2020-11-04, 15:23
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D0npabl0
Om Biden vinner så är de stora förlorarna de som bor i Rostbältet

Förlorarna blir hela västvärlden.

Biden är nöjd. Det lär väl rinna in nån miljard till familjen från Kina o Öststaterna.

Big tech kommer kunna styra opinionen globalt efter eget huvud o slippa risken för att styckas upp. Som tack för sina insatser under valet.

Biden kommer starta nya kostsamma krig i 3e världen så försvarsindustrin får sitt.

Underättelse tjänsten får nya större anslag o kan frakta knark i godan ro.

Medelklassen får högre skatter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azonto
Om någon MAGA dåre skulle skjuta Joe Biden när han vinner, blir det omval då? Eller blir det automatiskt Harris?

behövs inte, om 6-12 månader avgår biden pga hans hälsa och då blir Kamala president. Garanterat varit spelplanen sedan hillary förlorade.
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Tar Trump Georgia, N. Carolina och Pennsylvania, vilket är troligt, behöver han bara Nevada för att nå 270 och vinna. 49,2 för Biden mot 48,6 för Trump med 67 procent räknat, just nu. Nevada inte troligt för Trump, dock.

Man kan ju vända på resonemanget och säga att om Trump inte tar Nevada är det kört.

Biden blir USA:s president.
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Det här är en beskrivning av Trump, du måste rört ihop det.

När i helsike har Trump uppvisat tecken på senildemens eller sniffat på småtjejer? Jag vet att många av er som är emot Trump vill göra allt för att misskreditera honom, men håll er åtminstone till sanningen.
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Det ironiska är att även om det där skitpratet vore sant skulle det vara ett steg uppåt från Trump

Han kommer dock inte ha lika stor makt som Trump har haft eftersom Biden inte kommer att ha en lojal senat och därmed kommer ha extremt svårt att få några större förändringar ingenom eftersom att Republikaner kommer att med största sannolikheten att vinna senaten. Tror det blir mellanmjölk av fyra år med Biden, men jag kanske har fel. Förhoppningsvist levererar han över mina och andras förväntingar.
Avslutad
Jag hoppas pedofilen tar michigan så att alla pedifilvurmare kan dra sin segerrunk medan Trump tar Pennsylvania, North Carolina, Georgia och vänder i Nevada och sitter kvar fyra år till. Klappat och klart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
https://cdn-143.forumfiles.com/73Da99m5pd/750f2397-1604499721/fraud.jpg
https://i.imgur.com/jPCwchs.png

Det stora hoppet när hundratusentals poströster som räknats helt plötsligt var 100% Biden. Valfusk.

Det är ju typ 85/15 eller 90/10, inte 100.
Avstängd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det enda han behöver klara av är att le framför kameran och vara anständig. Det som Trump inte klarade av på 4 år. Staben bakom Biden gör jobbet.

Jag tror att det kommer bli en riktig tragedi inom USA's ekonomi nu.

Folk hade hoppas på skattesänkningar. Nu blir det skattehöjningar.
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Vem vill skjuta honom? Han kommer ju dö snart ändå. Något pedofiloffer kanske isf.

Han kanske firar segern med ett ligg med frugan och får en hjärtattack. Men annars finns det ju många galningar i USA som lätt skulle kunna göra något sådant om det skulle hålla Trump vid makten.
Medlem
Neroxxs avatar
En positiv trend för Biden nu , WI + NEV + MICH 270, ifall då Trump tar resterande ( PA, NC, Alaska och GA) får han då 266. För att göra det mer intressant så är det ju inte helt omöjligt att de som nu lutar åt en kandidat flippar, spännande avslutning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Om detta stämmer känner jag mig snäppet lugnare, för det är inte HELT omöjligt. Jag kan dock inte räkna på det just nu.

Stämmer inte. Biden får då 270 och Trump 268.
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Har man hört någon förklaring på detta?

Dom räknar och lägger in. Är väl inget konstigt. Först lägger man in hur många man fått på Trump och sen hur många man fått på Biden. Vad är konstigt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in