Det blir så extremt genomskinligt när Trump-lägret ber om att sluta räkna rösterna i delstater där de är i ledning, men vill att man ska fortsätta räkna där de ligger efter. Vilket intellektuellt självmål.
Det känns som en väldigt "värdig" avslutning av den här pajasens presidentskap att vara dålig förlorare och antyda valfusk helt utan bevis. En genuin skithög rakt igenom.
Vad Trumps "patriotiska" anhängare inte fattar är att han med sin totala okunskap om omvärlden och avsaknad av hyfs är en enda stor spottloska i deras plyten.
Hellre en pajas som president än en ond president med en mörk agenda som Bush och Obama.
Gamle senil-pedofil farfar vars fingrar så många gånger letat sig in innanför byxorna på oskyldiga småflickor kommer nu kunna sätta fingret på kärnvapenknappen..
Nä du har missuppfattat läget. Trump håller på förlora kärnvapenknappen.
För att de är narcissistiska galningar. De kan inte acceptera att Joe Biden vann på laglig väg.
Trump är inte bra, han har varit en katastrof i 4 år. Visst han har sänkt skatterna men det är det enda bra han har gjort. Aldrig mer en Trump-dåre! Dags för Republikanerna att skaffa en normal människa. Mike Pence är bra men hans rykte är antagligen förstört för ett bra tag framöver.
Jag vet inte, tappade mycket respekt för Trump efter hans tal i morse ... "vi har vunnit, vi ska kräva att rösträkningen upphör"
Hur fan kan man säga så? Karln saknar ju förnuft och ödmjukhet totalt. Och han har ingen känsla för att agera taktiskt. Han borde ju inse att han någongång tjänar på att agera och bete sig normalt.
Han beter sig som ett fyllo med bokstavsdiagnos. Han är inte värd att vinna.
Jag kan tillägga att tills i morse höll jag på Trump men nu rann bägaren över.
Du kanske ska lyssna på vad han verkligen sa istället, bara ett tips.