2020-11-04, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
I Georgia ( 92% räknat ) verkar det återstå ca 135000 röster för Biden och 40000 för Trump i Atlanta (Fulton, deKalb counties ) skillnaden är just nu 102000 till fördel för Trump. Ser obehagligt jämnt ut!

Är det mindre än en procents skillnad blir det väl omräkning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Hur tänker ni som stöttar Biden?

Vad är det som är så bra med honom att han förtjänar att ta över efter Trump?

Det här är inte retoriska frågor. Jag är uppriktigt nyfiken.

Finns ingenting. Kommer ihåg när Ryssland hade en gammal Boris Jeltsin. Det ryska indexet RTS gick ned 93 % 1998. Jeltsin var alkoholiserad och gammal. Snodde en dirigentpinne och började att leda en symfoniorkester när TV var där och sände.

Biden är gammal..och börjar bli dement. En president i USA skall symbolisera styrka...INTE svaghet. Biden skulle vara en katastrof för USA och världen.
Medlem
Hivmannnens avatar
Jan Hallenberg sitter i Tv4 och berättar att det vore fel om trump vann och att det urholkar demokratin i USA eftersom det kan bli att han vinner med färre röster.

Ett mycket opartiskt och bra utlåtande av en professor. .....eller?
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Trump förlorar alltså mot den sämste presidentkandidaten i modern tid. Som sittande president. Detta är pinsamt.
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Vinner Trumpeten?
Medlem
H.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Trump har ju dock avrått sina anhängare för att poströsta...... så majoriteten av poströsterna lär vara på Biden. Frågan är bara hur mycket

Om vi ponerar att du skulle vara Republikan och samtidigt skulle klassas som riskgrupp i.o.m. Covid-19 skulle du då poströsta eller gå till vallokalen och ta en onödig risk?

Tror att en hel del republikaner fortfarande valt att poströsta men vi får ju se som sagt..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Alltså påstår du att människor som bor i New York ska ha större inflytande än människor som bor i en småstad i Kentucky.
Hur påstår han det?
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Det är inte Biden dom röstar på, utan Harris. Biden kommer att avgå nästa år eller 2022 på grund av hälsoskäl, och då blir Harris den första presidentkvinnan i USA.

Varför är hennes kön ens en merit?

Jag kan inte tänka mig något mer hjärndött än att välja någon på grund av något sådant. Är det behovet av att kunna säga till barn och barnbarn i framtiden att man levde i en tid då det verkligen skrevs historia? Jag kan inte tänka mig att någon människa med en intelligenskvot över 70 kan tycka eller säga att vi visserligen såg vårt samhälle köras rakt ned i helvetet, men att vi åtminstone lät en kvinna ta över som chaufför.

Man häpnar.
2020-11-04, 11:27
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Håll käften din jävla negerhora, ingen har bett om din åsikt.

Imorgon när Trump kallar in militären och griper ansvariga kommer du gråta om nya Hitler.

Så sug negerkuk ditt luder

Naw titta, en aggressiv och rasistisk högeranhängare som attackerar kvinnor. Det var för sött.

Biden kommer vinna och DU ÄR ARG. Och jag njuter av det.
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Finns ingenting. Kommer ihåg när Ryssland hade en gammal Boris Jeltsin. Det ryska indexet RTS gick ned 93 % 1998. Jeltsin var alkoholiserad och gammal. Snodde en dirigentpinne och började att leda en symfoniorkester när TV var där och sände.

Biden är gammal..och börjar bli dement. En president i USA skall symbolisera styrka...INTE svaghet. Biden skulle vara en katastrof för USA och världen.

Ja, det är helt fantastiskt att en 80åring kan bli president. Snubben kommer definitivt trilla av pinnen inom 4 år.
Medlem
Rätt kul hur alla Bidenanhängare helt plötsligt ploppade fram när han tog ledningen i WI
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Jag hade dött av skratt om Trump vinner majoriteten av rösterna men förlorar electorial vote. Det lär dock inte hända. Men det är nog det roligaste scenariot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in