2020-11-04, 10:43
Medlem
Bs att WI helt plötsligt svänger?
Trump hade ledningen med ganska många röster
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Va? vart ser du det??

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bara gratulera den senile fan då

Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Inte enligt CNN, FOX, NY Times.

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Svängde just tillbaka, med 5% av rösterna kvar att räkna. Trump leder med en procentenhet så det är otroligt jämt!!
Associated press verkar uppdatera före mediahusen
Bannlyst
Nu vill vi se Bruce Springsteen, den hycklaren flytta till Kanada (om han kan få asyl där), eller göra avbön för sin korruption. Obs, jag gillat hans musik. Men jag gillar inte när folk bryter sina löften.
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicals
Menar du att 1 person i en småstad betyder lika mycket som 1000 pers i en storstad? Eller vad är din poäng?
Min poäng är att människors behov och problem i småstäder och på landet är lika mycket värda som människors behov och problem i storstäder.

Jävla idiot.
2020-11-04, 10:44
Medlem
Har ni vänsterblivna förstått att vänstermedia ljuger kraftigt nu??? De sa att Biden leder stort och att Biden kommer att vinna en landslide, och ni trodde alla på det. Nu har det varit två sådana val i rad, där media ljuger extremt. Förstår ni nu varför vi kallar dem fake news? Förstår ni varför vi inte bryr oss om länkar från CNN, MSNBC, NYT, Washington Post osv?

Kan ni i framtiden börja tänka själva och sluta sprida en massa desinformation? Det är väldigt jobbigt att behöva ha en massa meta-debatter om en massa lögner som vänstermedia sprider. Jag vet att jag framstår som väldigt arrogant och nedlåtande nu, men jag måste formulera det så för att folk verkligen ska ta det på allvar . "SLUTA LITA PÅ MSM!!!". Du kommer aldrig att vara informerad om verkligheten så länge du följer dem. Ge inte dem en enda krona eller en enda visning. De är skräp, och måste försvinna för att vi ska kunna ha ett bra samhälle där vi kan lita på varandra.
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Kolla Cenk TYT på Youtube, total meltdown, igen.
Mycket underhållande progressiv liberal kanal.
😆
https://twitter.com/tomselliott/status/1323832978393473024?s=20
för de som vill se en fredlig progressiv Cenk prata om att han vill göra det lagligt att "punch republicans in the face"
Medlem
Emolls avatar
Tog bara 3 timmar för Wisconsin att fortsätta räkna- o helt plötsligt leder Biden trots Trump hade över 100.000 röster i favör med mindre än 10% röster kvar att räkna....

Jomensåatte...
Bannlyst
Helvete vad röd den amerikanska kartan är... USA är verkligen TRUMP COUNTRY!
Man vet vilka delstater man inte ska besöka.
Medlem
han lägga 10 lakan på Wisconin 2.00 och nu ligger den på 1.25 !! bye bye Trump
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Jag menar att en röst ska vara värd en röst. Allt annat öppnar ju upp för idioti.

Så om du bor i en stat där en lantlig minoritet vill att en röst ska vara värd en röst, och en urban majoritet vill ha USA:s system, så tycker du att det är rätt att låta den urbana majoriteten köra över din åsikt bara för att de har större befolkning per capita?
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestbice
'

Hur kan du säga det, Biden tog PRECIS ledningen i Wisconsin och det är mer eller mindre bara distansröster kvar, alltså kommer han vinna rätt komfortabelt där.

Vart ser du detta?
2020-11-04, 10:45
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ouzuo
Nu vill vi se Bruce Soringsteen, den hycklaren flytta till Kanada (om han kan få asyl där), eller göra avbön för sin korruption. Obs, jag gillat hans musik. Men jag gillar inte när folk bryter sina löften.

Och Filip Hammar som sa att han skulle sälja huset och flytta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in