2020-11-04, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Nevada sägs vara en annan möjlighet för Trump.
Ja, det stämmer. 67% av rösterna räknade med Biden i ledning med 49,2% vs. 48,6%. Ser inte ljust ut för Trump om man utgår ifrån att poströsterna brukar gå till Biden.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Du kanske missade att Trump har redan deklarerat sig själv som President?

"Frankly, we won this election."

we won we won we won we won we won

Så när någon säger "We won" mitt i rösträknandet så är det över? Varför gick du inte på samhällskunskapen i skolan?
Medlem
Är det någon som har mer information om korrigeringen i Wisconsin? Det ser ut som att Biden tappar 100k röster pågrund av korrigering. Någon som har information som styrker detta? Det verkar vara fler röster än de som registrerat att rösta.
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Ja så är det. Men att Trump får 0 röster av 153k känns ju lite konstigt. Så de har skickat in poströster där det bara råkade vara så att av de 153k röstade ingen på Trump?

Man får ha i åtanke att det kan vara olika sätt som man rapporterar på, tex först delar man upp poströsterna i olika delar en för varje kandidat, sedan räknar man dem och när man är klar med en "hög" så rapporteras det. En sån rappotering skulle då komma att vara i bulk åt ett håll.

Nu ska jag dock vara tydlig med att jag inte har koll på hur räkningen och rappotering fungerar i de lokaler som är aktuella.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
BIDEN VINNER! BIDEN FOR PRESIDENT!
Typiskt såna som dig att heja på Biden. Ni struntar i om landet går åt helvete, vilket det definitivt kommer att göra nu.
Medlem
Man kan alltså spela på biden ännu?

Hade lätt slängt in 10k på honom om jag inte ogillar just spel och dobbel
Medlem
Citat:
Du kanske missade att Trump har redan deklarerat sig själv som President?

"Frankly, we won this election."

we won we won we won we won we won

Förstår du hur valet fungerar? Vår kära Trump ligger illa till, förhoppningsvis vänder det.
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Ja om ett county sammanställer poströster och rapporterar in så ser det ut så. Tänkte du att dom tar en poströst i handen, sen bokför den, tar nästa och bokför den? En och en separat?

Alltså när dom rapporterar in röster så är det sammanställt, det är statistiskt omöjligt att en kandidat tar 100%... Oavsett om det rör sig om poströster eller inte.
2020-11-04, 16:35
Medlem
Citat:
Så vad är planerna nu då? Trump sitter säkert på tronen och Sleepy Joe Biden har ett FBI åtal som väntar rörande oegentligheter med Kina..

Fyfan när Trump tog vinsten, det var som en vinst på lotteriet.. sedan insåg jag att jag hade en annan vinst att hämta ut

Så jävla FINT 4 år till MAGA BABY

benzo och alkohol?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Är det någon som har mer information om korrigeringen i Wisconsin? Det ser ut som att Biden tappar 100k röster pågrund av korrigering. Någon som har information som styrker detta? Det verkar vara fler röster än de som registrerat att rösta.
Var kommer den informationen från?
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Du kan ju försöka

Seså, gå och knacka på Vita Huset!

Hahahahaahaha gråt Trump 4 år till baby, sug kuk HAHA

Trodde ni högertomtar vurmade för ert eget land? Är du förrädare nu också?
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Det finaste med allt gormande Trump gör är att för en gångs skull så spelar det ingen roll. Rösterna kommer att räknas och han är på väg att förlora, 200k röster kvar att räkna i bara philadelphia. Han får gråta så mycket han vill, starta alla utredningar han vill som inte kommer bevisa något(som alla andra jävla utredningar han startat)

Du måste sovit när Trump utsåg vinsten till hans sida? Isåfall, låt mig upprepa det;

"Frankly, we won this election." - Donald J. Trump, November 4, 2020

De kan räkna hur många röster de vill, Trump sitter i 4 år till

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in