2020-11-04, 14:00
Medlem
-benito-s avatar
Inte för jag bryr mig speciellt. Men hoppas att man inte ger efter för valfuskande marxister och sätter hårt mot hårt. Underhållande.

Sen blir det ju en jävla show med Bidéen också. Helt jävla superdement. Presenterar sitt kvinnliga barnbarn som sin döde son. Wow. Det är Boris Jeltsin klass på den pajasen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Pajassiffror. Islam är hotet.

Slaget om huset är avgjort, Biden är president, kan nu bara senaten också falla så vi snabbast möjligast kan återställa det Trump har förstört och snabbast möjligast ta oss framåt PÅ RÄTT VÄG.

Det är riktiga och seriösa beräkningar. Se hur Sverige ser ut. Se hur många burkaklädda/slöjklädda och fan å han moster som vandrar på gatorna idag. Alla de skaffar 8 barn i genomsnitt, och likadant kommer deras barn göra. Och vips så är det oåterkalleligt. Som allt annat i Sverige idag.
Senast redigerad av jutePippi 2020-11-04 kl. 14:05.
Medlem
ziracorns avatar
Citat:

Slaget om huset är avgjort, Biden är president, kan nu bara senaten också falla så vi snabbast möjligast kan återställa det Trump har förstört och snabbast möjligast ta oss framåt PÅ RÄTT VÄG.

Bizzart att du tycker så. SÅ OLIKA VI TÄNKER DU OCH JAG! Du och jag får väl lära oss att leva med det, helt enkelt. Svårt, men förhoppningsvis överkomligt...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Som alla vänsterblivna Trumphatare gjort i 4 år fram till det här valet?

Vad är din poäng? Det som sker just nu är att vi får resultatet. Trump är på väg mot förlust.
Det är tydligen för mycket för många att ta in. Larvigt.

Säger som Trump sa efter att Doug Jones vann mot Roy Moore 2017
"A win is a win"
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutinPower
Har jag fattat rätt? Om det resultat som visar sig just nu så vinner väl trump? Så allting hänger på MI och PA?

https://www.270towin.com/maps/2pNrL
Om du skulle stänga räkningen nu ja. Men Biden lär gå om på några.

Vila i frid Jorden.
2020-11-04, 14:01
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Trumpisterna här inne ropar såklart på fusk. Chockerande...
Usla förlorare.

Vad hände med Nixter och hans siffertrix? Hallå?

Nixter var dock väldigt nära valresultatet antagligen betydligt närmare valresultatet än vad opinionsmätningarna visade dock ser det ut som att det inte räcker hela vägen för Trump.

Opinionsmätningarna kan vi väl alla iallfall säga är helknasiga, iallfall om Trump deltar i valet.
Medlem
Kan någon förklara för mig varför Biden är en sådan självklar vinnare? Jobbar så har inte haft koll på rapporteringen, men kollar man kartor så ser ställningen ut så här:

Trump
213 - Säkrade(?)
16 - Michigan(favorit)
20 - Pennsylvania(favorit)
15 - North Carolina(favorit)
16 - Georgia(favorit)
3 - Alaska(favorit)
--- TOTALT: 283

Biden
238 - Säkrade(?)
6 - Nevada(favorit)
10 - Wisconsin(favorit)
--- TOTALT: 258

Ser själv när jag summerar ihop det, att det inte stämmer överens med verkligheten, men vad är det jag missar? Är det att michigan är så tight som gör det?
Medlem
Unisertits avatar
Citat:

Vilken väg är det?

Fler krig, mindre inhemsk industri, större arbetslöshet, högre skatter, mer vindkraft, mer byråkrati?

Lets go! Ännu en politiker som låtsas bry sig om den vanliga amerikanens välfärd skall styra. Jippie
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ouzuo
Hans familj har redan planer om vad dom ska göra vid förlust. Dom ska starta Trump-TV för att konkurrera ut MSM.

Ska bli kul att se! Hoppas det blir lite som Ding Ding Värld där de tar upp nyheter om dinosaurier på Mars och vampyrbarn. Kan bli en hit!
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Om de sjuka jävlarna kommer försöka stjäla Michigan från president Donald John Trump så kommer helvetet att bryta ut. Michigan är Trump! Samma med Pennsylvania. Wisconsin? Den staten var alltid kusin med Minnesota. Skit i den. Men inte Michigan!

Du menar staten där Detroit, ökänt demokratsäte fullt av svarta invånare, är den största staden? Det är även just Detroits röster som trillar in nu. Biden kommer vinna i Michigan.
Medlem
Madagascars avatar
Nu tycks räkningen stå helt still igen i WI och MI.

Finns det någon intressant stat det räknas i??
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Sluta trolla, den som behöver ett mirakel nu är Biden. Bortsett från Pennsylvania så är valet över och Trump har runt 284 electoral votes. Biden måste vinna Pennsylvania om han ska ha en chans. Georgia, North Carolina och Michigan är rösterna räknade 94, 94 och 88 procent, och dessa stater tillhör Trump. Alaska är räknad på 45% men Trump leder med 62.9% där och Biden behöver ett mirakel där också för att vinna, men Alaska ger bara 3 electoral votes så den spelar ingen roll så sett.

Poängen är att Biden verkligen behöver Pennsylvania, och Trump leder den staten med 55.7% av 64% röster räknade.

Så ni vänsterliberaler kan fortsätta gråta nu, lol.
Nej, du har inte förstått nånting. I stort sett alla stater du räknat upp räknar förtidsröster sist. Där tokdominerar Biden antalet. Trump ligger riktigt jävla risigt till. Granskar du dessutom vilka områden som återstår att räkna är det till överhängande del blå områden. Trump är rökt och hela västvärlden kan andas ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in