Citat:
Ursprungligen postat av
-benito-
Allvarligt jag tänker inte deppa över Trump förlust. Ett litet tag i början lyckades han lura mig. Men man insåg att det bara är snack ingen verkstad. Han är exakt som SD. De ger lite hopp och tröst men inget mer. Bara en illusion inom illusionen. I det vi kallar demokrati.
Visst är det så. Beredd att hålla med dig också om gubben. Är dock för dåligt insatt för att kunna säga något tvärsäkert angående hur bra eller dålig han är. Det som är lite trist - om han torskar dvs - är att han har onekligen varit en frisk fläkt för oss som bara stått utifrån och sett på. Han rör ju om i grytan rätt rejält kan man lugnt säga.
Å ena sidan vet jag att Trump är en dåre som kanske inte är rätt man på rätt plats - å andra sidan vore det nog mycket mer underhållande om han fick vara kvar som Prez.
Biden har jag ingen som helst koll på mer än det lilla man sett under och innan valet. Är på tok för ointresserad politiskt för att ha orkat satt mig in i hans persona. Det enda är väl att man tänker att gubben ser ju halvdöd ut redan nu, folk pratar om att han är dement osv...hur kul är det att få en sån som Prez?