2020-11-04, 17:11
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Fast om så sker igen, att en troläs indian ger sin röst till den store hövdingen, då kan Biden snuvas på det där mandatet som ger honom 270. Så vad händer då? Kan han vinna på en "pluralitet" iställer för en majoriter? Dvs. att han har en röst mer än Trump?
270 är en röst mer än Trump
2020-11-04, 17:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums
Hur skulle det vara om du som moderator faktiskt kollade LITET innan du postade?
https://elections.wi.gov/node/7220
Jag skriver som användare, bara så du vet.

Tack, jag såg rättelsen på Twitter.
2020-11-04, 17:12
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overnaut
Instämmer på den. Att folk säger eller skriver saker som att Biden är pedofil för att att han rör barn som en kärleksfull morfar är bara sjukt.

Vilken värld lever du i, människa? Att klämma och pussa småflickor lite överallt man inte ens känner är inte acceptabelt på någon nivå och är så långt ifrån konceptet ”kärleksfull morfar” som det överhuvudtaget går att komma. Jag häpnar.
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Nu har de iofs 3,680,000 registrerade väljare, man ska inte tro på allt man läser.
Röstberättigade ja. Men de har registrerat vilka som röstat och de är färre än räknade röster på resultatet.
Medlem
Jag vet inte, tappade mycket respekt för Trump efter hans tal i morse ... "vi har vunnit, vi ska kräva att rösträkningen upphör"

Hur fan kan man säga så? Karln saknar ju förnuft och ödmjukhet totalt. Och han har ingen känsla för att agera taktiskt. Han borde ju inse att han någongång tjänar på att agera och bete sig normalt.

Han beter sig som ett fyllo med bokstavsdiagnos. Han är inte värd att vinna.

Jag kan tillägga att tills i morse höll jag på Trump men nu rann bägaren över.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
För Trump är inte gammal?

Han känns inte lika gammal som joey, siffror hit och dit spelar mindre roll.
Medlem
Dickenss avatar
Allt tyder på att Joe Biden joggar hem även Pennsylvania och Nevada har ju Biden redan vunnit för länge sedan. Det är färdigt.
Medlem
Vad tror ni, slutar Trump på 265 electoral votes? (270 krävs)...
Snacka om att falla på målsnöret i så fall, asså det känns riggat på något sätt..

Kom in 100 000 röster helt plötsligt och inte någon var på trump i en delstat skrivs det om på sociala medier. Trump anhängarna menar på allvar att det varit valfusk här.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Trump har på twitter visat stark drag på grov demens. Inte konstigt med tanke på hans ålder. Men tråkigt att se ändå. Han har tydligen glömt bort eller klarar mentalt inte av att förstå hur poströster fungerar. Vissa källor säger till och med att han inte vet hur posten fungerar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Jag vet inte, tappade mycket respekt för Trump efter hans tal i morse ... "vi har vunnit, vi ska kräva att rösträkningen upphör"

Hur fan kan man säga så? Karln saknar ju förnuft och ödmjukhet totalt. Och han har ingen känsla för att agera taktiskt. Han borde ju inse att han någongång tjänar på att agera och bete sig normalt.

Han beter sig som ett fyllo med bokstavsdiagnos. Han är inte värd att vinna.

Jag kan tillägga att tills i morse höll jag på Trump men nu rann bägaren över.

Återigen. Detta stämmer inte, så har han inte sagt. Var god och applicera källkritik.
Medlem
seaworthys avatar
var är Nixter!?
2020-11-04, 17:13
Medlem
Region47s avatar
Jag tror Trump har förutsett en förlust. Därför han har fyllt högsta domstolen med trogna domare i förväg.

Så fort Biden nått 270 elektor röster så kommer Trump utlösa nödläge i landet. Och sedan göra allt för att dra det här till högsta domstolen. Och där sitter ju hans polare i majoritet och där kommer dom döma som han vill så han får sitta fyra år till. Det är fullt möjligt. Han är en slug jävel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in