump gjorde det för annars var det ruinens brant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Har det presenterats någon förklaring till varför Dem helt plötsligt fick 145000 röster i WI?

POSTRÖSTER. Trump har gjort sina anhängare misstänksamma mot dem och inte röstat genom poströstning
Medlem
Det verkar vara riktigt jämnt. Alla polls från vänster-ljug-media var helt felaktiga, precis som jag trodde. Frågan är nu vem som tar detta. De flesta tror Biden. Jag kommer dock att stå vid Trump ända till slutet. Jag tror att det har skett någon form av fusk från Demokraternas sida, men det finns ändå inte mycket mening med att älta det så länge vi inte har bevis.

Jag ber verkligen till Gud att Trump ska ta det. Det skulle vara riktigt sorgligt om västvärldens hjärta blir kommunistiskt.
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Det ser ut som om Biden kommer vinna både WI och MI med mindre än 1%

Det kommer att öka lite i MI och bli över en procent. Ca 200 000 oräknade röster i Wayne County där Biden har fått 67% av dom räknade rösterna och Trump bara 32%. Borde bli minst 50 000 röster till förmån för Biden där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Kan du ge ett exempel på när någon dött vid en "vit makt kravaller"? Fettot Heather Hayer som dög av en hjärtinfarkt i Charlottesville? Någon mer?

Nä.. trodde väl det

Jävla loser, Trump 2020 =)

Intressant att du anser att Trump-anhängare är mer intelligenta än t.ex. Biden-anhängare. Många av hans väljare är så kallade ”rednecks” dvs. lågutbildade, låginkomstagare lowlifes.

Hörde med kursare på mitt program (ett av Sveriges högst ansedda). Alla som diskuterade kom fram till att Biden är den kandidat som är absolut mest reko och bäst för Amerika, till viss del även omvärlden; även om invändningar i just den frågan ifrågasättes av många inklusive jag själv.

Vill även ägna en tyst sekund för de torskar som bettat stora pengar på en Trump-seger som skanderade i denna tråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in