2020-11-04, 11:16
Medlem
Oddsen fortsätter att droppa på Michigan för Biden !! snart åker champagnen fram
2020-11-04, 11:16
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Om nu Sleepy Pedo Joe vinner så vill jag se samma hat och lögner 24/7 de kommande 4 åren och vita "protestera" och elda ner städer samt misshandla och mörda meningsmotståndare samt negrer.

Är väl så USA sett ut de senaste 4 åren fast tvärtom.
2020-11-04, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Spännande att Biden-supportrar skriver att Biden ser ut att vinna, medan Trump-supportrar skriver att Trump ser ut att vinna.

Tolkar det som att det är oklart.
Fattar heller inte varför folk gör så. Antar att dem skäms inte i efterhand att dem hade jävligt fel
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Så det är fördel Trump? Han leder ju i de övriga delstaterna, och han har fortfarande chansen i Wisconsin, om än liten.
Om allt står sig som det är just nu så vinner Trump, ja. Men det är tight, och trenden är svår att sia om.
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestbice
Oerhört få svenskar som skulle rösta på Trump om motsvarande kandidat/parti fanns här, det skulle ju främst vara det klientel som röstar på SD/AFS typ, alltså folk med låg utbildning och lågavlönade arbeten.
Ja, alla hatar ju låga skatter, låg arbetslöshet, lag och ordning.
Medlem
Jag tror och hoppas att Trump vinner. Men det känns som om vissa stater kommer att gå till domstol.

Västvärlden behöver en stark ledare som vågar stå upp mot terror-grupper som ISIS, BLM och Antifa. Vi behöver en som står för lag och ordning, och inte anarki. En ledare som inte pratar om människors hudfärger, kön eller sexuella läggningar, utan enar människor under en och samma flagga.

Trump behövs också för att kämpa emot träsket av alla korrupta karriärpolitiker som fyller sina egna fickor istället för att göra det arbete de blev valda för att göra. Big-teck faschisterna måste också utmanas. Dessa människor tror sig ha rätt att avgöra vad folk ska få höra och inte höra. De censurerar allt och alla som inte är vänster hela tiden, och börjar bli ett riktigt hot mot demokratin i västvärlden.

Trump är en bra förebild för kommande politiker, då han visar att det inte lönar sig att vara falsk och politiskt korrekt. En bra politiker står för sina åsikter, och har modet att stå fast vid det han/hon har sagt. Han har också gjort väldigt bra reklam för nationalism, som under många många år målats ut som något väldigt fult och ondskefullt. Nationalism är något av det mest naturliga som finns. Det ger människor en känsla av gemenskap och tillhörighet.

Det ska bli väldigt skönt med fyra år till med den bästa ledaren i västvärldens historia. Visst, det är inte färdigt än, och Biden kan fortfarande vinna. Men jag skulle bli väldigt chockad om han gör det. Det enda som oroar mig nu är valfusk. Jag kommer dock inte att skylla på det förrän det finns riktiga bevis. Som jag tidigare har sagt, vinner Biden kommer jag att stå för att jag hade fel, och gratulera vänstern.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Ser ingenting annat än att Trump fortfarande ligger 200000 plus i Michigan?
Trump leder fortfarande med några procentenheter i Michigan. Dock 20% poströster kvar att räkna. Detta blir en nagelbitare.
Medlem
fittslems avatar
Älskar folk som skriver här att Trump har dödat massa folk pga Corona.

Haha, lever ni i The Twilight Zone? Löfven är ju procentuellt lika dålig.
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Aldrig Michigan! Aldrig! Skulle Alice Cooper eller Iggy Pop vara Biden? ALDRIG!

Odds på Bidenseger i Michigan; 1,68
Medlem
H.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Nu börjar jag bli negativ igen.

Kanske at Biden vinner ändå. I princip alla poströster påstås ju vara till hans fördel.

Ytterst suspekt då fler över lag lär ha poströstat i.o.m. Covid-19 och när man samtidigt gång efter annan den senaste tiden hört samt sett vittnesuppgifter om att ''Demokraterna'' skulle ha sysslat med ett utbrett valfusk då det är just med förtidsröster (liksom i Sverige) som man kan fuska med.

Förtidsröstning borde av detta skäl helt förbjudas för att inte aktivister på förhand får en möjlighet att ens kunna fuska...
2020-11-04, 11:18
Medlem
Dickenss avatar
Så ja. Då kan man med all säkerhet konstatera att Biden plockar hem Michigan också. Gött
2020-11-04, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Oj! Fel av mig! Tackar.

Ja. Trump måste vinna MI och här ser det mörkt ut för Trump. Som jag har sagt innan.
Sert mörkt ut? Trump leder rätt betryggande i de flesta distrikt där det ännu finns röster kvar att räkna. Biden leder endast i fyra.

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in