2020-11-04, 16:38
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Så vad är planerna nu då? Trump sitter säkert på tronen och Sleepy Joe Biden har ett FBI åtal som väntar rörande oegentligheter med Kina..

Fyfan när Trump tog vinsten, det var som en vinst på lotteriet.. sedan insåg jag att jag hade en annan vinst att hämta ut

Så jävla FINT 4 år till MAGA BABY

Efterfesten blir på gräsmatta utanför Vita huset.
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Typiskt såna som dig att heja på Biden. Ni struntar i om landet går åt helvete, vilket det definitivt kommer att göra nu.

Hur ska du fira segern? Känns lite som att du tappat hoppet visserligen och mest deppar.
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Det verkar vara fler röster än de som registrerat att rösta.

Det är debunkat verkar det som

https://twitter.com/whois_Josh/status/1324007433874919425
2020-11-04, 16:39
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Du måste sovit när Trump utsåg vinsten till hans sida? Isåfall, låt mig upprepa det;

"Frankly, we won this election." - Donald J. Trump, November 4, 2020

De kan räkna hur många röster de vill, Trump sitter i 4 år till

"Lita aldrig på någon som fuskar i golf!" (gammalt djungelordspråk)
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Så har det inte varit någon annanstans. Men verkar ju korrigeras nu. Som andra skrivit: fler röster där än röstberättigade, hmm.

Har det verkligen inte varit så någon annanstans eller är det så att du är mer uppmärksam nu när det gäller ett ställe som är så viktigt samt när det endast är ett fåtal stater kvar att hålla koll på. Säger inte att stämmer, bara att det är svårt att säga med säkerhet.
Medlem
overnauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Man kan alltså spela på biden ännu?

Hade lätt slängt in 10k på honom om jag inte ogillar just spel och dobbel

Samma här, fast jag hade satt allt jag äger, belånat huset och sålt bilen för att sätta allt på ett bet om det inte vore så att jag ogillar just spel och dobbel.

Minst tre miljoner hade jag satsat på alla bets jag kommit över om jag inte haft detta ogillande.

Vad kan det bero på? Risken att förlora känns inte alls legitim som anledning.
Medlem
Dofternas avatar
Så jävla beautiful att best Bidén fick vinna! Brilliant på alla sätt, en elegant från vidderna tar över efter den fruktansvärda skyskrapsmannen Trump. Fabulous och fantastic på samma gång.

NAMBLA!
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Vilket spel ger ut vinst innan valet är klart?

I Biden och hans anhängares ögon? Valet 2020!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Absolut, vill ut ur nato, parisavtalet och vill inte handla med EU på ett bilateralt sätt. Låter supertoppen. Bereden väg för Ryssen kamrat Trumpet!
Är du allvarligt talat rädd för ryssen med alla de problem vi har i Sverige?
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Det stinker om det här jävla skitvalet. Det finns inte en chans att en senil kandidat kan gå fram så starkt som han gjort utan en stor portion fiffel. Vänsterpöbeln har verkligen lyckats mobilisera sig väl.

Trump 2020!
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Nu har medierna vaknat angående Arizona:

Trump team says Trump will win AZ by 30K votes. Pointing out that their data has been right thus far (including close race in WI when media claimed it would be a Biden blowout)

Trump måste då få ca 2/3 av alla röster som är kvar att räkna i AZ. Inte så troligt. Men jag vet inte vilka distrikt som är kvar att räkna och hur dessa traditionellt röstar.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Varför inte acceptera att Trump förlorade?

Trump är bra, men det är dags att gå vidare. Det kommer garanterat en till Trump nästa val då Kamala Harris ställer upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in