2020-11-04, 13:09
Medlem
GaretheGOLFERbales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Tror detta hade varit klart för Trump utan Corona. Många som felaktigt skyller alla döda och smittade på Trump.

Ekonomin har Trump skött bra. Vad gäller corona har Trump radat upp felbedömningar efter felbedömningar, i paritet med Anders Tegnell. Det är svårt för amerikanska folket att förlåta ett massmord på 238.000 oskyldiga amerikaner. Även republikaner är trötta på Trumps coronalögner.
2020-11-04, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
General Trump befäster Vita huset. Alla vänster-förvidna människor har nu möjligheten att få möta dödligt motstånd vid en stormning.

Eldkastare vore för mycket att hoppas på,
men jävlar så vacker det skulle vara.

Vilken slags General är han?
Han har ju inte ens gjort lumpen.
2020-11-04, 13:10
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Biden vinner Georgia, North Carolina, Michigan och Wisconsin som det ser ut just nu. Trumpeten har inte en chans.

Då vet vi att Trump vinner.

Biden som vann både Texas och Florida för några timmar sen enligt dig
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
Fel, Michigan går till trump

Nej hahah, Biden tar Michigan. Det är stor fördel för Biden där nu.
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benefit
Varför tar det så mycket längre tid att räkna dessa vågmästarstater om det inte är något fuffens inblandat?
Det är inte färre röster räknade i t.ex. Georgia och North Carolina än i många andra stater - skillnaden är att utgången inte är oviss i de sistnämnda, därför sitter man inte och väntar på resultatet av de sista procenten röster på samma sätt.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskarssondenstore
Pennsylvania och troligen även Georgia kommer gå till Biden. Biden vann och det är väl bara att acceptera om nu inte SC på något magiskt sätt kan få till omval eller ogiltigförklara poströsterna som inkommer from nu.

Trump kommer göra Coup D'etat om han förlorar.
Medlem
Hela natten full av ångest, 4 år till av fascism, fyra år till av det odugliga och narcissistiska. 4 år till de arga männen som har gjort hela världens politik tilll en incelfråga. NEJ sade Biden och kandiderade för President.

Såååå glad när jag vaknade och läste att gorillan Trump är nere för räkning och ännu gladare blir jag över de mina vänner som lade in pengar när Biden stod på 3.0. Kan det ha varit självaste Soros som ville göra oss normala lite rikare?

Biden 2020!
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
I defens får du titulera joe biden för "Sleepy joe" eller bara allmänt senil.
China Joe, Sleepy Joe, Zombie Joe, Bidén.
Medlem
winningfeasts avatar
Michigan och Wisconsin är tydligen "toss-ups" enligt Fox News valexpert, kanske fortfarande finns en liten chans för Trump att vinna någon av dem vilket han behöver för att kunna vinna om han också vinner Pennsylvania. Annars är det nog kört, men även Georgia kan bli en rysare.

Men oavsett vad som händer så är jag säker på att Trump kommer att bråka i varje instans med domstolar för varje delstat för att se att allt har gått rätt till.
Medlem
rymdteleskops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Varför benämner svenska Biden-anhängare Trump som ”Trumpen” eller ”trumpeten”?
Trumpeten håller jag med om är löjligt. Trumpen bara skön böjning av ordet. "the trump"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
De behöver ju fika- och kisspauser fattar du väl!

Hört talas om skiftbyte? Det är valfusk, precis som här i Sverige 2018 då SD gick från kring 25 % i opinionsundersökningarna till under 20 %. Poströster öppnar upp för valfusk.
2020-11-04, 13:11
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Någonting är fishy med det här valet och jag slutar följa nu för det här kommer att ta lång tid innan ett resultat är klart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in