2020-11-04, 09:39
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Fel, han sa inte att rösträkningen skulle sluta, var får du det ifrån?
“We’ll be going to the U.S. Supreme Court,” Trump said. “We want all voting to stop. We don’t want them to find any ballots at 4:00 in the morning and add them to the list.”
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Så det är inte rösträkningen som ska sluta utan han vill följa de lagar som säger att poströster inkomna efter ett visst klockslag ska ogiltigförklaras.

Precis så.

Biden aktivister vill "återuppta" räknandet imorgon m.m och vips så "hittar" de "säckar med röster" som alla lägligt är Biden sedlar.

Det är så tydligt hur desperate de är.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerta
JB på väg tillbaka? 2,9 förut ... 2,5 ... nu .... DT från 1,4 till 1,55 ....
Jajamän! Nu kommer den blå vågen!
2020-11-04, 09:40
Medlem
Svensk media säger att Trump vill stoppa rösträkningen. Men sanningen är ju att det är demokraterna som stoppat rösträkningen för att försena resultatet. Frågan är varför? Har svårt att tro att dom inte kan räkna röster nattetid
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Fel, han sa inte att rösträkningen skulle sluta, var får du det ifrån?
https://www.foxnews.com/politics/trump-claims-victory-states-undecided-supreme-court-white-house
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Nja, Trump kan mycket väl vinna.

92% av rösterna är räknade i Georgia (16). Trump leder.
95% av rösterna är räknade i North Carolina (15). Trump leder.
72% av rösterna är räknade i Pennsylvania (20). Trump leder med klar majoritet!!!!!
78% av rösterna är räknade i Michigan (16). Trump leder.
68% av rösterna är räknade i Wisconsin (10). Trump leder.
Men i samtliga delstater så finns det poströster att räkna samt förtidsröster och som regel viktar dem över till Demokraterna, men som sagt mycket är oskrivet ännu hur det kommer gå mot slutet!
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jajamän! Nu kommer den blå vågen!
Förstår inte var de siffrorna kommer ifrån.
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Saknas inte Arizona (11), Maine (4) och Hawaii (4) i din sammanfattning?

Arizona har redan demokraterna fått, så även Maine (Trump fick en elektorröst där tror jag, Biden fyra). Hawaii - där har inga röster kommit in än, men det är alltid ett starkt demokratiskt fäste, finns ingen chans för Trump.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Belägg? Inga..jag säger bara att den som blir påkommen oavsett sida borde få ett rejält kok stryk sedan släpas till domstol. Det är ju en Quisling oavsett sida.

Tack.

Du svarade inte på frågan vad en sittande president som vill avblåsa en pågående rösträkning bör ha för straff.
Medlem
qwertas avatar
Själv la jag betten på DT ... skiter i politiken bara ett spel ... snittar 2,5 i odds på DT ... spännande
2020-11-04, 09:41
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Är inte 1.63 i odds på Trumpseger i Georgia gratis pengar?

Bara dunka för inom en timme står han i 1,20
2020-11-04, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Antingen är du en fullblodsfascist som spottar på demokratin eller helt enkelt det epitet du kastar på mig.

Jag lyssnade på vad han sa. Lyssna själv. Vad ska jag med SVT till??? Detta är valfusk, ett stort valfusk sade han. Vi var vinnare och sedan upphörde allt. Vad då upphörde? I vissa delstater räknas poströster senare. Donald Lukasjenko spottar amerikanerna i ansiktet. Spottar på deras demokrati. Han vill avbryta rösträknandes- dessa förtidsröster som återstår. Och vänder sig till sin supreme court. Vidrigt.
Nej, inte rösträkningen, men att de röster som kommer in efter 0400 enligt lag inte ska gälla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in