2020-11-04, 13:38
Medlem
Tubleross avatar
Trump kommer ändå sitta kvar. Finns ett antal sätt han kan utnyttja detta valresultat på.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Stämmer den där bilden där Biden fick 120k röster medan Trump fick 0 vid en uppdatering?

https://cdn-101.forumfiles.com/73Da99m5pd/276f9508-1604488427/fraud.jpg

Handlar ju bara om att svaren rapporteras in i klump.
En krets har bokfört Bidenrösterna separat och sen skickade in dem.

Trumpsters är verkligen desperata nu.
Medlem
Nichosjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ouzuo
Aj, aj, aj Just nu känns det som att jag har fått en kniv i hjärtat. Men, det är en sak jag gillar med USA. Det är att dom älskar en bra come back. Och det är det är inte kört än.
Oavsett hur det går så kommer vinnaren ha gjort en comeback
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcatraz93
Jag tycker inte de är så självklart men vi får se

Så får du tycka, din åsikt. Men veligheten är ju att Wisco är helt klar, o Michigan är bara en tidsfråga innan den blir klar om ingen megaskräll sker
2020-11-04, 13:39
Medlem
Även om Trump tar michigan och Penn så räcker det väl inte?
Medlem
rymdteleskops avatar
Vad är det för valfusk det pratas om -- extra röster från människor som inte röstat, ändrade röster, eller ... ?
Medlem
Rimligen är det väl så att det är poströsterna som räknas sist. Min helt ovetenskapliga syn på det totala antalet röster på varje kandidat är att Biden drar ifrån.

Med andra ord, någon snackade tidigare om att det inte skulle finnas något konkret som visar att poströster gynnar Biden. Jag vill nog hävda att det finns ganska starka tendenser åt det hållet som man dessutom förmodligen kan bekräfta om man kikar på rapporterade siffror.
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nu ska vi se Biden behöver dessa för gå över 270:
Nevada
Arizona
Wisconsin
Michigan
Maine
och det ser fullt möjligt ut iom Michigan håller på flippa över till demokraterna genom poströsterna & starka demokratiska fästen, Arizona kan man räkna in misstänker jag till Biden 51,8% mot Trump 46,8% från 224 till 235 för Biden bara en fråga när det kommer!

Jag skulle säga att vi har passerat stadiet där vi behöver sitta och räkna på avvikelser och antal räknade röster i enskilda delstater. Biden vann, resterande rösträkning är bara en formalitet.

Nu kan vi i stälket rikta fokus mot det oundvikliga efterspelet. Trump lär ju inte erkänna sig besegrad i första taget oavsett hur tunna halmstrån han ska behöva greppa efter. Dock tror jag inte på teorin att några beväpnade Trumpmiliser kommer att försöka sig på någon form av statskupp. Mer troligt att våldsamheter och upplopp kommer att levereras från den andra sidan, som ”motreaktion” på Trumps försök att dra ut på det oundvikliga.
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
michigan och wisconsin

Och att han står som fsvorit i PA
Medlem
ConservativeAlphas avatar
Nu känns det faktiskt som att Biden kommer ta hem valet 2020. Svårt att se Trump vinna då Bide kommer allt närmare inpå MI och han drar ifrån i WI.

Sen PA och GA blir sjukt intressant då det känns som förtidsrösterna kommer väga till stor fördel för Biden.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Nu pekar allt mot att Trump torskar! Otroligt att han nästan lyckades vinna emot media, big tech, militärindustriella komplexet och underrättelsetjänsten.

Det var fyra goda år! Nu önskar vi Sleepy Joe lycka till, och börjar placera bets på vilket datum han kan tänkas lämna över rodret till Phony Kamala

Lär väll startas en tråd om det men gissar den 26 juli 2021
2020-11-04, 13:40
Medlem
ziracorns avatar
Man ska väl rösta på VALDAGEN! Om du poströstar så får du en stämpel på ditt kuvert PÅ VALDAGEN (beroende på hur POSTEN fungerar i USA)! Militär/utrikes levande kan ha ett annat datum som bestäms i förväg. Simple as that. Men att börja rösta flera veckor i förväg är ju helt absurt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in