2020-11-04, 14:02
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Det krävs inte att många fuskar. Det räcker t. ex. med att CIA skickar in en drös poströster med förfalskade poststämplar.
Du fantiserar.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Vad är din poäng? Det som sker just nu är att vi får resultatet. Trump är på väg mot förlust.
Det är tydligen för mycket för många att ta in. Larvigt.

Säger som Trump sa efter att Doug Jones vann mot Roy Moore 2017
"A win is a win"
Min poäng är att ni pedofilvurmare är de största hycklarna man kan finna.
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Tagit ledigt på onsdagen för att kunna fira rejält!

Blir ännu roligare detta val då Trump kommer vinna en episk seger.

Blir ordentligt jubel och klang här hemma när man kommer att få se CNN och svenska skattefinansierade journalister bli allt tystare ju längre valresultaten kommer in.

Demokraterna kommer slås i spillror.

Har firandet kommit igång än?

Gällande Pa är det relativt få röster som räknats. Är det någon som har koll på Philadelphia? Känns som att Biden har en ganska stor chans om rösterna därifrån inte räknats än.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Det var bara en, max två opinionsinstitut som tippade på SD 25 %. Resten sa 16-19 månaderna innan valet.

Det skedde en rätt strid ström av väljare från Sd till M dagarna före valet. I juni fanns institut som hade Sd över 20, precis som fallet varit i januari 2020. Siffrorna på 25 procent var bara Sentio och liknande. Något valfusk var det givetvis inte frågan om.
Medlem
Korders avatar
edit: fel av mig
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Det förändrar inte min bild av Biden och Harris. Jag är inte överförtjust i Trump heller, men är mer orolig över de som nu tar över eftersom de klart och tydligt är marionetter åt globalisterna.

Om du vill argumentera med mig, gör det då, men snacka inte dynga.

Globalisterna? Du menar väljarna? Precis det är demokrati du snackar om. Inte diktatur. Du borde inte ha rösträtt.
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det ska bli skönt med en normal president igen. Jättebebisen Trump har skämt ut sig för resten av sitt liv.
Normal? Han är halvt hjärndöd. Mindre excentrisk än Trump såklart men det är ju alla.
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Om de sjuka jävlarna kommer försöka stjäla Michigan från president Donald John Trump så kommer helvetet att bryta ut. Michigan är Trump! Samma med Pennsylvania. Wisconsin? Den staten var alltid kusin med Minnesota. Skit i den. Men inte Michigan!

Michigan är väl Michael Moores stat?
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
biden vinner nu killar, låt oss fira

Vafan är det sant?

Slutade kolla runt 08 och deppade ihop ett slag å så ser jag detta?!?!

Nu måste jag kolla vad som hänt!
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Du menar staten där Detroit, ökänt demokratsäte fullt av svarta invånare, är den största staden? Det är även just Detroits röster som trillar in nu. Biden kommer vinna i Michigan.

Där gick han förbi också.

Ja, samma stat där skit-Detroit ligger och där crack flödar på gatorna. Samma stat.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Trump är en symbol för det fria Amerika.

Som murbräcka är Trump perfekt, och han förtjänar dessutom stöd eftersom han har hela etablissemanget emot sig. Det krävs en narcissist för att fixa det, någon som oavsett vad är övertygad om sin egen förträfflighet.

... Men Trump är som sagt inte det viktiga egentligen, det viktiga är en politik som går i en patriotisk riktning.

Helt rätt, media haglar lögner och smutskastningskampanjer mot honom hela tiden för ingenting egentligen. De försöker såklart bryta ner honom. Men det fungerar inte på en sån stark narcissist, det ger honom bara skäl att slå tillbaka. Även narcissister har sin plats här i världen, ibland gör de sån stor nytta att de kan rädda hela världen ifrån ett kommunistiskt fängelse utan utgång vilket är vad biden(George Soros) vill få till. Ägaren av CNN.
Medlem
Har svårt att tänka mig att Donald bara kommer svälja resultatet. Han kommer bli som ett trotsigt barn och mer eller mindre starta krig. Ha ha. Det Kommer bli ett underhållande efterspel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in