2020-11-04, 10:10
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Tummen upp för dig. Vi måste sluta jämföra svensk politik med amerikanskt trams.

Biden är korrupt. Biden är Kamala. Kamala är ultravänster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcen
På förhand har bedömare, som bekant, trott på Biden. Samma bedömare tror poströsterna är till Bidens fördel.

Med facit i hand vad gäller dessa bedömares felaktighet kan poströsterna lika gärna vara till Trumps fördel.

Det är hur som helst en fröjd att se ångesten som kokar i svenska valvakorna. Njutbart.

Poströster räknas redan nu. Många demokrater och de som håller på Biden tror väl att det plötsligt dyker upp miljontals Biden röster.

Tror att demokraterna kommer knycka en av delstaterna i rostbältet men att Trump tar hem de viktigaste staterna och vinner.
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Var säger han att han vill stoppa rösträkningen?
https://www.expressen.se/nyheter/folj-nattens-alla-siffror-har3/
2020-11-04, 10:11
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hivmannnen
Jag safebettade på Biden för en liten stund sedan,

Nu ligger mina bets på

Trump 1000 kr 2.68 odds

Biden 600 kr 2.90 odds.

Så hur det än slutar så får jag pengar, antingen typ 150 spänn eller tusen spänn
Hur går det där till?
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus
Man blir lite matt på nötter som kallar Biden för vänster alltså. Light republikan är en bättre liknelse.
Få tror att Biden sitter särskilt länge, antingen så får han avgå pga demens eller skandaler som kommer ikapp (Hunter Biden).

När det står mellan honom och Harris så kommer nog media börja gräva istället för att mörka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hivmannnen
Jag safebettade på Biden för en liten stund sedan,

Nu ligger mina bets på

Trump 1000 kr 2.68 odds

Biden 600 kr 2.90 odds.

Så hur det än slutar så får jag pengar, antingen typ 150 spänn eller tusen spänn

Jag stängde mitt spel tidigare imorse och plockade ut 7 tusen i vinst. Hade satt 10 tusen på 2.75.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Det är inte en lögn, förrän han losat.

Och margot wallström den feta råttan, hon har inte gjort ett riktigt arbete i hela sitt liv. Sätt kvinnan på skura golv i 15 år. Det hade gjort henne gott.

Jag håller med dig om Wallström som person. Men att Trump ljuger som en häst trävara stämmer. Runt 50 gånger om dagen.
Medlem
falukorvstjockisens avatar
Michigan och Wisconsin kan vara avgörande, går de till Biden tar han hem det. Vinner Trump så ligger det på Pennsylvania. I samtliga av dessa så leder Trump just nu men alla röster är inte räknade och inget är klart.
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Sverige <3 Möjligheternas land!

USA är verkligen inte land of the free. Löneslaveri och förtryck från marknaden.

Ja, det är därför ledande forskare och utvecklare från hela världen flyttar till USA istället för till Sverige: för att Sverige, inte USA, är möjligheternas land.
Medlem
Man ser ju f.ö vad som händer här i tråden vilket var republikanernas taktik. Man utropar en seger och målar upp att det inte finns ett scenario att Biden kan vinna. Sedan om det skulle vända så börjar man skrika att det måste vara valfusk. Detta trots att det inte är färdigräknat. Som om man bara kan sluta räkna röster.
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Ja för svensk politik är så sund och bra...
Sund är den inte men den är ganska seriös. Finns inga svenska politiker om beter sig som Trump. Värsta var väl när Rossana Dinamarca talade riksdagen bärandes en tröja där det stod "SD=rasister"
2020-11-04, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knez
Inte ens Fox News?

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results

Trump har vunnit! Leder överlägset i rostbältet och tar Georgia.
Biden lyckas bara sno Arizona. 🙂 Kstastrof!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in