2020-11-04, 15:40
Medlem
electiondays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Någon som vet hur det ser ut i senatvalet? Är ju väldigt viktigt om republikanerna får behålla deras majoritet eller ej.

Det ser ut som om Republikanerna vinner senaten.

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Medlem
BonerBatmans avatar
Nä Trump är körd finns ingen chans i världen att han vänder Nevada sett till vilka områden som återstår. Michigan är också den körd. Det är över boys!
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Ingen på Twitter förstår hur det gick till när Biden fick 100% av 140.000 röster. Ingen annan stans har röster tilldelats i klump sådär. Så det är inte bara jag som är frågande.

Det var inte menat som kritik. Utan som upplysning. Och det är inte konstigt att det finns fler som undrar.
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Det får bli signatur på det här om Trump vänder på steken.

Låter bra! Jag har själv spelat på att Trump vinner med 270-299 till 7 gånger pengarna, det såg jävligt bra ut för min del men det är redo att medge att det är helt kört nu, rösträkningen kommer fortsätta veckan ut och det är massa poströster, absentee ballots som ska räknas där Biden har ett enormt övertag. Biden håller på att vinna redan nu och det kommer bara cementeras ju fler röster som räknas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Av samma anledning som personer inom fbi höll käften om bidens dator. Korruption.

De höll käften om Hunter Bidens dator för att det inte fanns någonting att tala om. Det var ett sista, desperat försök av Trumps knähundar Giuliani och Bannon att vända valet till diktatorns fördel. Så mycket snack om en ”October surprise” och vi har fortfarande inte fått någonting som styrker de sjuka påståenden de kommit med. Godnatt, foliehatt.
Medlem
Biden är bara en bricka i spelet, han kommer mer eller mindre tvingas bort så Kamala kan ta över. Det är lika säkert som aids i Afrika
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Hur firar ni andra, har ni vågat börja fira?

Vad är det du ska fira?
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Fan vad jobbigt det måste vara både för Trump och Biden. Komiskt att det kan svänga så. Och satan vad tråkigt att bli president nu när USA är sååå splittrat. Sverige är ju enat utan dess like jämfört med USA.

Hur fan ska Biden om han nu vinner kunna ena USA utan att trampa vänstern på tårna? Det går inte. Och hur Trump skulle kunna ena vore ännu svårare tror jag.

Trump kan ju inte ens ena sina egna tankegångar så det blir nog svårt, men med en president som faktiskt bryr sig om någon annan än sig själv kan det nog gå åt rätt håll i alla fall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Folk bakom skärmarna i Sverige verkar veta mer om valfusk än valobservatörer på plats.

Kan ni också berätta för mig den vinnande raden på stryktipset till helgen. Jag menar, ni verkar ju tro på övernaturliga krafter.

Valobservatörer godkände valet i Ryssland och ändå tror ingen på det här. Man tror vad man vill helt enkelt
Medlem
HarryLonsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledsenpack
Säger väl en del om vem folk är beredd att rösta på för att inte rösta på någon annan.
Nej, det säger ingenting om den andre kandidaten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Han har förlorat Arizona

Har han?

Med 73% inkomna röster så låg Trump under med 200.000 röster.

Med 84% inkomna röster så ligger Trump undre med 93.000 röster.

(Om trenden fortsätter...Med 94% inkomna röster....Trump på plus?)
2020-11-04, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D0npabl0
Biden är bara en bricka i spelet, han kommer mer eller mindre tvingas bort så Kamala kan ta över. Det är lika säkert som aids i Afrika

Exakt och därmed har USA indirekt den första kvinnliga presidenten och det skulle säkerställa demokraterna fram till 2028

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in