2020-11-04, 12:08
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
Fy fan vad värdelöst det här är...
Världen är fan förlorad. Kan ju lika gärna hänga mig själv.

Hur fan kunde Trump förlora mot den där totalt okarismatiska, värdelösa jävla gubben??

Media har tyvärr lyckats med sin hjärntvätt. Finns väldigt många svagsinnade som röstar på biden för att "orange man bad"
Medlem
Freebops avatar
Har Trump förlorat Nevada? Jag som hade för mig att det var rep där.
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Har en mer pinsam förlust någonsin förekommit? Trump slarvade bort allt med sin urbota korkade coronahantering. Alla kommer skratta åt honom.

Folk skiter i Corona, kolla tex på Sveriges värdelösa hantering, vi är lika dåliga här och det har inte påverkat stödet för den röd/gröna röran speciellt mycket.
Avslutad
Är det över för Trumps del? Flesta inläggen i tråden pekar att Biden kan vinna enkelt, men oddsen är fortfarande 2.3 på Trump, vilket inte är ett extremt odds på något sätt.
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Nej, vinner Biden Wisconsin och Michigan blir det 269-269 och då sitter nuvarande president kvar.
Icke

"What happens if the US election is a tie?
In the scenario that Trump and Biden win 269 electoral college votes each, the House of Representatives will choose the President, and the Senate will choose the Vice President."
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Så länge de är poststämplade den 3/11 så ska de givetvis räknas, vilket är standard och det var samma sak 2016. Det är så det funkar.

Demokraterna har en poststämpel från igår och använder den nu flitigt.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Oroliga scener i f.f.a Washington D.C när BLM negrer hoppar på ANTIFA, förrvirringen är total efter att Trump har deklarerat sig som President i 4 år till!

MAKE AMERICA GREAT AGAIN MAKE AMERICA GREAT AGAIN MAKE AMERICA GREAT AGAIN MAKE AMERICA GREAT AGAIN MAKE AMERICA GREAT AGAIN MAKE AMERICA GREAT AGAIN MAKE AMERICA GREAT AGAIN

Var kan man se detta? Ngn på Twitter som filmar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Blir Trump den första presidenten i modern tid som inte lyckas försvara sin presidentitel? Måste vara så pinsamt mot en så svag kandidat som Biden.
Ända sedan Trump ställde upp i nomineringen till valet 2016 har han haft media, storföretagen, kändisar mm emot sig konstant. Så han slåss inte mot Biden utan mot hela etablissemanget.
2020-11-04, 12:09
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Nevada:

Varför???
Nattstängd räkning i Nevada alltså. Tack för bra info. Återupptas kl 17 svensk tid. I PA återupptas räkningen kl 16 svensk tid.

Jag tror att det kan vara helt i sin ordning och enligt deras regler (eller kutym) och nattstänga räknkingen.
Senast redigerad av Madagascar 2020-11-04 kl. 12:12.
Medlem
Daniel501s avatar
ANTIFA medlemmar klär upp (ut?) sig, varför är de sådana jävla losers? Tar masker från Hollywood filmer och LARPar "freedom warrior!!"

Varför kan de inte bara acceptera att Trump är President i 4 år till? De borde skaffa sig ett jobb och sluta med drogerna/alkoholen.

4 år till BABY 4 år till BABY 4 år till BABY 4 år till BABY 4 år till BABY 4 år till BABY 4 år till BABY 4 år till BABY 4 år till BABY
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Trump agerar diktatoriskt igen. ALLA röster skall räknas! Något annat är otänkbart.
Om någon fuskar så är det nog hans egna.

Biden leder och oavsett om han förlorar så är jag nöjd så här långt. Men ALLA röster måste räknas!

Undra om Trump är lika mån om att där är röstfusk om han skulle vinna? Tar han det vidare då månne?
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
använd gärna inte ordet om du inte vet va det betyder då. blir frustrerande att ha ett samtal då. i synnerhet när du fantiserar ihop va andra tycker och sen bemöter det.

Tänkte att du var någorlunda kapabel att se dina egna stavfel men det var absolut sista gången jag tillmäter ett vänsterpack någon egen tankeförmåga. Det var dumt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in