2020-11-04, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Det er utrolig at man må forklare dette!
Enig. Jeg lurer noen ganger på om enkelte brukere bare later som om de ikke forstår dette.
Citera
2020-11-04, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Takk for interessant innlegg. Her tror jeg du kan være inne på noe. Jeg er sikker på at politiet vet - og dette kan være mye av grunnen til at TH nekter å signere avhør. Utroskap som er innrømmet muntlig i avhør. Vi må huske at TH er siktet for medvirkning til drap. Det kan tenkes scenarier hvor han er medviten og/eller har godkjent hva som skal skje uten at han nødvendigvis er hjernen bak.
Hvor sikker er du på at relasjonen er med den damen du nevner? Jeg hører om en annen dame - med russiske aner. Politiet har uttalt at de etterforsker forbindelser til Russland, både forretningsmessig og privat
Allt är möjligt. Hon måste i så fall tala bra norsk/svensk. TH ska visst inte vara så duktig i engelsk. Jag tror att det här brottet har flera komponenter och förgreningar. Kanske en bevisst strategi från Kling&Klang att låta TH offentlig figurera som misstänkt
Interessant härva det här.
Citera
2020-11-04, 09:12
Medlem
Citat:
Takk for interessant innlegg. Her tror jeg du kan være inne på noe. Jeg er sikker på at politiet vet - og dette kan være mye av grunnen til at TH nekter å signere avhør. Utroskap som er innrømmet muntlig i avhør. Vi må huske at TH er siktet for medvirkning til drap. Det kan tenkes scenarier hvor han er medviten og/eller har godkjent hva som skal skje uten at han nødvendigvis er hjernen bak.
Hvor sikker er du på at relasjonen er med den damen du nevner? Jeg hører om en annen dame - med russiske aner. Politiet har uttalt at de etterforsker forbindelser til Russland, både forretningsmessig og privat
I et slikt scenario, hva kunne motivet til hjernen bak ha vært?
Citera
2020-11-04, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Jasså du, K.K er liksom den nye "fruen". Det hadde vært hysterisk morsomt, men tror du hun orker en runde til?

Ja, det kan man undra.
Gör om och gör rätt kanske?
Pressad från förtiden?
Politet släppte väl balkanspåret 1999. Det var ju känsligt politisk och säkerhetsmässigt för statsapparaten.
Citera
2020-11-04, 09:23
Medlem
En teori:
En kvinne hadde sett for seg at TH skulle skille seg slik at hun kunne bli milliardærfrue (dvs hun innbilte seg selv at hun kunne bli gift med han), og da han ikke ønsket å skille seg så planla og utførte hun forbrytelsen i håp om å kunne innkassere løsepenger?
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-04 kl. 09:34.
Citera
2020-11-04, 09:36
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
En teori:
En kvinne hadde sett for seg at TH skulle skille seg slik at hun kunne bli milliardærfrue (dvs hun innbilte seg selv at hun kunne bli gift med han), og da han ikke ønsket å skille seg så planla og utførte hun forbrytelsen i håp om å kunne innkassere løsepenger?

är det inte möjligt om först en älskarinna var i bilden och TH inte ville skilja sig, att kidnappningen skulle förvirra och målet var AEH död och TH fri att gifta sig med älskarinnan?
Citera
2020-11-04, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
är det inte möjligt om först en älskarinna var i bilden och TH inte ville skilja sig, att kidnappningen skulle förvirra och målet var AEH död och TH fri att gifta sig med älskarinnan?
Ja, jeg tenkte akkurat på det samme og at det var den eventuelle elskerinnen som planla og utførte forbrytelsen, og at TH er uskyldig.
Citera
2020-11-04, 09:42
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ja, jeg tenkte akkurat på det samme og at det var den eventuelle elskerinnen som planla og utførte forbrytelsen, og at TH er uskyldig.

är han helt oskyldig så länge han har visat om detta i över 2 år?
Citera
2020-11-04, 09:43
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Det tror jeg neppe, at planen var å gifte seg på ny.
Men planen eller oppdraget kan ha vært å få «brysomme» AE til å forsvinne før generasjonsskiftet og så ble TH tatt på sengen med et tilleggskrav om 4% av formuen. I tillegg kan åsstedet ha båret preg av av større brutalitet enn det som var avtalt, men TH kan ikke sladre- kun subtilt hinte.
Citera
2020-11-04, 09:45
Medlem
Citat:
En teori:
En kvinne hadde sett for seg at TH skulle skille seg slik at hun kunne bli milliardærfrue, og da han ikke ønsket å skille seg så planla og utførte hun forbrytelsen i håp om å kunne innkassere løsepenger?

Ja, det är inte ett otroligt scenario.
Citera
2020-11-04, 09:47
Medlem
Citat:
är han helt oskyldig så länge han har visat om detta i över 2 år?
Hvis det er noe slikt som skjedde, så er det ikke sikkert at hun har fortalt han om hva hun har gjort.
Hvis han vet hva hun har gjort og han skjuler det for politiet, gjør han noe straffbart.
Citera
2020-11-04, 09:49
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det tror jeg neppe, at planen var å gifte seg på ny.
Men planen eller oppdraget kan ha vært å få «brysomme» AE til å forsvinne før generasjonsskiftet og så ble TH tatt på sengen med et tilleggskrav om 4% av formuen. I tillegg kan åsstedet ha båret preg av av større brutalitet enn det som var avtalt, men TH kan ikke sladre- kun subtilt hinte.

inte att TH skulle gifta sig igen, utan älskarinnan ville...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in