2020-11-04, 16:05
Medlem
Skogsvindsackords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Det är inte Biden som blir president, han kommer hoppa av och sen får ni den riktiga kandidaten; Kamala Harris! Bra jobbat självhatande vitingar, era dagar är över. Ner och pussa fötterna på den färgade majoriteten.
Exakt. Detta har varit planen hela tiden och de har ju till och med sagt det rakt ut, dvs att Biden är Kamalas ”running mate” och inte tvärtom. Kamalas make har även explicit sagt att han är ”married to the next president of the US!”.
Medlem
Jag gillar inte Trumps personlighet (även om vissa saker kan vara underhållande). Jag gillar inte vissa delar av hans politik. Dock så går det inte att förneka att hans politik har haft en positiv inverkan på ekonomin (innan corona då).

Sen kommer det inte bli mindre kaos i USA bara för att Biden blir president, om han nu blir det. De kommer fortfarande ha sina masskjutningar. Det kommer fortfarande vara rubriker om våld mot svarta. BLM och Antifa kommer att leva rövare. Andra sidan kommer att leva rövare. Den som tror något annat är oerhört naiv. Enda skillnaden är att man går från en frispråkig galning till en mer välpolerad galning.

Så även om jag inte har någon favorit, så gör det inget för mig om Trump sitter kvar.
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Du börjar spåra ur. Vi diskuterade valfusk som du hävdar sker i stor skala.
Tillbaka till det.
Om det sker i stor skala på det sättet du beskriver borde det inte gå att bevisa på något vis. Det är ju ett brott och polisen är väl generellt pro Trump så de borde ju ha kunnat fånga någon valfuskare i alla fall, kan man ju tycka.

Du hänger inte med, såhär är logiken:

Trump vinner = inte valfusk

Trump förlorar = massivt valfusk

Be inte om något konkret för det finns inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Är det många i tråden som satsat pengar på någon kandidat? Eller slagit vad, utan att pengar är inblandade, med vänner och arbetskamrater?

Du som satsat pengar på en kandidat:

- Är det en kandidat du själv håller på och vill ska vinna?
- Eller spelade du bara på den kandidat som det verkade mest troligt skulle vinna?

Betta på Trump, hoppas på Trump.

Men jag lirar på odds som jag bedömer som trovärdiga att gå in och som ändå ger ganska hög vinstutdelning. Där var oddset på Trump bra mycket högre när jag lade mitt bet.
Medlem
Besticks avatar
Skiljer 10k röster i Michigan just nu. Till Bidens fördel. Så sjukt små marginaler. Än är det inte över för Trump!
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Vad grundar ni detta på?

Jag tror nämligen att ni har helt rätt, men jag har för lite kunskap för att basera mina misstankar på något...

Ja varför sätter man annars en dement och halvdöd nästan 80 åring som kandidat? Det är logiskt, för Kamala skulle aldrig kunna vinna men ett tryggt "Whiteface" får de självhatande vitingarna att känna sig trygga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Vadå "nu".

Det har vi sagt hela tiden, att blir det jämt så kommer Biden, the Creepy Joe" ta till poströster som medel för att fuska till sig underläget.

Det har man sett tex inatt, att många valmaskiner för in person voting helt magiskt "börjat krångla". Hur förklarar du det?

Självklart fifflas det för för fullt nu. Man fifflar precis på gränsen så det inte blir för uppenbart. Så fort Trump börjar leda så tar man till sina magiska poströster, bara tillräckligt för att ha övertaget.

Hade poströsterna verkligen varit fallet på ett legitimt sätt hade skillnaden varit större nu. Men så är inte fallet, man är hela tiden på gränsen.

Demokraterna (globalisterna) har därmed finslipat sin teknik så pass mycket i valfusk att de numera kan "finetuna" med precision.

Fyfan va äckliga de är.

Ni ska få se, vinner peddot kommer ni se första kriget i Mellanöstern redan 2021, även om det inte blir ett regelrätt krig utan ett proxykrig.

Men det kanske ni skiter i, för blm är viktigare än att världen brinner i krig och att miljontals flyktingar vräker in över Medelhavet.

Var det inte något suspekt med poströster även i det svenska valet?
Har inga bevis men tror starkt på att makten har hittat ett sätt att fiffla där.

Kommer att tänka på Bidens groda också där han öppet nämner ett omfattade fusk men som sedan ursäktas med hans demens.
Medlem
Gavins-Friends avatar
Trump twittrade precis

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1324004491612618752?s=19

Det här lär bli rättsprocess. Han kommer inte se sig besegrad.
Medlem
doncroces avatar
With Nevada elections results too close to call the morning after Election Day, there is going to be a one-day pause in the releasing of any new vote totals.

https://twitter.com/reviewjournal/status/1323984186215190529

Citat:
When you come with a ′′ 24 hour break ′′ in voting, you do violence on the political legitimacy completely regardless of what your real reasons are. The USA is currently an extremely polarized country. Not exactly a gold position for doubtful electoral engineering newness. Think it will be very difficult for the Republicans not to draw the results of the election to court.
2020-11-04, 16:06
Medlem
LeXeLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Gick Bidens röster i Michigan just ner?

Såg också det. Från ≈2518000 till ≈2514000. Trump ökade också med runt 4000.

Vad hände?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Är det många i tråden som satsat pengar på någon kandidat? Eller slagit vad, utan att pengar är inblandade, med vänner och arbetskamrater?

Du som satsat pengar på en kandidat:

- Är det en kandidat du själv håller på och vill ska vinna?
- Eller spelade du bara på den kandidat som det verkade mest troligt skulle vinna?

Jag lade 8000kr på Trump. Pengar jag har råd att förlora och bra odds. Mest för en rolig grej, håller inte med någon av deras politik. Dock så har jag svårt att se den gamla gubben Joe styra landet, snubben kan ju inte ens snacka.
Medlem
Mycket tajt i Michigan igen. 49.3 / 49.1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in