2020-11-04, 16:00
Medlem
WordWarriors avatar
Trump förlorar nog tyvärr Michigan beroende på storförluts i Wayne County. Därmed ryker sannolikt även delstaten, eftersom han behöver ungefär 16 000 röster där som läget är just nu. Det kan bli så illa att Trump förlorar med 267 mot 270 i slutändan. Om inte advokaterna avgör valet.
Medlem
saggesalivs avatar
Gick Bidens röster i Michigan just ner?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christifrejjz
Även om han förlorar delstaterna nu kommer han garanterat ta strid hela vägen till HD. Där sitter det dubbelt så många reps gentemot dems.

Jo men va fan händer då.. Omval? En omräkning tror jag inte räddar här
2020-11-04, 16:01
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Även om han förlorar delstaterna nu kommer han garanterat ta strid hela vägen till HD. Där sitter det dubbelt så många reps gentemot dems.

Det är ju inte precis så att HD kommer svansa efter Trump bara för att han vill det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Om Trump torskar Michigan men tar Pennsylvania , Georgia och Nort Carolina så blir det 269-269 , om Trump lyckas flippa Nevada så har han 275 eller om han tar Michigan. väldigt jämt där så jag skulle nog ta det lugnt med att ta ut segern i förskott.

Nej, det är fel, Biden har plockat en pinne i Nebraska som du förmodligen inte räknat med i din summering.
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:

Ja, utan tvekan kommer Trump försöka stjäla valet den vägen.
Republikanerna spelar med.
Precis som hans medspelare blundar när han fuskar i golf
Medlem
Citat:

Han har redan försökt ta strid gällande valprocessen två gånger, och båda gånger har domarna i Supreme Court sagt att de inte tänker lägga sig i. Så kommer det bli även denna gång. Tror nog att de har lite mer heder och tar sitt ämbete på större allvar, även om de råkar vara republikaner.
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Gå till skolan och fokusera på pluggandet. Ingen bryr sig om vad du tycker.

Bemöt mig i sak istället för att försöka dig på konsten att förolämpa, för den behärskar du inte.

Varför är det faktum att Kamala Harris råkar vara svart en merit? Att Angela Merkel är vit är ett dåligt argument. Försök åtminstone komma på något klokare den här gången. Jag tror att du kan lyckas om du avsätter mer tid åt själva tankeprocessen, vilken ju är fundamental i sammanhanget.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Jo men va fan händer då.. Omval? En omräkning tror jag inte räddar här

Finns massor med bevis på att demokraterna fuskat.
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryLonsdale
Ha ha, vilket kaos menar du att Trump orsakat i världen?

Ööh. Du verkar ha missat barnen som sattes i burar vid mexikanska gränsen. Eller kaoset mellan Kina och USA. Varför inte ta dödsfallen efter att han fått folk att dricka blekmedel. Jag kan fortsätta om du vill?
Medlem
BosseRingholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Kan du förklara hur?
Han leder med 3,4 procentenheter, och 84% av rösterna har räknats. Det är i praktiken omöjligt för Trump att ta igen den ledningen. Googles grafik har redan markerat Arizona om avgjort.
Medlem
LoversInJapans avatar
Trump börjar närma sig Biden i Michigan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in