2020-11-04, 15:02
Medlem
Dentistlakares avatar
Jävlar! Biden tog ledning i Michigan precis! Biden vinner?
Medlem
Dickenss avatar
Ha ha ha! Biden vinner överlägset i Michigan och Wisconsin!
Medlem
Och precis när jag skrev det gick Biden om Trump. Jisses!
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnault
Jag tror fortfarande Trump kan ta det här. Biden har Nevada och Wisconsin garanterat. Trump tar Alaska, Georgia, North Carolina och Pennsylvania. Det skulle betyda att den som vinner Michigan tar hem det.
Exakt så. Det tror jag med. Slaget avgöra i Michigan, om nu inte Biden går om i Georgia tack vare Atlanta.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Jesus jag tror på dig och din profetia du gav mark Taylor or Kim klement att Trump kommer vinna. För att visa alla gudalösa att du existerar och bestämmer.
I jesus namn.

Trump vinner, gud är I kontroll.

Bidens pappa är Satan!
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Valanalytiker tror att Trump kan ha missgynnats i Michigan av att Walmarts rea på Budweiser (halva priset på 24-pack i hela delstaten). Många av hans väljare stannade helt enkelt hemma i trailerparken och sov bakruset av sig i stället för att gå till vallokalen. Men det är en del av den demokratiska processen...

Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ouzuo
Mitt förslag är att dom delar upp USA. I metropolerna LA och New York kan dom köra sin skräp-politik och skapa sitt dekadenta Babylon. Och sen låter dom resten av USA vara i fred, där dom får leva i harmoni. Bönder och stålarbetare ska inte bli straffade bara för att den dekadenta överklassen i två städer uppenbarligen är sjuka i huvudet.

Ja det vore riktigt fint faktiskt. Den intellektuella överklassen belägrar kuststäderna medan inlandet förvandlas till ett dystopiskt wasteland á la Mad Max där de kan be till gud, skjuta vapen och förbjuda aborter hur mycket de vill. Viktigt att build a wall bara om de får för sig att fly till kalifornien.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fezk
The Supreme Court left in place a Pa. ruling to allow mail ballots up to 3 days after Election Day

The justices divided 4-4 Monday, an outcome that upholds a state Supreme Court ruling that allowed election officials to receive and count ballots until Nov. 6, even if they don't have a clear postmark.

https://www.inquirer.com/politics/pennsylvania/pennsylvania-ballots-extension-supreme-court-20201019.html
Sjukt..
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Trump nyss ner i odds från 3.20 till 3.0.

DEN SISTA VÄNDNINGEN KOMMER, HEIL TRUMP
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Nånting som ska bli så skönt om Biden vinner är att slippa alla drev och den mediala hysterin om Trump. Biden kommer inte på långa vägar kunna leva upp till förväntningarna som många demokrater intalat sig själva. Inte en chans.

Tråkigt för tidningarna som gjort Trump till sin clickbait industri vad ska de göra nu?

...hitta någon annan vit man att hata. Som så många gånger förr det sista decennierna någon som varit närande istället för tärande, .
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Biden är favorit just nu att vinna där.
Han ligger ju skitlångt efter?
2020-11-04, 15:03
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
4000 röster mellan Trump och Biden i MI enligt fox news nu.

Michigan kommer flippa, det är i huvudsak Detroit som kvarstår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in