2020-11-04, 11:39
Medlem
Oavsett om Biden skulle vinna, vilket jag inte tror att han gör, kan fake news vänstermedia slänga sig i väggen. Det borde vara uppenbart för alla att de ljuger nu. Enligt dem skulle Biden vinna en landslide.
2020-11-04, 11:39
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConservativeAlpha
Bara för att Biden vinner WI så betyder det ej seger.

Kan folk fatta att det är fortfarande oerhört svårt än så länge att se hur resultatet blir då det hänger på ganska många faktorer dvs vilka delstater som blir röda respektive blåa.

Det är oerhört jämt, hänger på dessa: NV, GA, NC, MI, WI och PA.

Jag vet att det inte är seger ännu, men han har alla fall vunnit en delstat. Och han kommer vinna hela valet. GO BIDEN! GO BIDEN! HEJA HEJA HEJA!
2020-11-04, 11:40
Medlem
badbollen3s avatar
Om Trump tar en elektor i Maine och vinner Nevada (vilket jag tror att han gör) så räcker det med att han vinner Michigan eller PA (såvida inget oväntat händer i Georgia eller NC)
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Vad baserar du detta på? Oddsen är till Bidens fördel.

Trump verkar dock leda i Arizona.

Även om Biden vinner både Arizona och Wisconsin så vinner Trump, så länge han behåller ledningen i de resterande staterna (PA, NC, GA och MI).
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Den ende som bör växa upp här är du, som slår under bältet mot en person som inte har attackerat dig. Det blir inte många vuxenpoäng där, inte.

Han är för övrigt inte någon diktator.

Vi diskuterar risken för att bli det. Du verkar inte riktigt följer med i svängarna.
Medlem
StJeromes avatar
Jag kan sympatisera med föraktet mot vinklad media som vill uppfostra sina läsare, snarare än att förmedla sanningen.

Faktum kvarstår dock att Trump är dålig för världen och att jag hoppas han förlorar. Om inte annat så för vår skull. Trump har minskat västvärldens inflytande över världen och fortsätter han på inslagen bana kommer Kina förr eller senare ta över som supermakt. Han är inte kapabel att styra över ett land, än mindre en supermakt. Han kan inte ens stava för fan!

Alla ni som upprepar hans käbbel om valfusk borde fråga er själva om ni köpt hans retorik även om han var demokrat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Enligt löst twtter är räkningen i PA tillfälligt stoppad eftersom det är natt. Kommer återupptas kl 10am ET.

När 64% av rösterna räknats i PA leder Trump mot Biden med 55.8% - 43.1%

Det är ju rena krossen. Innan valdagen ledde ju biden klart i PA.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Precis. När de slutade räkna röster i WI ökade ledningen hela tiden, och när den återupptogs hade JB helt plötsligt extremt antal röster, hux flux. Märkligt. mycket märkligt.

Det hände ju SD också under valkvällen 2018.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Alltså, om Biden håller Nevada och Arizona så behöver han väl bara ta Michigan och Wisconsin för att vinna? Då kan han skita i Georgia, NC och Pennsylvania
Det är korrekt.
2020-11-04, 11:41
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Vilken lycka. Kom igen BIDEN! GO GO GO! Vi vinner det här. Jag klarar inte av att se Trumpetens ansikte i fyra år till.

Vaddårå?
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Enligt löst twtter är räkningen i PA tillfälligt stoppad eftersom det är natt. Kommer återupptas kl 10am ET.

När 64% av rösterna räknats i PA leder Trump mot Biden med 55.8% - 43.1%

Är det enbart i PA som man stoppar för natten ?
Medlem
2n00b4Us avatar
Styxhexenhammer: "Trump Declares Victory, but the Establishment Refuses to Acknowledge His Win" https://www.youtube.com/watch?v=BGxq3mZzR0o

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in