2020-11-04, 14:40
Medlem
Det är bra att negrerna och latinos röstar för trump det är inget liberal media visar. Utan då är det "förtryckta" BLM man vill visa upp.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Fyra gånger stålarna på trump nu. Vad säger flashbacks betting-elit om att lägga in en peng nu?

300kr på Pence.
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Trump har inte vunnit valet, till och med Fox News sågade Donald Trump när han utsåg sig som vinnare.

Fox News är anti Trump precis som alla annan massmedia.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Du verkar tro att ingen tänker längre än till vad man får på lönekontot. Dessutom verkar du tro att om man arbetar i offentlig sektor så skulle man få mindre lön om ett land sänkte skatterna. Så funkar det inte.

Jag röstar för lägre skatter alldeles oavsett att min lön betalas ut av staten, som fått in pengarna via skatter. Jag betalar ju skatt på min lön ändå. Om jag tycker att samhället är sämre pga höga skatter, och att ett lägre skattetryck skulle göra det bättre och jag dessutom skulle få mer kvar av lönen så röstar jag ju blått. Som sagt, var lönen kommer ifrån är ju skitsamma, vi skattar ju på vår lön ändå.

Främst vill jag ha lägre skatter för att det slösas enorma mängder skattemedel. Skulle man städa upp offentlig sektor och dra in skattefinansierade bidrag till terrorister osv etc så kan vi också sänka skatterna, vilket är bra för precis alla utom sosse-parasiterna.
Sänk skatterna till 1 %
Varifrån ska du få lön då?

Om du jobbar i offentlig sektor så kan du ju inte finansiera din egen lön.

Varför tror du att det slösas skattemedel?
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
20 minuter kvar till Jesse Lee Peterson show

https://www.youtube.com/watch?v=srHFpocHkR8

Stand up!

Haha, har han inte gått under jorden sen han råkade gilla bögporr på twitter??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Rösterna är slut??
Alla tidigare färdigräknade valdistrikt är markerade med 100 % så jag tror inte att det kan stanna vid 95%.
Medlem
Varför är antalet elektorsröster som gått till Biden MYCKET HÖGRE hos SVT än hos alla stora seriösa kanaler, BBC, CNN, Sky News, o.s.v.

SVT: 238 till Biden - 213 till Trump

Resten: 224 till Biden - 213 till Trump
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Vi får ett fullständigt valresultat imorgon som kommer att disputeras i domstolen oavsett vilken sida som vinner.

Båda kan nå 270 inom någon timme
Medlem
Vad har HD för möjligheter att avgöra detta nu? Kan Trump få utdelning nu för att ha tillsatt Amy Coney Barrett? T.ex. att de ogiltigförklarar poströster som är på väg attt tippa åt Biden? Hur ser processen ut dit?
Medlem
1000001s avatar
Varför pratas det om att valet skall bestämmas i rätten? Är det inte bara att räkna alla röster och deklarera en vinnare när det är gjort?
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Nä jag tror Trump tar Michigan och därmed valet. Negerstöder för Trump har ökat. I vilket fall lär vi få veta Michigan-resultatet idag.

Tror du att Michigan räcker för att vinna? Jag är rätt tveksam. Det gläder mig i vilket fall som helst att fler negrer röstar på Trump än tidigare. De har väl insett att Biden själv är rasist.
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Fyfan vad tråkigt att Biden ska vinna med sina jävla poströster.... Med så lite marginal också...
Aja spännande val, synd att Trumpen inte tog det rakt av

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in