2020-11-04, 15:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklass
Om den där bilden stämmer är väl något mysko? 140000 röster på Biden samtidigt som INGEN röst på trump kom in?

Nu är det här ren spekulation från min sida, men det kan vara så att Trumps kampanjande om att förtidsröster och poströster inte går att lita på har haft en enorm påverkan där inga republikaner eller väldigt få av dem har röstat på det sättet
Medlem
Chrille Ps avatar
Hysteriskt kul att se Trumprunkarna som var sååå skadeglada här i natt inte veta hur de ska agera eller reagera nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Förlåt att jag kommer in så sent i tråden och ställer en fråga som säkert ställts många gånger.

Jag skulle vilja veta vilken sida som är bäst när det gäller att få veta valresultat/rösträkning ner på valdisktriktsnivå. Tack på förhand!
Jag kör foxnews https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
det körde alternativ media streamen igår även, fördel är väl man klicka in på en stat om man intresserad av de olika länen även.
Annars förutom det gillade jag denna tidigare också https://www.politico.com/2020-election/results/president/
spelar oavsett inte så stor roll.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Nä, precis som det i en fotbollsmatch är möjligt för ett lag som ligger under med 0-3 med 5 minuter kvar att spela är möjligt att vända. Det går i teorin, men det är så pass osannolikt att man kan säga att det är omöjligt
Det får bli signatur på det här om Trump vänder på steken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Går inte in på din skitsida, men bilden ut visade så höjdes ju trumps linje också, eller är du helt blind?

Det är exakt samma bild som i det första inlägget som du citerade, läs av siffror där i stället för att försöka läsa grafer.
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Av samma anledning som personer inom fbi höll käften om bidens dator. Korruption.

Den djupa staten o underättelsetjänsterna kan andas ut.

Snart släpps Maxwell ur fängelset o får några miljoner i skadestånd...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Trump måste vinna arizona, georgia, NC och penn

Han har förlorat Arizona
2020-11-04, 15:38
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Kan Trump ställa upp som presidentkandidat igen om han förlorar nu? Han har ju bara suttit i fyra år.

Ja, men det är inte troligt att han skulle bli nominerad i sitt parti. Cleveland satt fyra år, förlorade och ställde upp på nytt där han vann och blev president igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Fast om tillväxten är högre än räntan på lånen så ökar företagens investeringsvilja = mer jobbmöjligheter och mer tillväxt.
Lyxfällanliknelsen är bara löjlig.

Skatterna och utgifterna handlar om statens ekonomi inte företagen. Du borde läsa lite nationalekonomi innan du börjar hävda saker.
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
När kommer FBI gripa Biden för korruption så att Kamala kan ta över som president?

Den senila 80åriga peddot lär dö snart, då tar Kamala över.
Medlem
mr.demons avatar
Fan vad jobbigt det måste vara både för Trump och Biden. Komiskt att det kan svänga så. Och satan vad tråkigt att bli president nu när USA är sååå splittrat. Sverige är ju enat utan dess like jämfört med USA.

Hur fan ska Biden om han nu vinner kunna ena USA utan att trampa vänstern på tårna? Det går inte. Och hur Trump skulle kunna ena vore ännu svårare tror jag.
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Kvinnorna avgjorde valet, man röstade mot Trump...

Nja, snarare de arbetslösa knarkarnegrerna i Detroit, Philadelphia och Las Vegas. I övrigt såg det bra ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in