2020-11-04, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Men gud du är ju hög.

Han är debil och inavlad. Låt han njuta av sina 5 rubel han tjänade inatt
Medlem
Haha...om det ser ut som det gör nu, så kommer Trump förlora med en eller två elektorsröster...orkar inte räkna. Men det är en eller två.
Medlem
Tabloiderna här i Sverige är stensäkra på Biden sedan några timmar tillbaka. Men vågar inte skriva ut det det i raka ordalag, brända som de blev förra gången. Men det är lätt att tolka deras eufori.
Kul för dom.

Sällsamt att västvärldens media med några undantag kan vara så in i helvete emot Trump när amerikanarna inte är det. Trump blev ju omsprungen på upploppet.
Att döma av medias rapportering av Trump i fyra år skulle det blivit en jordskredsseger för Biden.
Senast redigerad av Lantarbetaren 2020-11-04 kl. 16:46.
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Haha, hur gick det tyckte du?

Nåja, fint av dig hursomhelst!

Tror att hela världen kommer vara i kaos oavsett vem som än vinner...

Tyckte det var en jäkla trevlig tråd. Det var skönt att inte kasta slut, eller hur?
Medlem
Region47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Alltså, jag är ju inte förvånad att det finns folk på Flashback som älskar Trump, men jag har lite svårt att förstå varför man som svensk boende i Sverige sitter och rapar mantrat ”MAGA”?

Vad är det som tilltalar dig som svensk boende i Sverige med Trump, är det bara det faktum att han är en vit, rasistisk auktoritär/fascist och du vill ha samma utveckling här?

Jag är genuint nyfiken.

Folk är väl trötta på vänster, feminist, PK och en massa invandrare.
Medlem
hjaelploskilles avatar
Börjar komma mycket info om republikanernas valfusk nu överallt, bland annat viktiga Georgia

https://twitter.com/LiamWBZ/status/1324005540004057090
Medlem
shbous avatar
Räknas rösterna ”bara” en gång eller kontrolleras dessa?
2020-11-04, 16:45
Medlem
Citat:
Alltså, jag är ju inte förvånad att det finns folk på Flashback som älskar Trump, men jag har lite svårt att förstå varför man som svensk boende i Sverige sitter och rapar mantrat ”MAGA”?

Vad är det som tilltalar dig som svensk boende i Sverige med Trump, är det bara det faktum att han är en vit, rasistisk auktoritär/fascist och du vill ha samma utveckling här?

Jag är genuint nyfiken.

För att folk tror att Trump är motpolen mot globalism, "eliten", de som vill införa The Great Reset, EU/FN, polisstaten och övervakningssamhället. Själv tror jag att han helt enkelt är kontrollerad opposition, man får hälften av befolkningen som är trött på hur samhället ser ut och hur det utvecklas att tro på en enskild man istället för att själva försöka göra någonting åt det.

Att folk tror på Trump är för att han blivit hatad av big tech, media och andra i 4 års tid, oavsett vad han har gjort så är det något fel med det. Frågan är snarare varför du tror att trump är en rasistisk fascist, är det för att media talat om för dig att tycka så? Tänk själv istället...
Medlem
Varför känns det senaste året som att USA ärextremt nära ett inbördeskrig i flera delstater..
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Haha fyfan vad du måste ha det jobbigt just nu, såvida du inte trollar så klart och satiriserar en Trumpväljare

HAHA. Det enda som är jobbigt är att skrolla förbi erat gråt och cope.

Valet avslutades för över 12 timmar sen;

https://twitter.com/MattWalshBlog/status/1323999569466789889

Oj fel tweet;

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1324004491612618752

Nej fan, det blev fel igen.. här är den rätta;

https://twitter.com/TeamTrump/status/1323888133390348288?s=20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Trump won. MSM hopes you don’t believe your eyes.
https://www.youtube.com/watch?v=U4c5dYDD9xw

Det var alltså demokraterna som stoppade rösträkningen? Och inte valarbetarna?

Väldigt intressant...
Mer intressant du tar in största bluffkanalen OANN in i bilden också, Allt som dem sitter och svamlar om är hur bra Trump är inget annat ingen transparens i den kanalen!
Medlem
Citat:

Jag är genuint nyfiken.

Vart får alla att han är rasistisk ifrån? Har inte sett et enda exempel på det. Det är som ett mantra som upprepas från den neokonservativa fake vänstern.
Biden har gjort mycket mer rasistiska uttalanden och tagit rasistiska beslut i sin karriär.

Latinos och svarta har fått det bättre ekonomiskt efter att Trump blev president. JÄTTERASISTISKT

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in