2020-11-04, 10:38
Medlem
Vedträs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Vad menar du? Kommer du sakna The New Green Deal ?

En president som inte "tror" på klimatförändringen. En forskarkår som snudd på enad deklarerat att vi har motsvarande 8 års co2 budget kvar för att undvika skenande förlopp. Alla internationella förhandlingar avstannar. = Game over
Senast redigerad av Vedträ 2020-11-04 kl. 10:42.
2020-11-04, 10:39
Medlem
dovAkins avatar
Blev Hawaii just klart lr var det klart sedan länge?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
76% av rösterna i PA är räknat nu och Trump leder med 12,6%-enheter.

Lite snabbt räknat så är det 1.8 miljoner röster kvar att räkna och Trump leder med 700 000 röster. Biden måste alltså få 75% av rösterna för att gå om.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Det känns som att Trump vinner men på gränsfall, med tanke på covid 19 och många har förtidsröstat och fler har deltagit är det svårt att sia hur det blir.

Jag tror och hoppas på Biden av den anledning att USA behöver jobba mer med miljöfrågorna. Det handlar inte om att befolkningen i Missouri skall börja källsortera och åka kollektivt utan snarare att slit och släng mentaliteten bör minska, att våga höja lite avgifter på tex plastpåse för att undvika mer nedskräpning

Även förstås att få in fler företag som satsar på att äta mer hälsosamt för att slippa lura människor att äta sig feta.

Ja de kan ju ta efter Sverige med plastpåseskatten, nä förresten USA har kört alltid kört med papperspåsar.
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Varför anses flera av dessa delstater "oavgjorda" när er än 90% av rösterna räknats, medan andra delstater där det är långt färre avklarade röster redan tillskrivits endera av kandidaterna?

Ingenting tillskrivs någon kandidat förens 100% röster har räknats. De siffror du ser nu är bara teoretiska.
Medlem
Africagonzos avatar
Intressant inatt när Carl Bildt fick se första resultatet från första delstaten som gav vinst åt Trump.
Bildt sa något liknande "det betyder ingenting, är som en kommun i Norrbotten, helt betydelselöst!"
Elitens förakt. Och Mona satt bredvid och nickande instämmande,
Medlem
Biden leder wisconsin!
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edolf
Jag som själv inte riktigt hänger med, vem ser ut att vinna just nu? Ser att Biden leder.

Lutar åt Trump, men det är jävligt tight och svårt att säga fortfarande.
2020-11-04, 10:40
Bannlyst
Tiden då man talade illa om Trump är förbi, så ni som inte hoppat på Trumptåget i tid, kom inte hit och tramsa! MAGA!
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdteleskop
Ja, för de är fler.
Så bara för att man är fler så är ens egna behov och problem värda mer än dom som är färre?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Butthurt much?

absolut inte.
men kan du inte berätta mer om trumps bravader?
som den där gången när han spelade golf mot hela nordkorea eller när rysslands flotta försökte mörda honom i badkaret men han skickade dom alla två varv runt jorden genom att svinga dom i ankaret.

inget definitivt valresultat innan fredag.
kommer bli jämnt detta...
Medlem
12 timmar innan valet avgjordes var jag inne på realclearpolitics och tittade. Varenda swing state var inom 1 procent åt endera kandidaten i opinionen. Opionsundersökningar har felmarginal. Jag insåg för flera dagar sedan att Trump med stor sannolikhet skulle bli omvald.

Vad jag inte räknat med att en konspirationsteoretiker skulle vinna en plats i senaten lika lite som jag trodde en transsexuell skulle vinna sitt race

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in