2020-11-04, 14:50
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Det är 0,1 procent jämnare i Michigan än i Nevada. Holy Moly. Tänk om rösterna snart är slut, som meddelats tidigare i tråden? Det går ju misstänkt trögt.

Beror nog mest på att det är röster från diverse glesbefolkade Trump-distrikt som trillar in. bara typ 60-70% av de förväntade rösterna har räknats i counties som Alleghan, Monroe och Kent.

Elefanten i rummet är ju dock Wayne Country, där det bor jävligt mycket fler människor. Där har man bara räknat in 62% av de förväntade rösterna hittills, och det är ett väldigt blått säte (67% har röstat på Biden av de hittills räknade).
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Nae jag känner inte henne.
Var glad för det isf., Roger Stones buddy A. Jones, brukar annars vara Trump-nötternas darling och han har väl lika många hästar i stallet som du skulle jag gissa.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Las Vegas röstar mest på dems och det distriktet har inte räknats. Var det svar jag fick när jag undrade samma sak.

Fast det är ett speciellt år. Om folket i Las Vegas röstar för en nedstängning så röstar dom för ökad arbetslöshet och ekonomisk ruin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Just nu.

Biden: 238 röster
Trump: 213 röster

87 röster kvarstår att slåss om. Sätter "B" där jag tror Biden vinner och "T" där Trump vinner.

Alaska: 3 T
Nevada: 6 B
Wisconsin: 10 B
Michigan: 16 T
Pennsylvania: 20 B
Nordkarolina: 15 B
Georgia: 16 B

Ovan stämmer ju inte. Jag har räknat fel på 1 röst någonstans eller så är därifrån jag länkat fel.

Fast jag kommer fram till tydlig Trumpförlust. Varför såg det ut som Trumpseger imorse svensk tid?

Därför att man slutade räkna röster då. Biden media går all in för att skapa förvirring
2020-11-04, 14:51
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Just nu.

87 röster kvarstår att slåss om. Sätter "B" där jag tror Biden vinner och "T" där Trump vinner.

Ovan stämmer ju inte. Jag har räknat fel på 1 röst någonstans eller så är därifrån jag länkat fel.

Fast jag kommer fram till tydlig Trumpförlust. Varför såg det ut som Trumpseger imorse svensk tid?

Hur kan du få B att vinna i Pennsylvania? T leder stort där.
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Just nu.

Trump kommer inte vinna Michigan kommer förlora med typ 1%
Medlem
Zloths avatar
Trumps löfte om att ge 500 miljarder dollar till negrer och att låta den kosmopolitiska juden Kushner sköta invandringsfrågan kostade honom segern

Det var väldigt många vita som blev oxtokiga av detta. Halva Stormfront bestämde sig ju för att rösta på Biden istället

Det var mycket oklokt av Trump att spotta på sina kärnväljare. Trump är iofs en judelakej så man blir ju inte så värst förvånad.
2020-11-04, 14:52
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Fast det är ett speciellt år. Om folket i Las Vegas röstar för en nedstängning så röstar dom för ökad arbetslöshet och ekonomisk ruin.
Tror du att de tänker så långt? Pandemin kommer nog inte hålla i sig i 4 år.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Sant , men han häller bensin på brasan.

Jo de har du rätt i!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Varför har dom slutat räkna?
Svara på det istället.
Ligger väl och sover på jobbet.

Nä, jag hålle med om att det är illavarsllande när man slutar räkna, men det är inte detsamma som att säga att det har "konstaterats" att det förekommit valfusk. Däremot kan man säga att man "tror/misstänker/utgår ifrån" att det förekommit med ledning av att räkningen avstannat.
Senast redigerad av scrollock 2020-11-04 kl. 15:05.
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Men om han vänder i Nevada så behöver han ju inte Michigan. Vad är det för distrikt som återstår i Nevada?
Hittade det här. Klicka på Nevada:

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Låter som nåt en beta skulle säga.

Stackars liten då. Sur över Trumps förlust?

Ta inte hans förlust personligt, du var helt betydelselös redan från start.

Det bästa vi kan hoppas på är att civiliserat beteende får råda och att folk tar demokrati, mänskliga rättigheter och samhällsbyggnad på allvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in